خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       10 مطلبی که باید درباره حق نسخه برداری معماری بدانید؟       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین       
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی زیبا شناسی در معماری

تاریخ ایجاد 06/01/1399 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 27 اسلاید   قیمت: 4500 تومان   حجم فایل: 1663 kb  تعدادمشاهده  8


پاورپوینت بررسی زیبا شناسی در معماری

فیثاغورثیان اولین کسانی هستند که به صورت واقعی و منطقی ، درباره تناسب یعنی مهمترین اصل زیبایی قدیم سخن گفتند . در اواخر قرن ۶ ق.م ، اصل جهان را عدد شمردند و مقصودشان از عدد (( حد ونظام )) بود. عدد ونسبت نظامی و حتی در آسمانها هم حکمران می دانستند. دایره را از همه اشکال زیبا تر و به همین دلیل تشکیل کرات و ستارگان آسمانی و تناسب و فاصله های میان آنها را زیبا ترین ترکیب ها معرفی کردند. سوفسطاییان: آنها اولین کسانی بودند که از نظر اجتماعی و اقتصادی به هنر توجه کردند و هنر را یک نوع کسب و حرفه شمردند. و آیین قدیم را واژگون ساختند و برای هنرهای خود و حتی خطابه قیمت های گزاف درخواست کردند.

افلاطون: هنر وزیبایی : برترین شکل هنر ، هنر آفریننده الهی است که کائنات را به عنوان (تقلیدی) از صورت های اصلی و تغییر ناپذیر آفریده است. افلاطون همچنین معتقد بود که در هنر حقیقی چیزی هست که نمی تواند به دانش چگونه انجام دادن تقلیل پیدا کند. افلاطون معتقد به دو نوع زیبایی بود : زیبایی طبیعت ، زیبایی هندسه

ارسطو: برتری یا زیبایی یک کار هنری بستگی به میزان ماندگاری آن دارد. یک اثر باید نشان دهنده تقارن ، هماهنگی و قطعیت باشد. تنها برخورد ماندگار ارسطو با مبحث زیبایی شناسی یعنی فن شعر او بر روی یک نوع نمایش های غم انگیز متمرکز شده است. ارسطو به زیبایی حسی ، عینی بخشید .

روایت های جنبش روشنگری و فرا روشنگری: پیشرفت های (( فلسفه های طبیعی )) صده های شانزدهم و هفدهم میلادی نه تنها سبب تحلیل قدرت سنتی ، دینی مغرب زمین شد بلکه ایدالیسم افلاطونی و روش علمی ارسطو را نیز بی اعتبار کرد. فلسفه کانت : کانت نخستین کسی بود که نظریه نظام یافته ای از زیبا شناسی را به عنوا ن بخش تکمیلی، اگر نگوییم اساسی ،از دستگاهی فلسفی گسترش داد . کانت خود را بر آن داشت که به سه پرسش پرسش پاسخ گوید . (( چه چیزی را می توانم بدانم ‌‌؟ (( چه باید بکنم ؟ (( به جه چیز می توانم امیدوار باشم  و....


کلمات کلیدی مرتبط:
زیبا شناسی در معماری ,پاورپوینت بررسی ,روایت های جنبش روشنگری و فرا روشنگری ,هنر وزیبایی ,برترین شکل هنر ,هنر آفریننده ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی کالبدی تناسبات در معماری
پاورپوینت بررسی ضوابط واستانداردهای طراحی و معماری آشپزخانه
پاورپوینت بررسی درون گرایی در معماری ایران
پاورپوینت بررسی ضوابط و استانداردهای معماری اتاق خواب
پاورپوینت بررسی مفاهیم بنیادی معماری ایران از دیدگاه داراب دیبا
پاورپوینت بررسی ارتباط معماری و اندیشه
پاورپوینت بررسی رابطه هنرهاي پيكر تراشي ، مجسمه سازی و معماري
پاورپوینت بررسی كانستروكتيوسيم
پاورپوینت بررسی پيكر تراشي سوررئاليسم
پاورپوینت بررسی مفهوم زمان در هنر و معماري
پاورپوینت بررسی مبانی نظری معماری
پاورپوینت بررسی نظريه پردازی در معماري
پاورپوینت بررسی مقولات معماري ، اصول کلی و روشهای طراحی در معماری
پاورپوینت بررسی گونه‎شناسي معماري
پاورپوینت بررسی مبانی نظری معماري
پاورپوینت بررسی مبانی کالبدی معماری مدرن
پاورپوینت بررسی خلاقیت و نو آوری در معماری
پاورپوینت بررسی نقش نور طبیعی در هنر معماری
پاورپوینت بررسی هندسه فضایی و مبانی ترسیم فنی و حجم شناسی
فرم و حجم در معماری ، پاورپوینت بررسی فرم و حجم در معماری

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
Copyright © 2013-2016 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد