خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود پاورپوینت آرامگاه عبدالرحمن گهواره گر

   تعدادبرگ: 38   قیمت: 12000 تومان     تعدادمشاهده  6


عکس هایی از اطراف آرامگاه
 
 
در میان دره سمت غرب تپه ای که آرامگاه بر آن استوار گردیده است محوطه باستانی وجود دارد که به استناد سفالینه های پراکنده بر سطح آن می توان مربوط به قرون اولیه اسلامی منسوب نمود. به گفته اهالی روستا در دل تپه مرتفع مقابل آرامگاه اتاقک هایی وجود دارد که می توانند پناعگاهی دخمه ای باشد.
 
 
شرح حالی از عبدالرحمن گهواره گر
 
 
مقبره خواجه عبدالرحمن گهواره گر دارای سنگ قبری بوده که موقوفات مقبره را معلوم می ساخته است. ولی عده ای به خاطر منافع شخصی این سنگ را از بین برده اندکه عکس روبه رو سنگ قبر جدید مقبره است.
 
 
 
گهواره گر در اواخر قرن هشتم و نیمه اول قرن نهم هجری در قید حیات بوده است که عارفان هم دوره او شیخ حافظ بهاء الدین عمر ابردهی و مولانا رضی الدین علی مایانی بوده اند .  در جواهر الاسرار و الحائق کنیه وی ابوالقاسم ذکر گردیده است و به گهواره گر یعنی گهواره ساز معروف بوده است.
 
 
مختصری از شرح بنا
 
 
مقبره ی عبدالرحمن گهواره گردرجوارروستای نوزاد و در نزدیکی شهرستان چناران است. بررسی کالبدبنااحتمال ساخت آن رادردومرحله ی زمانی درذهن متبادر می سازد. به نظرمی رسدمقبره ی اولیه عبدالرحمن گهواره گر بنایی کوچک بوده که دردوره ی بعدبدون تخریب ودخل و تصرف, گنبدوبارگاهی به آن اضافه شده است.
 
 
سردراصلی آرامگاه
 
 
ازسردراصلی آرامگاه فقط نیمی ازآن برجای مانده است که مصالح آن آجروملات است .
 
 
ورودی های محوطه آرامگاه
 
 
آرامگاه عبد الرحمن گهواره گر دارای چهار وجه می باشد که فقط از دو وجه آن یکی در نمای شمالی و دیگری در نمای جنوبی می توان وارد محوطه ی ارامگاه شد .  چون در دو وجه دیگر نرده های فلزی بدون بازشو قرار داده اند.


کلمات کلیدی مرتبط:
تعمیر و نگهداری آرامگاه عبدالرحمن گهواره گر ,آرامگاه عبدالرحمن گهواره گر ,تعمیر و نگهداری آرامگاه ,پاورپوینت تعمیر و نگهداری آرامگاه عبدالرحمن گهواره گر ,بررسی آرامگاه ,دانلود پاورپوینت تعمیر و نگهداری آرامگاه عبدالرحمن گهواره گر ,تحقیق تعمیر و نگهداری آرامگاه ,مقاله عبدالرحمن گهواره گر,
مقالات مرتبط در این دسته

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد