خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری کلیسای آنگولما

   تعدادبرگ: 28 اسلاید   قیمت: 15000 تومان     تعدادمشاهده  4


پاورپوینت بررسی معماری کلیسای آنگولما
 
بخشی از مطلب
فرانسه به چندین استان جنوبی تقسیم شده است، یکی از آنها آنگولما ، که ویژگی های معماری آن در کلیسای جامع منعکس شده است.
وضعیت
کلیسای آنگولما یکی از زیباترین شهرهای دره ای است که توسط رودخانه شارنت آبیاری می شود که به آن ثروت و زندگی می دهد.
امروز شهر آنگولما به کلیسای جامع به نام ویژه "کمیک پایتخت" می پردازد.
با ایجاد یک مرکز ملی د لا باند Desinée و تصویر (با یک موزه کمیک، کتابخانه ویژه، تئاتر، آزمایشگاه تصویربرداری دیجیتال، و غیره)، École Superieure de l'Image و Maison des Auteurs، شروع شد در سال 1992 برای پوشش رسانه ها با تصاویر ساختمان هایی که زمان را تضعیف می کردند، حداقل این طرح بود؛ اما در سال 1998 آنها تصمیم گرفتند که این نقاشی ها باید ادامه یابد و برنامه Peints des Murs را راه اندازی کرد، که در آن یک شرکت تخصصی (Cité de la Création، واقع در لیون و کار در سراسر جهان) به طراحی های طراحی شده توسط اسکیزر معروف برای جای دقیق، یکپارچه سازی نقاشی در زمینه شهری است


مفهوم
این مدل شباهت با هنر کلیسای بیزانس دارد؛ این به دلیل ارتباط با شمال ایتالیا است که در آن امپراتوری بیزانس گسترش یافت. گنبد بیش از عبور از سبک بسیار قدیمی است، الهام گرفته از مدل شرقی است.
فضاها
کلیسای جامع با یک نواحی بسیار بلند، 15.24 متر عرض و بدون راهرو مشخص می شود. این نوا با افزودن 4 قسمت تشکیل می شود: یک ترنسپت و سه در نواک مرکزی است که توسط سه گنبد سنگ و آرک های اشاره شده پوشیده شده است.
این شکل از یک کراس لاتین است که توسط اتصال نوا و ترنسپت تشکیل شده است.
بالاترین نقطه کلیسای جامع 32 متر بالاتر از سطح زمین است.
صلیب
صلیب، در تقاطع ناف و اسلحه های کوچکتر (به نام ترنسپت) که دارای کلیساهای خانگی است و دارای دو برج است، بازوی جنوبی در سال 1568 تخریب شده است؛ سمت شمالی به ارتفاع چهار طبقه تقسیم شده است و حتی گنبد بخش مرکزی را پوشش می دهد.
این صلیب از یک طرح طبقه هشت ضلعی به سمت نور می آید.
این غرفه یک بخش فضایی است که توسط بشکه ها تعریف شده و عناصر پشتیبانی شده توسط آرک ها متصل شده اند (تقاطع عدسی های موازی با محور اصلی و آرچهای عمود بر محور اصلی). برخی از اسلحه ها در چهار بخش ناف تشکیل می شود.
و....

 


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری کلیسای آنگولما ,پاورپوینت بررسی ,مفهوم ,کلیسای آنگولما ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری کلیساهای ارامنه اصفهان
پاورپوینت بررسی معماری کلیسای نوتردام پاریس
پاورپوینت بررسی کلیسای قبطی ارتدکس قدیس مرقس رسول
پاورپوینت بررسی معماری کلیسای نوتردام پاریس
پاورپوینت بررسی کلیسای شوغاگات مقدس
پاورپوینت بررسی کلیسای موجومبار- سنت هریپسیمهٔ مقدس

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد