خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: بررسی بیوگرافی و آثار معماری ، کنزو تانگه (Kenzo Tange) ، پاورپوینت

   تعدادبرگ: 66 اسلاید .   قیمت: 12000 تومان   حجم فایل: 10499 kb  تعدادمشاهده  8


بررسی بیوگرافی و آثار معماری ، کنزو تانگه (Kenzo Tange) ، پاورپوینت 
 
طراحی تانگه بیش از معماران هم عصرش دارای علائم تحول کنونی است: صرفه جویی در وسائل، انعطاف پذیری احساس، نمایشگاه عناصر نمادین، بهره گیری از علم شهر سازی در جهت ساختار و خلاصه ای از ارتباط او با معماران هم عصرش.
 
 
فهرست مطالب
عناصر اصلی تشکیل دهنده طرح‌های کنزو تانگه:
سادگی و خوانایی فضا
استفاده از مدول در طراحی ابعاد فضاها
عدم استفاده زیاد از تزئینات و دکوراسیون
عدم تقارن 
آثار معروف کنزو تانگه (Kenzo Tange):
برج دولتی توکیو (Tokyo State Tower)
موزه هنر مینیاپولیس (Minneapolis Art Museum)
هتل آکاسکا پراینس  (Akaska Prince)
ستاد تلویزیون فوجی(Fujian TV headquarters)  
کلیسای جامع سنت مری (St. Mary’s Cathedral)
استادیوم مرکزی المپیک توکیو (Tokyo Central Olympic Stadium)
استانداری کاگاوا (Kagawa Governorate)
مرکز صلح هیروشیما (Hiro Shima Peace Center)
مجموعه ژیمناسیوم ملی (National Gymnasiums)
بخش‌های اصلی پاورپوینت کنزو تانگه:
بیوگرافی کنزو تانگه
عناصر طراحی تانگه
آثار
طرح خلیج توکیو
مجموعه ژیمناسیوم توکیو
برج دولتی توکیو
موزه یاد بود بمب اتمی
استادیوم المپیک یویوگی
کلیسای سنت مری
ساختمان BMW
موزه هنر مینیاپولیس
تلوزیون مرکز یاماناشی و مطبوعات
سبک کنزو تانگه
و بسیاری موارد دیگر
 
بخشی از متن
کنزو تانگه در ۴ سپتامبر سال ۱۹۱۳ میلادی در شهر اوزاکای ژاپن چشم به جهان گشود. وی تحصبلان ابتدایی خود را در شهر زادگاه خویش به اتمام رساند و پس از بود که در سال ۱۹۳۵ میلادی به عنوان دانشجوی دانشکده معماری توکیو، قدم به عرصه معماری گذاشت. همین ورود به دانشگاه کافی بود تا استعداد نهان کنزو تانگه بر همگان آشکار شود.
او در سال ۱۹۴۵ میلادی و بعد از به اتمام رساندن تحصیلات آکادمیک خود، به عنوان استاد یار در دانشکده معماری توکیو شروع به کار کرد. او در همین زمان موسسه‌ای تحت عنوان “کنزو تانگه آرتک” را تاسیس کرد که بعدها به “کنزو تانکه آسوشیتس” تغییر نام داد. همین امر باعث شد که وی پس از گذشت مدت کوتاهی، بازسازی شهر بمباران شده هیروشیما را به عهده بگیرد که البته  وظیفه محول شده را به نحو احسن به پایان رساند. به طوری که امروزه بسیاری از آثار شاخص معماری فعلی این شهر از وی به یادگار مانده است.
سبک معماری کنزو تانگه:
کنزو تانگه ضمن توجه به ایده‌های مدرنیستی، اندیشه‌های زیباشناختی سنتی ژاپن را نیز در طرح‌های خود لحاظ کرد. بازنگری ایده‌های فضایی، ماژولار  و همچنین ایجاد بافت من جمله این موارد هستند. با این حال لازم شایان ذکر است که تانگه در اصل سیستم ستون تیر طره‌ای قصر‌های ژاپنی را به عنوان اساس طرح‌های خود قرار داد.
من جمله طراحی‌های فوق‌العاده این معمار برجسته، می‌توان به پارک صلح هیروشیما اشاره کرد که در مرکز این شهر واقع شده است و هر ساله میزبان بازدیدکنندگان بسیاری از سراسر دنیاست؛ چراکه این پارک علاوه بر زیبایی‌های خاص خود، به گونه‌ای طراحی شده است که سمبلی از صلح در دنیای مدرن باشد.
کنزو تانگه در ایران:
کنزو تانگه همچنین در سال ۱۳۵۷ خورشیدی، طرحی را برای یکی از هتل‌های تهران ارائه داد و حتی مراحل اجرای آن را نیز دنبال کرد. اما متاسفانه وقوع انقلاب اسلامی در آن سال موجب شد که این پروژه هیچگاه به مرحله اجرا نرسد. در غیر اینصورت امروزه با بنای شگفت انگیزی روبرو بودیم که حتی پس از گذشت سال‌ها نیز همچنان چون نگینی در قلب تهران می‌درخشید.


کلمات کلیدی مرتبط:
بیوگرافی معمار ,آثار کنزو تانگه ,پاورپوینت کنزو تانگه ,بیوگرافی کنزو تانگه ,معمار مطرح کنزو تانگه ,معمار جهانی ,آثار و کارهای کنزو تانگه ، کنزو تانگه Kenzo Tange ,آثار معماری ، کنزو تانگه ,(Kenzo Tange) ، پاورپوینت ,طراحی تانگه ,عناصر اصلی تشکیل دهنده , طرح‌های کنزو تانگه: ,سادگی و خوانایی ف,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیل آثار دانیل لیبسکیند
پاورپوینت زندگینامه و آثارمعماری دان اریکسون Don Erickson
پاورپوینت زندگینامه و آثار ادوارد کلینگ ورث edward killingsworth
پاورپوینت زندگینامه و آثار ویلیام لسکازی
پاورپوینت بیوگرافی وآثار معماری فرای اتو
پاورپوینت بیوگرافی وآثار معماری کنستانتین ملنیکوف
پاورپوینت بیوگرافی وآثار معماری ویکتور اورتا
پاورپوینت بیوگرافی وآثار معماری نیکولاس گریمشاو
پاورپوینت بیوگرافی وآثار معماری هانس هولاین
پاورپوینت بیوگرافی وآثار معماری یورن اوتزن
دانلود پاورپوینت آثار کنستانتین مالنکو
پاورپوینت پیتر آیزنمن Peter eisenman

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد