خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       با آرزوی ریشه کنی ویروس کرونا از کشور عزیزمان ایران        جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین       
نقش برتر پارس
 

روش و توضیحات خرید
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما می توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روی سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد برای این منظور می بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهای هر صفحه کليک نموده و برای خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خرید را انجام و بلا فاصله فایل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودی موارد پس از خرید بدلیل سنگینی فایل و يا نرسيدن نوبت آپلود فايل آن را در ايميل خود دریافت نمایید - ساعت پشتیبانی و پاسخگويی تلفنی (مکالمه) از 11 صبح الی 15 بعد الظهر روزهای کاری و جوابگويی پيامک و واتس آپ از 9 تا 17 روزهای کاری و ایام تعطیل با تشکر از اعتماد شما

    


بنر سمت جپ
 

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: نقشه های اتوکد مدرسه ابتدایی روستایی

تاریخ ایجاد 10/05/1399 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: پلانها نماها و مقطع طبق تصاویر نمونه   قیمت: 10000 تومان   حجم فایل: 2044 kb  تعدادمشاهده  10


نقشه های اتوکد مدرسه ابتدایی روستایی
پلانها مدرسه ابتدایی روستایی
نماها مدرسه ابتدایی روستایی
مقطع مدرسه ابتدایی روستایی
جزییات فنی مدرسه ابتدایی روستایی


مطلبی مفید در این زمینه
روابط مجموع نظام آموزشي و اداري در اصل جزئي از روابط انسان با انسان در مفهوم كلي آن است . فرهنگ و آموزش و پرورش به همان اندازه كه مخلوق روابط اجتماعي واقتصادي جامعه است خود نيز در ايجاد وضعيت وموقعيت اجتماعي و اقتصادي جامعه يا اعمال تغييراتي در آن تاثير گذار مي باشد.كودكان يا دانش آموزان ذخيره هاي اجتماعي مي باشندكه ميزان رشد و توسعه اجتماعي و اقتصادي جامعه و رفاه نسبي و شرايط مساعد تحصيلي در يك فضاي غير متشنج تعيين كننده آن است كه چه مقدار از استعدادها، مهارتها و تواناييهاي جسمي و روحي آنان در بطن نظام فرهنگي و آموزشي جامعه شكفته شده و به مي رسد. اگر چنانچه درمحيط هاي آموزشي نا آرامي ، تناقضهاي رفتاري، دو گانگي، برخورد و تمايز سلطه يابد ، امكان حركت با ظرفيت كامل دانش آموزان ميسر نمي باشد . درآموزش طبقاتي رشد و توسعه به خطر مي افتد زيرا در اين نوع از شهروندان برمبناي درآمد اقتصادي تقسيم بندي شده و آندسته از افرادي كه از ثروت بيشتري برخوردار باشند، از امكانات آموزشي بيشتر و جامعتري نسبت به كل جمعيت كشور برخوردار مي گردند.در نظام آموزشي كشور ايران، عمده هدف دانش آموزان قبولي در آزمون ورودي دانشگاه ها و پيگيري پاسخ گزينه هاي آزمون دانشگاهي ميباشد. متاسفانه نظام آموزشي گذشته و حال حاضركشور به توليد فكر و انديشه در دانش آموزان منجر نگرديده است. زماني ميتوان از اعمال تغيير و تحولات اساسي در نظام آموزشي كشور سخن گفت كه ماهيت ، طرز تلقي و نگرش حاكم بر نظام آموزش و پرورش كشور تغيير يافته و از بينشي باز، آزاد، نقاد و منطبق با نيازهاي زمانه برخوردار گردد. اگر درنگرشها تغييراتي بنيادي اعمال نگردد ، واحدي نيمسالي و يا واحدي ـ سالي نمودن واحدهاي درسي نتيجه چنداني به بار نخواهد آورد. جهت موفقيت درآموزش تغيير نظام فكري سيستم اداري حاكم بر آموزش و پرورش الزامي است و اين درحاليست كه متاسفانه برنامه ريزان آموزش و پرورش كشور عمدتا به اعمال تغييراتي مبادرت مي نمايندكه به كاهش بودجه آموزش و پرورش از بودجه كل كشور منجر گرديده و اين چنين نگرشي بيش از بيش به ايجاد معضلات آموزش و پرورش كودكان و نوجوانان كشور مي انجامد. براساس آمار سرشماري سال 1375 ، از جمعيت60 ميليوني كشور ، بالغ بر 7ر23 ميليون نفر از جمعيت كشور از افراد رده سني زير15سال متشكل مي گردد. طبق آمار فوق از مجموع جمعيت9080676 نفري كودكان رده هاي سني 14ـ10 سال تنها 87 درصد به تحصيل مبادرت داشته و13درصد از نعمت آموزش بي بهره بوده اند. طبق آمار فوق از جمعيت كودكان رده هاي سني 9ـ6 سال كل كشور بالغ بر91 درصد به تحصيل مبادرت داشته و 9 درصد نيز از نعمت آموزش بي بهره بوده اند.
طرح آموزش زنان

مطابق ماده 21 قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران مسئوليت تضمين برگزاري دوره هاي آموزشي و رعايت حقوق زنان در كليه جنبه‌ها برعهده دولت مي باشد. بنابراين دولت تلاش زيادي در زمينه ارتقائ موقعيت اجتماعي زنان و بازيابي حقوق معتبر آنان نموده است. ‌به‌نحوي كه طي دو دهه گذشته از اعمال تبعيض ميان زنان و مردان جلوگيري شده و تا حدود زيادي كاهش يافته است. اين موضوع ‌به‌خصوص در طول اجراي برنامه‌هاي اول و دوم طي سالهاي ( 1999-1994و 1993 – 1989 )به اجرا در آمد. سياست ملي زنان در جمهوري اسلامي ايران ‌به‌ اجراي اهداف و سياست‌هاي دولت درخصوص پيشرفت سريع زنان روستايي از طريق رشد كمي سواد و توسعه تسهيلات آموزشي ‌به‌عنوان يكي از اهداف اصلي خود تأكيد دارد. طبق ماده 30 قانون اساسي‌، سواد حق مسلم كليه شهروندان ايراني مي باشد كه زنان را نيز شامل مي گردد. ازجمله مهمترين سياست‌هاي كه در جهت نيل به اهداف فوق تببين وتدوين گرديده مي توان به موارد ذيل اشاره نمود: 1. حذف بي سوادي و ارائه فرصت‌هاي برابر آموزشي و دوره هاي آموزش مستمر به زنان و دختران روستايي 2. افزايش دوره هاي آموزش رسمي و غير رسمي ويژه زنان و دختران روستايي 3. توسعه آموزش فني و حرفه‌‌اي و فراهم نمودن ترتيبات لازم جهت اشتغال دختران و زنان روستايي ‌به‌فعاليت در رشته هاي كاري مورد نياز 4. تلاش جهت توسعه دور‌ه‌هاي آموزش كاربردي ‌به‌ فراخور نيازهاي زنان و دختران روستايي 5. توسعه متدولوژي آموزشي و تأكيد برتدوين برنامه‌هاي آموزشي و مواد درسي كه ‌به‌ بهترين وجه ممكن با وضعيت زندگي زنان روستايي مطابق باشد.
طرح آموزش و پرورش پناهندگان

كشور ايران در زمره كشورهايي قرار دارد كه از بيشترين تعداد جمعيت پناهندگان برخوردار مي باشد. نقطه اوج پذيرش پناهندگان به اوايل سال 1991 ‌بالغ بر4/1ميليون پناهنده مي رسد. ‌به‌دنبال جنگ خليج فارس و در نتيجه جنگ ايران و عراق حدود 4/1ميليون پناهنده وارد خاك ايران شدند. درحال حاضر كشور ايران از بيشترين رقم پناهندگان جهاني برخوردار مي باشد.طبق آخرين آمار بدست آمده طي سال 1997 كل جمعيت پناهندگان كشور بر 1/2ميليون بالغ مي گردد كه 5/1ميليون آن به شهروندان افغاني و بيش از 500 هزار نفر (نيم ميليون) به شهروندان عراقي تعلق داشته است.از جمعيت 1/2ميليون نفر پناهنده گان افغان و عراقي مستقر در كشور ايران بالغ بر 50 درصد به جمعيت كودكان پناهنده تعلق دارد. ‌از اين روي نيازهاي آموزشي و بهداشتي پناهندگان امر مهمي محسوب شده و بطور مؤثري توسط دولت ايران و UNHCR برآورده شده است.وزارت آموزش و پرورش مسئوليت آموزش كليه دانش‌آموزان پناهنده اعم از افغاني و عراقي را ‌برعهده دارد.
طرح آموزش والدين

برنامه‌هاي آموزش والدين توسط مراكز انجمن‌هاي اولياء- مربيان طرح‌ريزي شده و با همكاري وزرات آموزش و پرورش، PTA (انجمن اولياء- مربيان) و مديران مدارس كشور به مورد اجرا گذارده مي شود. از جمله مهمترين اهداف آموزش والدين ميتوان به موارد اشاره نمود:1. افزايش سطح آگاهيهاي خانواده‌ها 2. برقراري انسجام فرهنگي درجامعه3.هماهنگي روشهاي آموزشي در خانه و مدرسه4.استفاده از قابليت‌هاي خانوادگي5.همكاري و مشاركت در برنامه‌هاي آموزش خانواده
طرح آموزش خانواده

اين نوع آموزش عمدتاً ‌به‌منظور بهبود كيفيت ارتباطات ميان اعضاء خانواده و والدين و فرزندان ارائه مي‌گردد. محتواي موضوعات دور‌ه‌هاي آموزشي خانواده به صورت نظام‌مند مورد بازبيني قرار گرفته تا با شرايط جديد سازگار گردد. در حال حاضر،تعداد 5 دوره آموزشي درجهت برطرف نمودن نيازهاي آموزشي خاص خانواده‌ها به شرح ذيلدر حال اجرا مي‌باشد: الف) دورة‌ آموزشي «جوان و خانواده» ب) آموزش كودكان و خانواده درمقطع آموزش پيش دبستانيج) آموزش خانواده و كودكان درمقطع آموزش ابتداييد) آموزش خانواده و كودكان درمقطع آموزش راهنمائيه) آموزش خانواده و كودكان درمقطع آموزسش دبيرستان از سال 1990 بالغ بر 3897400 نفر از والدين در دوره‌هاي مذكور حضور يافته كه %75 از آنان را مادران دانش آموزان تشكيل مي دهند.اين دوره‌ها عمدتاً در مناطق شهري برگزار شده و بدليل كمبود مربيان و مشكلات اياب و ذهاب و حمل و نقل، بندرت در مناطق روستائي برگزار مي‌گردد. بدليل تنوع نيازهاي آموزشي و سطوح متفاوت دانش‌خانواده‌‌ها، محتواي آموزشي، با توجه ‌به‌نيازهاي خاص و سطح دانش‌‌ دانش آموزان تهيه مي‌گردد. گفتني است كه بالغ بر 25درصد از خانواده‌ها تا كنون در دور‌ه‌هاي آموزش خانواده حضور داشته اند.دوره‌هاي مذكور ‌به‌منظور ارتقاي سطح آگاهيهاي خانواده‌ها و هماهنگ نمودن روشهاي آموزش طراحي مي گردد. بدليل تنوع دور‌ه‌هاي آموزش والدين و نيازمنديهاي متعدد آن، تلاشهاي زيادي در جهت برآوردن نيازهاي آنان صورت مي‌گيرد. تحقيقات به عمل آمده نشان مي‌دهد كه اين دوره‌ها نيازهاي آموزشي والدين را برآورده نموده و والدين نيز از نظرات موافقي نسبت ‌به‌آنها برخوردار مي باشند. ‌به‌علاوه، اين دوره‌ها تأثير تربيتي بر دانشِ آموزشي والدين داشته و به برقراري هماهنگي ميان روشهاي آموزشي خانه و مدرسه و ارتقاء سطح كيفيت «آموزش همگاني» منتهي مي گردد.
 


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری ,مدرسه ابتدایی روستایی ,پلانها مدرسه ابتدایی روستایی ,نماها مدرسه ابتدایی روستایی ,مقطع مدرسه ابتدایی روستایی ,جزییات فنی مدرسه ابتدایی روستایی ,نقشه های اتوکد , ,
مقالات مرتبط در این دسته
نقشه های اتوکد طراحی کافه کتاب بهمراه رندرها و پوستر
نقشه های معماری مدرسه ابتدایی دوطبقه
نقشه های اتوکد طراحی و معماری مدرسه ابتدایی
نقشه های اتوکد طراحی آموزشگاه فنی خصوصی
نقشه های اتوکد طراحی کتابخانه و مرکز تحقیقاتی پژوهشی شهر
نقشه های اتوکد طراحی دانشکده و کالج آموزشی
پاورپوینت بررسی معماری مهدکودک کشاورزی با رویکرد معماری پایدار در ویتنام
طرح سه بعدی اسکچاپ طراحی و معماری مهدکودک.skp
پلان و پرسپکتیو خطی طراحی مدرسه 6 کلاسه با کانسپت H
پلانهای اتوکد مجتمع آموزشی و فرهنگی
نقشه های اتوکد اجرایی مدرسه
نقشه های اتوکد طراحی مدرسه
نقشه های اتوکد طراحی مدرسه 4 کلاسه یک طبقه روستایی
پلان اتوکد طراحی مدرسه بهمراه مبلمانها
نقشه های اتوکد طراحی مدرسه
نقشه های اتوکد معماری دبیرستان بهمراه نامگذاری فارسی فضاها
پکیج اتوکد 20 نقشه معماری مدرسه ، دبستان ، مدرسه ابتدایی ، دبیرستان
پروژه اتوکد طراحی و معماری مرکز آموزش فنی و حرفه ایی صنعتی
پروژه اتوکد طراحی و معماری دبستان ، مدرسه ابتدایی
پلانهای اتوکد طراحی معماری مدرسه

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
Copyright © 2013-2016 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد