خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی - اداری - تجاری پارس در بلوار وکیل آباد مشهد

   تعدادبرگ: 41 اسلاید بهمراه نقشه و تصاویر   قیمت: 10000 تومان     تعدادمشاهده  31


پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی - اداری - تجاری پارس در بلوار وکیل آباد مشهد

مجتمع مسکونی - اداری - تجاری پارس در بلوار وکیل آباد مشهد در منطقه ای آرام و به دور از هیاهوی روزمره واقع شده است. این مجتمع با امکان دسترسی مناسب به مرکز شهر، مراکز تفریحی و گردشگری (شاندیز، طرقبه و ....) و حرم مطهر ثامن الائمه (ع) در نزدیکی محور جاده آسیایی (سنتو) احداث شده است.
 
پروژه چند منظوره پارس، یکی از پروژه‌های سازمان تأمین اجتماعی است که تحت نظارت شرکت ایران سازه در زمینی به مساحت تقـریبـی 35/000 مـتر مـربـع و بـا زیـر بـنـای 130/000 مـتر مـربع اجـرا گــردیــده اسـت. این مجتمع دارای 3 بلوک 12 طبقه مسکونی با 422 واحد و 6 ساختمان تجاری، اداری می‌باشد.
 
 
واحدهای مسکونی مجتمع پارس در 3 بلوک A , B و C طراحی شده اند.
 
 
 بلوک های مسکونی

 در طراحی آپارتمانهای مسکونی به عوامل مهمی از قبیل نورگیری مناسب (با نصب شیشه‌های دوجداره در ابعاد بزرگ) و چشم انداز زیبا توجه ویژه‌ای شده است. به همین دلیل بلوکهای A,C به صورت شرقی – غربی و بلوک B در میان دو بلـوک مـذکور به صورت شمالی- جنوبی احداث شده اند.
به منظور رعایت تنوع در متراژ، در طبقات همکف تا ششم، واحدهای 67 متری (یک خوابه ) و 102 الی 123 متری (2 دوخوابه)، در طبقه هفتم واحدهای 180 متری (3 خوابه) و در طبقه هشتم و نهم واحدهای 131 الی 224 متری (دوبلکس) طراحی شده‌اند. اختصاص 2 طبقه پارکینگ برای هر بلوک (مجموعاً با ظرفیت پذیرش 407 خودرو) و ساخت 422 باب انباری، به خوبی پاسخگوی نیاز ساکنان مجتمع مسکونی پارس می‌باشد.
 
امکـانات رفـاهی خـدماتی ایـن مجـتمع نیـز شامل: آب نمـا- زمیـن‌های اسکیت و تنیس – فضای بازی کودکان – سالن اجتماعات (آمفی تأتر) و ... می‌باشد. جهت آسایش ساکنان این مجتمع در هر یک از بلوکهای A,C ، 2 آسانسور مسافری (9 نفـره ) و 2 آسـانسور باری منظور شده است. برای بلوک B نیز راه‌اندازی 4 آسانسور مسـافری (6 نفره) و 2 آسانسور باری پیش بینی شده است. همچنین هریک از بلوک ها دارای 4 راه پله اضطراری می‌باشند.
 
 بلوک های تجاری
در این مجتمع 6 ساختمان 3 الی 7 طبقه (مجموعا بیش از 300 واحد) با کاربری تجاری اداری وجود دارد.
 

متراژ واحدهای تجاری از 17 ... تا 80 متر مربع و واحدهای اداری از 40 تا 95 مترمربع می‌باشد.
نمای این بلوک‌ها سنگ تراورتن و گرانیت الموت می‌باشد.آپارتمانهای اداری در طبقات فوقانی بلوک‌های تجاری- اداری و با متراژ‌های متنوع احداث گردیده‌اند. درب‌های ورودی این بلوکها اتوماتیک و از برند آچیلان دُر می‌باشد.
 
فرآیند ساخت و ساز 
سازه بلوکهای این مجتمع از نوع بتن آرمه می‌باشد. فونداسیون در بلوک های مسکونی به صورت رادیه و در بلوک‌های تجاری– اداری به صورت نواری اجرا شده است.
اجرای قاب های خمشی و دیوارهای برشی با شکل پذیری متوسط بر طبق آییـن نامه 2800 زلـزله وزارت مسکـن و شهرسـازی، این پروژه را به مجموعه ای ایمن و مطمئن در برابر لرزش طبیعی تبدیل نموده است.
 
 
مواد و مصالح مصرفی
مصـالح و مـواد مصـرفی در پـروژه چـند منـظوره پـارس بـا رعـایت مـواردی از قبـیل: دوام، ایمنی، زیبایی و ... انتخـاب شـده‌انـد. پوشـش دیوار و کـف در فضاهای عمومی ،سنگ تراورتن و گرانیت است. جهت پوشش سقف در لابی و راهروهای طبقات، ترکیبی از سفید کاری دکوراتیو و سقف کاذب استفاده شده است. کف سالن و اطاق خواب واحدهای مسکونی با سنگ،سرویس‌ها و آشپزخانه با سرامیک درجه یک ایرانی و دیوارها توسط کاشی درجه یک مفروش شده‌اند. دربهای ورودی تمام چوب و اطاق خوابها HDF می‌باشند. یراق آلات نیز از برند بهریزان انتخاب و نصب شده‌اند.
 
تاسیسات مکانیکی
در طراحی تأسیسات سرمایشی هر یک از بلوک‌های مجتمع پارس از چیلرهای جذبی به ظرفیت تقریـبی 240 تن برودتـی استفاده شده است. برای بلوک‌های مسکونی، موتورخانه مرکزی به ظرفیت تقریبی 600 تن پیش بینی شده ‌است. سرمایش و گرمایش در داخل واحدهای مسکونی بلوک A,C از طریق فن کوئل‌های سقفی و در بلوک B از طـریق سـیستم مـرکزی (از نوع اسپلیت) تأمین می‌گردد. آبرسـانی به واحدها از طریق شبکه آبرسانی داخلی و به کمک بوستر پمپ‌های موجود برای کلیه بلوک‌ها تـأمین می‌شود. گازرسانی به بلوک‌ها از طریق شبکه گاز شهری و ایستگاه تعدیل فشار مستقر در ورودی مجتمع انجام می‌شود. فاضلاب نیز به شبکه پیـشرفته و مدرن فاضلاب شهری اتصال می‌یابد.
 
 
تاسیسات الکتریکی
در تأسیسات الکتریکال این مجتمع نیز فاکتورهایی از قبیل: ایمنی، راندمان، میزان مصرف و... در انتخاب و بکارگیری سیستم‌‌ها در نظر گرفته شده‌اند:
•    کنتور برق مجزا (25 آمپر) برای کلیه واحدها
•    سیستم هوشمند اعلان و اطفاء حریق
•    دتکتورهای حساس به حرارت و دود در فضاهای عمومی و داخل واحدها
•    سیستم اطفاء حریق به صورت تر و خشک در طبقات
•    سیستم اطفاء حریق به صورت اتوماتیک (Sprinkler) در پارکینگ و زیرزمین‌ها
•    سیستم آنتن مرکزی و ...
 
برخی از مزایای پروژه عبارتند از:
•    دسترسی آسان به تمامی نقاط شهر
•    موقعیت چشمگیر ساخت پروژه ( بلوار وکیل آباد)
•    عظمت و شکوه مجتمع
•    چشم انداز منحصر بفرد
•    رعایت استاندارد های سازه و ایمنی
•    بهره گیری از سیستم هوشمند در اعلان و اطفاء حریق
•    نورگیری مناسب فضاهای آپارتمانی
•    استفاده از مصالح و تجهیزات مرغوب
•    رعایت خصوصی سازی فضا در واحدها
•    طراحی ، مشاوره و نظارت مهندسان مطرح و ممتاز در صنعت ساختمان
•    سرمایه‌گذاری با صرفه اقتصادی مطلوب
•    قیمت مناسب با ارزش افزوده چشمگیر
•    تنوع متراژ
•    شرایط مناسب مالی جهت خرید
•    مجاورت با مراکز تجاری و اداری


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی - اداری - تجاری پارس در بلوار وکیل آباد مشهد , ,مجتمع مسکونی - اداری - تجاری پارس در بلوار وکیل آباد مشهد در منطقه ای آرام و به دور از هیاهوی روزمره واقع شده است. این مجتمع با امکان دسترسی مناسب به مرکز شهر، مراکز تفریحی و گردشگری (شاندیز، طرقبه و ....) و حرم مطهر ثامن ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی عینک فروشی reworks120 در کره جنوبی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی نانوایی XUN در چین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه اپل جینگان در چین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه درخت در ژاپن ,pptx
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری تجاری مسکونی KoolKiel در کیل آلمان MVRDV
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز تجاری ویتوریو امانوئل II در میلان، ایتالیا
پاورپوینت بررسی بازسازی کارخانه شیشه‌کاری قدیمی اسلوونی
پاورپوینت بررسی معماری نمونه تطبیقی مجتمع تجاری ایرانی
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری تفریحی کانیون در ترکیه
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی آتلیه ام آر و فروشگاه فلکس در برزیل ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی استودیو جدا در اندونزی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه الون شبو-C25 در اسرائیل ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه 66 درجه شمالی در انگلستان ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه ماد ماتریکس در هند ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه میسون پرینس در چین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه تام وود در نروژ ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه ریبوک در کره جنوبی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه نوکاک در کره جنوبی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه و کافه کوچ ایرویز در مالزی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه پاپ آپ Obscura در کره جنوبی ,pptx

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد