خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


Enter Title
 
شما باید در حالت ویرایش باشید تا بتوانید متن را ویرایش کنید.

فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: مطالعات و مبانی نظری طراحی باغ کودک

   تعدادبرگ: 188 صفحه مطالعات بصورت فایل ورد   قیمت: 29000 تومان   حجم فایل: 22107 kb  تعدادمشاهده  3


گزیده ای از مطالعه :

کودک

در سال ۱۹۸۹ میلادی ، نمایندگان کشورهای جهان در مجمع عمومی سازمان ملل متحد پیمان حقوق کودک را تأیید و امضا نمودند و متعهد شدند تا برای تصویب و اجرای آن در کشورهای خود تلاش نمایند . عهدنامه جهانی حقوق کودک ، کودک را به کلیه افراد زیر هجده سال تعمیم مىدهد و آنان را مورد   حمایت این عهدنامه قرار مىدهد (ماده ۱ ، عهدنامه حقوق کودک ، ۱۳۷۶) .

تاریخچه توجه به کودک و تعلیم و تربیت وی

تاریخ توجه به آموزش و پرورش کودک همان تاریخ تغییرات اجتماعی است ، یعنی همزمان با پدید آمدن شرایط سیاسی و اقتصادی در زندگی بشر ، شرایط کودکی و طرز تلقی نسبت به کودک نیز تحت تأثیر قرار گرفته است . کودکان تا قبل از قرن هفدهم محرومیت‌های بسیار و ضرب و جرح‌های عذاب‌آوری را متحمل گردیده‌اند . آنها حتی ترور شده و یا از نظر جنسی مورد سوءاستفاده قرار می‌گرفته‌اند . در دورانهای قدیم کودک‌کشی ، به‌خصوص در مورد کودکانی که دارای مشکلات جسمی بوده و یا از ناتوانایی‌هائی رنج می‌برده‌اند امری عادی و پذیرفته‌شده تلقی شده است . دورة کودکی مورد علاقه و اهمیت این دوره نبوده است . به علت غفلت از کودک و علت اساسی اینکه جامعة قرون وسطی از طبیعت ویژه دوران کودکی که در حقیقت متمایز کنندة کودک از بزرگسال است آگاهی و اطلاع صحیح نداشته است ……………

منابع مورد استفاده بشرح ذیل می باشد :

۱- روانشناسی کودک ، دکتر سیروس عظیمی ، انتشارات صفار

۲- امیل ، ژان ژاک روسو ، ترجمه غلامحسین زیرک زاده ، انتشارات ناهید ،۱۳۸۰

۳- مقدمه ای بر پیاژه ، کودک چگونه فکر می کند ، دروتی.جی.سینگر ، تریسی آ.رونس ، ترجمه مصطفی کریمی

۴- جامعه و تعلیم و تربیت ( مبانی تربیت جدید ) ، دکتر علی شریعتمداری

۵- روانشناسی هنر برای کودکان عادی و استثنائی ، حمیده مقدسی

۶- روانشناسی کودک ، دروتی راجرز ، ترجمه غلامعلی سرمد

۷- تفکر درباره تحولات آینده آموزش و پرورش ، ترجمه محمد علی امیری ، سازمان بین المللی برای آموزش و پرورش و علوم و فرهنگ ( یونسکو ) ،انتشارات مدرسه ،۱۹۸۴

۸- اصول و معیارهای طراحی فضای آموزشی ، بهرام قاضی زاده ، سازمان نوسازی و توسعه مدارس کشور

۹- مبانی طراحی فضاهای باز مسکونی در تناسب با شرایط جسمی و روانی کودکان ، مهندس فریبرز بهروزفر ، مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن

۱۰- طراحی معماری مهدکودک ، مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن ، مهندس ژاله طالبی ، مهندس مهتا میر مقتدایی ، زمستان ۱۳۷۹

۱۱- زبان و ذهن کودک ، آ.ار.لوریا ، اف.یا.یودوویچ ،ترجمه دکتر بهروز غرب دفتری

۱۲- وسایل بازی کودکان ، مهندس رویا مطلق زاده ، معاونت خدمات شهری شهرداری تهران ، سازمان زیبا سازی

۱۳- رنگ ، نوآوری بهره وری ، مهندس ف.کارکیا ، انتشارات دانشگاه تهران

۱۴- دنیای کودک ، شماره اول ، اردیبهشت ۱۳۸۰ ، تاریخچه توجه به کودک و تعلیم و تربیت وی ، مهرنوش کشاورز

۱۵- دنیای کودک ، شماره سوم و چهارم ، بهار ۱۳۸۱ ، شناخت کودکان از راه تفسیر نقاشیهایشان

۱۶- دنیای کودک ، شماره اول ، اردیبهشت ۱۳۸۰ ، نقش کامپیوتر در آموزش کودکان ، رسول رشیدی

۱۷- دنیای کودک شماره دوم ، پائیز ۱۳۸۰ ،شکوفا کردن خلاقیت کودکان

۱۸- ایران آذین ، آذرماه ۱۳۷۹

۱۹- مدرسه نو ، شماره ۱۱ ، زمستان ۱۳۷۷ ، کودکان چگونه فضاهایی را دوست دارند .

۲۰- مدرسه نو ، شماره ۲۱ ، پائیز ۱۳۷۹ ، کاربرد رنگ در فضاهای کالبدی و وسایل آموزشی مدارس ، محمد نقی مرتاض هجری

۲۱- موزه کودک ، لیلا اسحاق زاده ، بهارک رئوفی ، پایان نامه کارشناسی ارشد معماری ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی ، دانشکده هنر و معماری ، سال تحصیلی ۷۷- ۱۳۷۶

۲۲- طرح مجموعه بازآفرینی استعدادهای بالقوه کودکان و نوجوانان ، میترا ملتی ، پایان نامه کارشناسی ارشد معماری ، دانشگاه ازاد اسلامی واحد تهران مرکزی ، دانشکده هنر و معماری، سال تحصیلی ۷۸-۱۳۷۷

۲۳- موزه کودک ، رعنا دلو تاج بخش ، پایان نامه کارشناسی ارشد معماری ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی ، دانشکده هنر و معماری ، سال تحصیلی ۷۸-۱۳۷۷

۲۴- فضای آروین های کودکان ، حامد شریف ، پایان نامه کارشناسی ارشد معماری ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی ، دانشکده هنر و معماری ، سال تحصیلی ۷۷-۱۳۷۶

۲۵- آموزش و پرورش نوین ، پریوش نراقی ، پایان نامه کارشناسی ارشد معماری ، دانشگاه تهران ، دانشکده هنرهای زیبا

۲۶- شهر کودکان ، شیوا دلیلی ، پایان نامه کارشناسی ارشد معماری ،دانشگاه علم و صنعت ، دانشکده معماری و شهرسازی ، ۱۳۷۶

۲۷- پارک علمی تفریحی کودکان و نوجوانان ، مریم پاک بین ، پایان نامه کارشناسی ارشد معماری ،دانشگاه علم و صنعت ، دانشکده معماری و شهرسازی ، ۱۳۸۰

۲۸- مرکز آموزش و فرهنگستان کودکان و نوجوانان ( واقع در شهر همدان ) ، رویل ساعتیان ، پایان نامه کارشناسی ارشد معماری ، دانشگاه علم و صنعت ، دانشکده معماری و شهرسازی ، ۱۳۸۰

۲۹- مقدمه ای بر طرح جامع فرهنگی تهران ، جلد دوم ، دفتر پژوهشهای فرهنگی تهران ، ۱۳۷۳

۳۰- سرشماری عمومی نفوس و مسکن ، نتایج تفصیلی ، استان تهران ، مناطق ۲۲گانه ، سازمان برنامه و بودجه ، مرکز آمار ایران ، ۱۳۷۵

۳۱- تأثیر محیط بر نقاشی کودکان ، حسن ظریف خیاط مشهدی ، پایان نامه کارشناسی ارشد پژوهش هنر ، دانشگاه تربیت مدرس

۳۲- کودک ، اوغات فراغت و فضای شهری ، آید ایزدپناه جهرمی ، پایان نامه کارشناسی ارشد شهرسازی ، دانشگاه تهران ، دانشکده هنرهای زیبا

۳۳- موزه کودک و مرکز نگهداری روز مره ، پریا توکلی تهرانی ، پایان نامه کارشناسی ارشد معماری ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی ، دانشکده هنر و معماری ، دانشکده هنر و معماری ، سال تحصیلی۸۱-۱۳۸۰

۳۴- بررسیهای جغرافیایی اقلیمی تهران ، طرح حفظ و ساماندهی تهران ، معاونت معماری و شهرسازی وزارت مسکن و شهرسازی , مهندسین مشاور آتک , شهریور ۱۳۶۷

۳۵- اقلیم و معماری , مرتضی کسمائی , انتشارات شرکت خانه سازی ایران بهمن ۱۳۷۲

۳۶- مهندسین مشاور پارسکاو

۳۷- Museum & Amusement Parks                                                               ۳۸- ABITARE , NO. 351 ,   May 1996

39- Japan Architecture , NO. 02 , 1995

40- Techniques & Architecture , NO. 415 , 1994

41- Architectural Record , NO. 12 , 1997

42- L’ARCA , NO. 93 , May 1995

43- L’ARCA , NO. 92 , April 1995

44- EL CROQUIS , NO. 58 , 1989/1992

توضیحات فایل :

این رساله بسیار جامع و کامل می باشد و تمام موضوعات مربوط به کودک و …. را مورد بررسی قرار داده است

فهرست مطالب
مقدمه

تاریخچه توجه به کودک و تعلیم و تربیت وی
فصل اول    14
« اهداف و ضرورت ایجاد موضوع »    14
1-1-خلاقیت    14
1-1-1-اصول اولیه خلاقیت    14
2-1-1-خلاقیت در کودکان    15
3-1-1-ویژگیهای کودکان خلاق    18
4-1-1-رابطه انگیزه وخلاقیت    19
5-1-1-راهکار افزایش خلاقيت كودكان درکودکان    19
الف-وقت    21
ب-ترغیب و تشویق    21
د-محیط محرک    21
.3-1-روش‌های پرورش کودک    22
4-1-فرصت کسب معلومات    22
5-1-جلوه‌های خلاقیت در کودکان    22
1-5-1-جاندار پنداری    22
2-5-1-بازی سازنده    23
3-5-1-دوستان خیالی    23
4-5-1-رویای بیداری    23
5-5-1-دروغ‌های مصلحت آمیز کودک    24
6-5-1-شوخی سازی    24
7-5-1-داستان‌گویی    24
8-5-1-مفهوم خود آرمانی    24
6-1-منابع خود پنداری آرمانی    25
منابــــع:    26
فصل دوم    27
« مبانی نظری معماری »    27
1-2رنگ    28
تصویرشماره1- طیف رنگ-2مأخذ نگارنده    29
2-2-واقیت رنگ واثررنگی آن    29
3-2-هماهنگی رنگها    29
4-2-مطابقت ذهنی رنگها    30
5-2-هفت تضاد رنگ    30
1-5-2-تضاد ته رنگ    31
2-5-2-تضاد تاریک وروشن    31
3-5-2تضاد سرد وگرم    31
4-5-2تضاد رنگهای مکمل    32
5-5-2-تضاد هم زمان    32
7-5-2-تضاد سطوح(کمیت رنگ)    33
6-2رنگهای اصلی    33
7-2-رنگهای مکمل    34
8-2-رنگهای مجاور    34
تصویرشماره2-2مسجدشیخ لطف الله مأخذنگارندهwww.naghsh negar.com    35
9-2-رنگ ونقش آن در هنر:    36
تصویرشماره3-2 رنگ وهنر مأخذ2مسجدشیخ لطف الله مأخذنگارندهwww.naghsh negar.com    36
تصویرشماره4-2 استفاده ازیک رنگ مشخص برای نشان دادن عمق مأخذمجله معماری    37
10-2-رنگ هاي گرم    38
تصویرشماره5-2 ترکیب  رنگهای گرم مأخذمجله معماری    38
تصویرشماره6-2 آلاسکا ترکیب رنگهای سرد مأخذهمان    39
11-2رنگ هاي سرد    39
تصویرشماره7-2 رنگهای ملایم مأخذهمان    39
12-2رنگ هاي تيره    40
تصویرشماره8-2طیف رنگهای تیره مأخذهمان    40
13-2رنگ هاي زنده    41
تصویرشماره9-2 رنگهای پایه مأخذکتاب رنگ-اثرایتن    41
14-2رنگ هاي مرده كدر و يا گلي    42
تصویرشماره11-2ترکیب رنگهای مرده مأخذنگارنده    43
15-2تركيب هاي خون گرم و مهيج:    43
تصویرشماره12-2 رنگهای گرم در فضا مأخذنگا رنده    43
16-2-روانشناسی کودک ونوجوان:    44
تصویرشماره13-2مأخذwww.koodak.org    45
17-2-کودک وهنر    45
تصویرشماره14-2مأخذwww.koodak.org    46
18-2کودک ورنگ    46
19-2کودک ونقاشی    47
تصویرشماره15-2مأخذنگارنده    48
تصویرشماره16-2مأخذwww.koodak.org    48
تصویرشماره17-2رنگ در نقاشی کودکان مأخذنگارنده    48
20-2شناخت کودک    49
21-2پیمان نامه ی جهانی حقوق کودک    49
1-21-2 تعریف کودک    50
22-2-نیازهای اساسی کودکان    53
2-22-2-نیازهای روانی :    53
3-22-2- کودک و نیار به محبت :    54
4-22-2- کودک و نیاز به تعلق و وابستگی به گروه :    54
5-22-2- کودک و نیاز    54
23-2-مراحل رشد کودک:    55
1-23-2 مرحله درک شهودی از 4 تا 7 سالگی    56
2-23-2- مرحله عملکرد عینی از 7 تا 11 سالگی    58
3-23-2- مرحله عملکرد صوری ( قیاسی ) از 11 تا 15 سالگی    59
تصویرشماره18-2مأخذwww.koodak.orgتصویرشماره19-2کودک وبازی مأخذنگارنده    60
24-2- کودک وبازی    60
1-24-2-بازی تمرینی:    61
2-24-2بازی سمبولیک :    62
3-24-2بازی برنامه ریزی شده :    62
تصویرشماره20-2کودک وخانه سازی مأخذwww.koodak.org    63
25-2- کودک و معماری    63
26-2- کودک و فضا    64
27-2-محیط های مناسب برای کودکان    65
28-2ویژگیهای معماری کودکان    68
تصویرشماره21-2مأخذwww.koodak.org    69
29-2نتیجه گیری:    70
تصویرشماره22-معماری سبز2مأخذwww.koodak.org    71
29-2بررسی ساختار خانه    71
1-29-2تعریف باغ کودک    71
2-29-2کلیات باغ کودک    72
3-29-2مسکن امروزی واصول معماری خانه های سنتی    72
4-29-2فضائی خانه های سنتی    73
5-29-2ویژگی های فضاهای سکونتی معاصر    74
6-29-2بررسی ساختار حانه در معماری سنتی:    74
1-6-29-2سر در    75
2-6-29-2هشتی    75
3-6-29-2راهر    75
4-6-29-2-حیاط میانسرا    76
5-6-29-2اتاق    76
6-6-29-2سه دری    76
7-6-29-2پنج دری    77
8-6-29-2تالار    77
9-6-29-2تختگاه    77
10-6-29-2بالاخانه    77
11-6-29-2طنبی    77
12-6-29-2تهرانی    78
13-6-29-2-شکم دریده    78
14-6-29-2کرسی خانه    78
15-6-29-2-آشپزخانه    78
16-6-29-2باره بند    78
17-6-29-2پایاب    79
30-2بررسی ساختار خانه درمعماری مدرن    79
تصویرشماره23-2 عرصه زندگی خانوادگی -مأخذپایان نامه مسعود مهابتی دانشگاه آزاد تبریز    80
1-30-2عرصه زندگی خانوادگی    80
تصویرشماره24-2عرصه زندگی خصوصی مأخذپایان نامه مسعود مهابتی دانشگاه آزاد تبریز    80
2-30-2عرصه زندگی خصوصی وفردی    80
تصویرشماره25-2 عرصه پذیرایی -مأخذپایان نامه مسعود مهابتی دانشگاه آزاد تبریز    81
3-30-2-عرصه پذیرایی ومراسم    81
تصویرشماره26-2 عرصه خدمات-مأخذپایان نامه مسعود مهابتی دانشگاه آزاد تبری    82
4-30-2-عرصه خدمات    82
تصویرشماره27-2 عرصه فضاهای باز-مأخذپایان نامه مسعود مهابتی دانشگاه آزاد تبریز    82
منابع    82
فصل سوم    84
« مباني مطالعات طرح »    84
(مطالعات فيزيكي و استانداردهاي طراحي)    85
1-1-3-ورودی و سردر و نگهبانی    86
2-1-3-لابی و زیر مجموعه های آن    86
3-1-3سالن فعالیتهای گروه    87
1-3-1-3-طراحی ساختمان در سالن های گروهی    87
تصویر1-3-نمونه پلان سالن فعالیت های گروهی    89
4-3 کلاس ها و آتلیه های آموزشی    89
2-4-3--تعداد کودکان در هر کلاس متناسب با سن کودک:    89
جدول (1-3)تعداد کودکان درهرکلاس    90
3-4-3- شرایط کلاس هنر:    90
5-3 سمعی و بصری    93
6- 3نمازخانه    93
7-3 اتاق کامپیوتر    94
8-3کتابخانه    94
1-8-3نورپردازی کتابخانه:    95
2-8-3-آکوستیک کتابخانه:    95
3-8-3-سالن مطالعه:    95
4-8-3-قفسه های کتاب:    96
5-8-3- جستجوی کامپیوتر:    96
9-3-رختکن ورزشی و زمین ورزشی و بازی کودکان    96
10-3-تاسیسات و انبار و پارکینگ    97
1-10-3-تاسیسات:    97
2-10-3-قسمتهای اصلی دستگاه فن کوئل :    97
4-10-3-موتورخانه وبرق اضطراری :    98
11-3-تناسبات انسانی در تعیین مبلمان داخلی    98
تصویرشماره(2-3)مأخذنویفرت    100
1-11-3-داده های مربوط به قامت انسان هاوتوزیع اندازه های میزوصندلی    100
تصویر شماره 3-3-فاصله بین سطح نشیمن صندلی وسطح زیرین ورویه میز مأخذ نویفرت    102
تصویرشماره4-3اندازه میز وصندلی براساس قامت مأخذ نویفرت    102
تصویر شماره5-3 انبار کردن متعلقات شاگردان مأخذنویفرت پیتر1381    104
تصویر شماره6-3-طول کمد مناسب برای شاگردان    105
2-11-3-اطلاعات ابعادی:    105
تصویر شماره7-3اطلاعات ابعادی اندازه دانش آموزان ومیز وصندلی برای کودکان 3تا 8سال    107
تصویر شماره9-3اطلاعات ابعادی اندازه دانش آموزان ومیز وصندلی برای کودکان 11تا 18سال    108
3-11-3ابعادواندازه های وسایل کلاس    109
تصویر شماره 10-3چگونگی حرکت در کتابخانه مأخذ نویفرت    110
منابع    110
فصل چهارم    111
« تحلیل نمونه های مشابه »    111
1-4 باغ کودک مونته سوري    112
1-1-4- نكات ويژه و مورد توجه در  شيوه آموزشي مونته سوري    113
2-1-4 دوره پيش دبستاني (باغ کودک مونته سوري )    115
3-1-4- اصول دوره پيش دبستاني :    116
4-1-4- برنامه و روش آموزش پيش دبستاني :    117
تصویرشماره 1-4باغ کودک مونته سوری مأخذنگارنده    117
4-1-4رياضيات پايه :    117
تصویر شماره2-4مأخذ نگارنده    118
5-1-4-زبان آموزي :    118
تصویر شماره3-4 پرورش حواس -مأخذ نگارنده    119
6-1-4-پرورش حواس :    119
تصویر شماره4-4 آموزش موسیقی-مأخذ نگارنده    120
2-4 باغ کودک مهر    120
4-4 باغ کودک فرهنگسراي  شهيد شهريار خور موج :    122
5-4 تاريخچه     125
تصویر5-4 موزه بوستون 1930 پابان نامه کارشناسی معماری، باغ کودک ،ایمان افق منش-1390    125
1=5-4 مكان سايت    126
تصویر6-4 سایت پلان پابان نامه کارشناسی معماری، باغ کودک ،ایمان افق منش-1390    126
2=5-4 ورودي ها و خروجي ها    127
تصویر7-4 كاربري هاي هم جوار باغ کودک بوستون پابان نامه کارشناسی معماری، باغ کودک ،ایمان افق منش-1390    127
3=5-4 معرفي فضاها    127
تصویر8-4 ساختمان جديد / پلان طبقه اول پابان نامه کارشناسی معماری، باغ کودک ،ایمان افق منش-1390    128
تصویر9-4 ساختمان جديد موزه / پلان طبقه همكف پابان نامه کارشناسی معماری، باغ کودک ،ایمان افق منش-1390    129
تصویر10-4 ساختمان جديد / پلان طبقه زيرزمين پابان نامه کارشناسی معماری، باغ کودک ،ایمان افق منش-1390    129
تصویر11-4 ساختمان قديم / پلان همكف پابان نامه کارشناسی معماری، باغ کودک ،ایمان افق منش-1390    130
تصویر12-4 ساختمان قديم / پلان طبقه اول پابان نامه کارشناسی معماری، باغ کودک ،ایمان افق منش-1390    130
تصویر13-4 مان قديم/ پلان طبقه دوم پابان نامه کارشناسی معماری، باغ کودک ،ایمان افق منش-1390    130
تصویر14-4 ساختمان قديم/ پلان طبقه سوم پابان نامه کارشناسی معماری، باغ کودک ،ایمان افق منش-1390    130
تصویر15-4 ديد و منظر مجموعه در سايت پابان نامه کارشناسی معماری، باغ کودک ،ایمان افق منش-1390    131
تصویر16-4 نسبت سطوح اختصاص يافته به فضاها در ساختمان جديد پابان نامه کارشناسی معماری، باغ کودک ،ایمان افق منش-1390    133
تصویر17-4 نسبت سطوح اختصاص يافته به فضاها در ساختمان قديمي پابان نامه کارشناسی معماری، باغ کودک ،ایمان افق منش-1390    135
منابع    135
« اقلیم »    136
(خصوصیات جغرافیایی و موقعیت شهرستان دلفان)    137
تصویرشماره 1-5استان لرستان مأخذ سازمان میراث فرهنگی استان    137
1-5-استان لرستان    137
تصویرشماره 2-5استان لرستانقلعه فلک الافلاک (خرم آباد)مأخذ نگارنده    138
2-5- موقعیت جغرافیایی استان    138
1-2-5- طول و عرض جغرافیایی:    138
3-2-5- ارتفاع از سطح دریا:    138
4-2-5-اقلیم:    139
تصویرشماره 3-5موقعیت قرارگیری شهرستان دلفان سازمان میراث فرهنگی استان لرستان    140
3-5موقعیت جغرافیای شهرستان نورآباد(دلفان)    140
1-3-5-جمعیت:    140
این شهرستان بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن صورت گرفته در سال 1390 برابر 147385 نفر بوده است که حدود 70371 نفر آنها را مردان و 67014 نفر را زنان شامل می شود.    140
تصویرشماره 4-5موقعیت قرارگیری شهرستان دلفان مأخذ آرشیو میراث فرهنگی استان لرستان    141
2-3-5-اقلیم منطقه دلفان:    141
4-3-5- نوع خاک:    142
5-3-5-منابع آبی:    142
6-3-5-بارندگی:    143
7-3-5-درجه حرارت:    143
8-3-5-باد:    144
4-5-استان لرستان از نظر زمين شناسي    144
شکل5- 5- نقشه زمین شناسی شهرستان دلفانمأخذ میراث فرهنگی استان    145
6-5-پیشینه تاریخی و پژوهشهای باستان شناختی    146
منابع:    147
فصل ششم    148
« تحلیل سایت »    148
تصویرشماره1-6موقعیت شهرستان نورآبادمأخذسازمان میراث فرهنگی    151
تصویرشماره2-6موقعیت شهرستان نورآبادمأخذطرح تفضیلی والگوی توسعه منطقه    151
تصویر شماره 3-6محدوده ی سایت مورد نظرمأخذ شهرداری شهرستان    152
تصویر شماره 4-6دسترسی های سایت مورد نظر    153
تصویر شماره 6-6تابش نوربه سایت مورد نظر    154
تصویر شماره 7-6جهت وزش باد مطلوب وباد مزاحم سایت    155
تصویر شماره 8-6تابش نوربه سایت مورد نظر    157
1-6هدف معماری    157
2-6دلایل انتخاب سایت:    158
2-6- طراحی دسترسی سواره و پیاده به مجموعه    158
3-6-سایت مجموعه    159
4-6-فرم ساختمان درمناطق سردسیر    159
5-6-بهره گیری از انرژی خورشید درگرمایش ساختمان:    159
6-6-محافظت ساختمان دربرابر هوای سرد:    160
7-6-محافظت ساختمان دربرابر تابش افتاب:    160
8-6-نتیجه گیری :    161
فصل هفتم    162
« مطالعات سازه ای طرح و تاسیسات »    163
1-7سازه:    163
منابع:    166
فصل هشتم    168
روند طراحی    168
« نقشه ها و مدارک »    168
1-8 مقدمه    168
2-8 فضای پرورشی:    170
3-8 فضاهای اداری:    170
3-8 آغاز طراحی:    173
منابع    177



 


کلمات کلیدی مرتبط:
باغ کودک,مطالعات,پروژه باغ کودک,زال باغ کودک ,رساله , ppt ,pptx ,doc,iran ,نامه باغ کودک,پلان,پاورپوینت,دانلود رایگان,طراحی باغ کودک , مقاله ,ويژگيهاي, اصول, تاریخچه, مبانی باغ کودک,نمونه موردی,دانلود رساله ,معماری ,دانلود رساله معماری, دانلود رساله , ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود تحقیق کامل معرفی باغ ها و پارک های معروف جهان ,word
مطالعات طراحی نمایشگاه آکواریوم دریایی
مطالعات طراحی و معماری پارک تفریحی
مطالعات طراحی مجموعه پارک آبی ،معماری پارک آبی
مطالعات،طراحی،پردیس گفتگو با خویشتن،مجموعه ای برای آرامش،پردیس آرامش
دانلود مطالعات معماری طراحی کانون فرهنگی تفریحی فراغتی کودکان
مطالعات طراحی تاریخچه و مبانی نظری طراحی پارك
مطالعات طراحی مجموعه ورزشی تفریحی بانوان
مطالعات طراحی کامل پارک
مطالعات طراحی پردیس دریایی منطقه ژئوپارک قشم با رویکرد معماری بیونیک
مطالعات طراحی مرکز شهر(city center)
مطالعات طراحی پارک و مجموعه ورزشهای آبی با رویکرد معماری پایدار
مطالعات طراحی پارک
مطالعات طراحی پارک
بررسی فنی و تاریخی و معماری باغهای ایرانی دارای فایل word و powerpoint
مطالعات طراحی مجتمع تفریحی توریستی و پارک آبی
دانلود مطالعات پارک و مجتمع تفریحی آبی,, ۱۶۰,,ص
پاورپوینت تحلیل و بررسی میدان فلسطین تهران(پروژه تحلیل فضای شهری)
مطالعات طراحی پارک موزه پایدار
مطالعات طراحی باغ وحش

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد