خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       با آرزوی ریشه کنی ویروس کرونا از کشور عزیزمان ایران        جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین       
مقالات سبکها ، شیوه ها و دوره های معماری
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی هنر و معماري قرن بيستم

تاریخ ایجاد 14/11/1398 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 45 اسلاید پاورپوینت   قیمت: 8500 تومان     تعدادمشاهده  25


پاورپوینت بررسی هنر و معماري قرن بيستم
.
مجموعة مشكي (Le Corbusier) : معماري فرانسوي كه دستگاه هايي را براي زندگي ساخت كه با توجه به نيازهاي افراد مورد نظر طراحي شده است.
ـ احساس مي كرد كه معماري بايد به صورت ماهيت مستقل طراحي شود به گونه اي كه به هيچ گونه محيط ديگري مربوط نباشد.
Villa savoye ، 30 – 1928 ، فرانسه :
ـ خانة سبك بين المللي كه به هيچ محل منفرد ديگر مربوط نمي شود.
ـ به گونه اي ايجاد شده است كه به طور انبوه توليد شود.
ـ براي نيازهاي كاركنان طراحي شده است.
جنبه هاي زيبايي شناختي جديدي را منعكس مي كند كه باهوس تأسيس كرده بود. يك سبك جامع كه به هيچ فرهنگ ديگري مربوط نمي شود و به صورت مربوط مي شود. قطعاتي از چنين معماري براي ساخت نسبتاً ارزان هستند و مواد به صورت انبوه توليد مي شود. مستطيل توسط هنرمندان دي استجيل به عنوان شكل ايده آل در نظر گرفته مي شود.
فرانك لویدرايت :
معتقد بود كه معماري بايد داراي مكان ويژه باشد.
ـ فكر مي كرد كه معماري بايد پيرامون را منعكس كند.
آبشار ، 1936 ، Bear Run ، پنسيلوانيا
ـ به وي‍ژه براي محيط پيرامون طراحي شده است. ـ بي نظير است و نمي توان در جاي ديگر دوباره آنرا به وجود آورد. ـ از برخي مواد استفاده كرده است كه از آن محيط گرفته شده است يعني سنگ معدن سنگ در ساختار خانه و چوب درختان نزديك.
از بين مدرسه هاي طراحي مربوط يا شاخص قرن بيستم. زيبا شناختي تحت تأثير قرار داشت و از تكنيكها و مواد به كار رفته به ويژه در توليد و ساخت مشتق شده بود. [آلمان ، مدرسة معماري يافته شده توسط والترگروپيس: Bau ، ساختار ، معماري از دورة آلمان برجسته ، از بيان كردن تا سكونت داشتن ، اقامت گزيدن + مساعد بودن ، منزل (از دورۀ متوسط آلمان برجسته ، آلمان برجستۀ قديمي].
با هوس ، مدرسۀ هنر و معماري در آلمان ، باهوس ، آموزش هنري را از طريق تركيب آموزش هنرهاي محض با مطالعۀ حرفه ها منقلب ساخت. اين مدرسه با اين تصور ساخته شده بود كه اين طراحي صرفاً جامعه را منعكس نمي كند بلكه در واقع به بهبود آن كمك مي كند. باهوس در ويه مار در سال 1919 تأسيس شد و توسط والترگروپيس به همراه دانشكده اي اداره گرديد كه شامل پاول كِلي ، ليونل فين اينگر ، واسيلي كنديسكي ، لاسلومولي ـ نگي و مارسل برواِر بود. برنامۀ آموزشي شامل مهارت ، عملكردي در هر زمينه به همراه تمركز روي مشكلات صنعتي توليد انبوه مي شد. سبك باهوس با توجه به اقتصاد روش توصيف مي شود كه داراي شكل هندسي مشخص و طراحي است كه با توجه به ماهيت مواد به كار رفته در نظر گرفته مي شود. اصول مدرسه باعث تضادهاي مهمي از سياستمداران راست گرا و اكادمي ها شده است.
در سال 1925 باهوس به فضاي مهم تر دِسو انتقال يافت در حالي كه گروپيس ساختمانهاي وي‍ژه اي را براي استقرار نهادهاي متنوع طراحي كرده بود. گروپيس در سال 1928 دوباره طراحي شد و رياست آن توسط    هاناس ميِِِر كه به نوبۀ خود در سال 1930 توسط لودويگ ميس وان دِررو جايگزين شد ادامه يافت . در تابستان 1932 تناقض در مدرسه تاحدي افزايش يافت كه شهر دِسو حمايت خود را منحل كرد. سپس اين مدرسه به برلين انتقال يافت و در آنجا دانشكده تلاش كرد تا نظريه هاي خود را انجام دهد امّا در سال 1933 دولت نازي اين مدرسه را به طور كلي بست. عقيده هاي باهوس طرحهايي را در معماري ، اثاثيه ، پديد آوردن و چاپ   در بر مي گرفت كه تا آن زمان در بين آنها ادعاهاي گسترده اي در بسياري از بخشهاي جهان و بويژه ايالات متحدۀ آمريكا وجود داشت. گروپيس به تنهايي به ايالات متحدۀ آمريكا رفت و در هاروارد تدريس كرد و تأثير قابل ملاحظه اي را تجربه نمود. انجمن شيكاگو در طراحي كه توسط مولي ـ نگي تأسيس شده بود به طور كامل دربارۀ برنامۀ آموزشي باهوس بود.


فهرست هنر و معماري قرن بيستم

اكسپرسيونيسم

فتوريست

واسيلي كنديسكي

Fauves

كوبيسم

پيكاسو

سبك

Bauhaus

معماري

فرانك لویدرايت

باهاوس استفادۀ جايگزين

باهاوس در سال

1993

تاريخچه

مدرسۀ باهاوس دردسو

برون ده معماري
 
تاريخچه باهاوس

نشانه هايي در ايالات متحدۀ آمريكا

نقشه

همراه با تصاویر


کلمات کلیدی مرتبط:
هنر و معماري , قرن بيستم ,اكسپرسيونيسم ,پاورپوینت بررسی ,فتوريست , ,واسيلي كنديسكي , ,Fauves , ,كوبيسم , ,پيكاسو , ,سبك , ,Bauhaus , ,معماري , ,فرانك لویدرايت , ,باهاوس استفادۀ جايگزين , ,باهاوس در سال , ,1993 , ,تاريخچه , ,مدرسۀ باهاوس دردسو , ,برون ده معماري , ,تاريخچه باهاوس , ,نشانه هايي ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی سبک خراسانی ، معماری اسلامی
پاورپوینت بررسی معماری مدرن در آغاز قرن بیستم
پاورپوینت بررسی مهمترین سبک های معماری مدرن جهان
پاورپوینت بررسی تاثیرات فرم معماري و سازه در بناهای معاصر
پاورپوینت بررسی تاریخ معماری روسی
پاورپوینت معرفی هفتاد سبک‌ معماری جهان
پاورپوینت بررسی معماری کانستراکتیویست شوروی و آثار و معماران مطرح آن
پاورپوینت بررسی سبک معماری منریسم ، Mannerism Architecture
پاورپوینت بررسی سبک معماری رنسانس
پاورپوینت بررسی سبک معماری گوتیک
پاورپوینت بررسی سبک معماری نئوکلاسیک
پاورپوینت بررسی سبک معماری فولدینگ و آثار معم و مطرح سبک فولدینگ
پاورپوینت بررسی مورفواکولوژی درمعماری
پاورپوینت بررسی معماری فولدینگ
پاورپوینت بررسی سبک معماری پست مدرنیسم
پاورپوینت بررسی سبک معماری دوران پهلوی
پاورپوینت بررسی سبک معماری دوره پهلوی
پاورپوینت بررسی سبک معماری دوره پهلوی اول و دوم و بناهای شاخص این دوره
پاورپوینت بررسی سبک معماری بیونیک Bionic Architecture
پاورپوینت بررسی معماران مدرن و سبک بین المللی

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
Copyright © 2013-2016 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد