خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی نظریات و آثار و دیدگاه های معمارانه اسکار نیمایریبریو

   تعدادبرگ: 23 اسلاید   قیمت: 10000 تومان     تعدادمشاهده  1


نیمایر که نام کامل او اسکار ریبرو آلمئیدا سوارس بود، سال ۱۹۰۷ میلادی در شهر ریو دو ژانیرو برزیل زاده شد. در همان شهر در سال ۱۹۳۴ از مدرسه هنرهای زیبا درجه مهندسی معماری دریافت کرد. در سال ۱۹۴۵ عضو حزب کمونیست برزیل شد. عضویت در این حزب بارها برایش دردسر آفرین بود. در دوره کودتای نظامی برزیل به دفترش حمله کردند و ناچار از زندگی در اروپا شد.نیمایر در نیمه دهه ۱۹۴۰ از شاگردان لوکوربوزیه طراح و معمار بزرگ سوئیسی بود. نیمایر انسانی مبارز و متعهد بود و در سراسر عمر کمونیستی معتقد باقی‌ماند. او یک بار در مصاحبه‌ای گفت : "همه انسانهای خوبی که در زندگی دیدم، کمونیست بودند". نیمایر از دوستان صمیمی فیدل کاسترو رهبر کمونیست کوبا بود. فیدل کاسترو گفته بود «من و اسکار نیمایر آخرین کمونیست‌های کره زمین هستیم.» او در اوایل دهه ۱۹۸۰ به میهن خود برگشت و در دفتری در مرکز شهر ریودوژانیرو مشغول کار شد. معروف است که بالای میز کار او این جمله نقش بسته بود:"جهان را باید تغییر داد." نیمایر در فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی برای یاری به محرومان تلاش می‌کرد. او گفته بود که همیشه در تلاش است که معماری را به خدمت مردم زحمتکش در آورد و به زندگی آن‌ها اندکی نشاط و شادی وارد کند. یکی از کارهای مشترک او با لوکوربوزیه معمار سوئیسی، طراحی ساختمان ماندگار سازمان ملل متحد در نیویورک است که با این طرح شهرتی جهانی یافت. نیمایر به لطف عمر طولانی موفق شد بیش از ۶۰۰ بنای معماری خلق کند. او تا آخرین روزهای عمر خلاق و نوجو بود. همه کارهای او از مهر و نشانی خاص بر خود دارند. او از شاگردان و مریدان لوکوربوزیه معمار نوگرای سوئیسی به‌شمار می رفت اما بسیاری او را به عنوان "پدر مدرنیسم در معماری" می شناسند. 
 
مقدمه:
 
اسکار نیمایریبریو دی آلمیدا سوارس فیلو، متولد ۱۵ دسامبر ۱۹۰۷ در شهر ریو دوژانیرو برزیل می باشد. وی در دانشگاه Escola Nacional (دانشگاه فدرال ریو دوژانیرو) فارق التحصیل شده و اولین دفتر معماری خود را در کارگاه تایپوگرافی (حروف چینی) پدرش افتتاح کرد. وی به عنوان مشهورترین معمار برزیلی و یکی از صاحب سبک ترین معماران جهان ،علی الخصوص به خاطر شهر برازیلیا شناخته می شود.


کلمات کلیدی مرتبط:
نظریات و آثار و دیدگاه های , معمارانه اسکار نیمایریبریو ,پاورپوینت بررسی ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار ورنر پنتون معمار و طراح مشهور دانمارکی
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار استیون هال معمار معروف جهانی
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار استیون هال معمار معروف جهانی
پاورپوینت بررسی زندگینامه و آثار معمار آمریکایی چارلز مور (1925-1993)
پاورپوینت بررسی زندگینامه و آثار معمار چینی آی وی وی Ai WeiWei
پاورپوینت بررسی بیوگرافی آثار و نظریات رنزوپيانو
پاورپوینت بررسی آثار و نظریات والترگريپوس
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار معمار معاصر ماریو بوتا
پاورپوینت بررسی آثار آن لاکاتون و ژان فیلیپ واسال
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار و عقاید اریک اوون ماس معمار و استاد دانشگاه امریکایی
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار و عقاید اسکار نیومایر
پاورپوینت بررسی تاریخچه و اعضا و آثار استودیو معماری یو ان استودیو unstudio
پاورپوینت بررسی عقاید ایده ها نظریات و آثار لوکوربوزیه
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار رولان مارسل دوبرول
پاورپوینت بررسی زندگینامه وبررسی آثار والتر گروپیوس WALTER GROPIUS
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار آلوارآلتو
پاورپوینت بررسی اندیشه های ارگانیک در آثار لوکوربوزیه ، ونتوری و لین
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیل آثار معماری عبدالعزیز فرمانفرمائیان
پاورپوینت بررسی سیر اندیشه های معماری و آثار هرنان دیاز آلونسو
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار فیلیپ کورتلیو جانسون

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد