خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی 5 درس از سخنرانی نورمن فاستر در باربیکان

   تعدادبرگ: 22 اسلاید   قیمت: 15000 تومان     تعدادمشاهده  0


پاورپوینت بررسی 5 درس از سخنرانی نورمن فاستر در باربیکان

بعد از اینکه در سال 1990 به دلیل خدمات به معماری ، شوالیه شد ، برنده جایزه پریتزکر 1999 شد و سپس در همان سال موفق به کسب سن و سال شد ، می توان ادعا کرد که هیچ معماری زنده وجود ندارد که تأثیر بیشتری نسبت به نورمن فاستر در زندگی شهری داشته باشد. در سخنرانی اخیر ، فاستر در هفتمین قسمت از مجموعه معماری On Stage که توسط بنیاد معماری با باربیکان برگزار شد ، در سالن فروش باربیکان در مورد آینده چشم انداز رو به رشد شهری ما سخنرانی کرد. در حالی که مطالب پر از اظهارات و پیش بینی های بزرگ بود ، از مقیاسی مشابه پروژه هایی که عمل فاستر انجام می دهد ، اما روش حل مسئله ای بود که وی نشان داد ، دید بیشتری نسبت به خود شخص داشت. 5 درس زیر که از سخنرانی جمع آوری شده است ، موفقیت Foster-like را تضمین نمی کند ، اما ممکن است آنها بتوانند به شما کمک کنند تا از چالش هایی که معماری می تواند ارائه دهد ، چه از نظر شخصی و چه از نظر حرفه ای.

1. معماری چیزی فراتر از یک ساختمان است

همانطور که به نظر می رسد واضح است ، نصب آن در یک نما یا سقف آسان تر است ، جنبه خودخواهانه ترین پروژه در هر پروژه. اما آنچه که ما می توانیم در جستجوی کمال اینستاگرام از دست بدهیم هدف واقعی معماری است: طراحی فضایی برای استفاده توسط یک جامعه. فاستر مرتباً این نکته را تکرار می کند و با اشاره به ایجاد چیزی فراتر از فقط یک ساختمان ، می گوید "تفکیک معماری از زیرساخت ها دشوار است". با صرف فکر نکردن در مورد شکل ظاهری آن و تمرکز بر نحوه کارکرد آن ، یک ساختمان شانس بیشتری برای غنی سازی زندگی افرادی که از آن استفاده می کنند خواهد داشت. این که آیا ایجاد یک فضای عمومی ، پیاده رو سازی از بافت اطراف ، یا حفظ مسیری از هسته اصلی ساختمان است - تمرکز فاستر بیش از زیبایی شناسی کلید موفقیت محسوس بسیاری از پروژه های وی است.

2. تحقیق پادشاه است

آنچه از شنیدن صحبت های فاستر مشخص بود ، عمق دانش تاریخی و نظری او بود. اگرچه این صفت واضحی از شخصی به نظر می رسد که بیش از 50 سال در راس حرفه خود بوده است ، اما با این حال چشمگیر است که چگونه می تواند عناصر منفرد چندین پروژه را مشخص کند و هدف آنها را از طریق تحقیق ارائه دهد. فارست از متون کلاسیک مورد انتظار ، فاستر از منابع کمی خارج از پیست الهام گرفته است ، مانند جورجی کروتیکوف و "استنفورد توروس" از Nasa ، که زمینه متنوعی گسترده در دفتر وی را نشان می دهد. او همچنین اغلب درمورد تحقیقات اولیه این روش ، از نمونه های اولیه و مدل های گسترده آنها گرفته تا مطالعات تحقیقاتی درباره زندگی شهری در فاولاس ، چیزی که فاستر علاقه خاصی به آن داشت ، صحبت می کرد. اگر تصمیمی به خوبی تحقیق شده باشد ، به ندرت می تواند اشتباه باشد ، از سکوت ناخوشایند پس از س asksال مشتری (یا داور دانشگاه) "اما چرا؟" اجتناب کنید.

3. "همه ما به آنچه بهترین کار را انجام می دهیم جلب می کنیم"

در سال 2010 ، نورمن فاستر یکی از چندین هم سالی بود که جای خود را در مجلس اعیان تسلیم کرد. در طی پرسش و پاسخ ، یکی از اعضای مخاطب پرسید که آیا از تصمیمی که در آن از یک بستر عالی برای تشویق تغییراتی که خیلی مشتاقانه درباره آن صحبت کرده است ، پشیمان است؟ در پاسخ ، فاستر گفت: "همه ما به دنبال بهترین کارها هستیم." او ادعا کرد که او به عنوان یک طراح بسیار مفیدتر است ، به عنوان مثال ، بیشتر از آن است که هرگز به عنوان یک سیاستمدار بحث کند روز به روز. با توجه به ارزش واقعی ، این احساس کلیدی در برقراری ارتباط موثر ایده ها است. بهبود جامع هنوز مهم است ، اما مهارت های ما به طور طبیعی در بعضی مناطق خاص سنجیده می شوند. این مدل سازی ، طراحی ، پیچی یا جزئیات باشد. و در تمرکز بر نقاط قوت خود می توانید به حداکثر رساندن موفقیت یک پروژه کمک کنید. در مورد فاستر ، احتمالاً همین دلیل هم همین است که مرد سابق RAF کمتر از 7 فرودگاه طراحی کرده است - در این کار مهارت دارد.

4. راه حل های پررنگ

جسور باشید بیشتر کارهای فاستر ، به ویژه پروژه های قبلی او ، از یک جهت تجربی است و بسیاری از مباحث مطرح شده در سخنرانی او (به عنوان مثال هواپیماهای بدون سرنشین آمبولانس برای استفاده در سراسر لندن) به همین ترتیب بود. جسارت در معماری کار دشواری است ، زیرا صدها محدودیت و قانون تمام تلاش خود را می کنند تا سطح مطلوبی از وضع موجود را حفظ کنند. با این حال ، اغلب در ایده های به ظاهر دیوانه وار تغییر ایجاد می شود. ایجاد چیز جدید - حتی اگر به معنای شنا کردن در برابر موج باشد - برای تغییر مثبت در معماری بسیار مهم است ، و همانطور که جورج برنارد شاو یک بار گفت:

    انسان معقول خود را با جهان سازگار می کند؛ فرد نامعقول در تلاش برای تطبیق جهان با خودش پافشاری می کند. از این رو، تمام پیشرفت به آن انسان غیرمنطقی وابسته است.



5. "انجام بیشتر با کمتر"

باکمینستر فولر مربی نورمن فاستر بود ، این زوج برای اولین بار با یکدیگر در پروژه ای در آکسفورد ، 1971 کار می کردند. فاستر اغلب به گفتگوهایی که با "باکی" انجام می داد ، اشاره می کرد و از او به عنوان سنگ محک در تلاش برای دستیابی به آن استفاده می کرد و چگونه می خواست به آن دست یابد. جمله معروف فولر "انجام بیشتر با کار کمتر" معمولاً به عملکرد یک پروژه نسبت داده می شود: استفاده از پیشرفت های فن آوری برای ایجاد ورودی کارآمد تر (کمتر) با بازده بیشتر (بیشتر). این امر از ابتدا در گنبد ژئودزیکی وی ، و بعداً خانه Dymaxion دیده می شود ، و مانترا نسبتاً ساده از برنامه پایداری که با آن روبرو هستیم تقلید می کند ، اعتماد جهانی به منابع محدود را کاهش می دهد ، چیزی که فاستر در مقر جدید Bloomburg اروپا به آن پرداخت. همچنین می توانید این را برای زمانی که در محل کار می گذرانید ، حداکثر میزان تولید و فضای مناسب برای زندگی را اعمال کنید - چیزی که برای رفاه عمومی ضروری است. و اگر هرگز به نکاتی در مورد چگونگی زندگی در خارج از معماری نیاز دارید ، با مرور سریع حساب شخصی اینستاگرام نورمن فاستر ایده های زیادی ارائه خواهید کرد.و....


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,بررسی 5 درس از سخنرانی , نورمن فاستر در باربیکان ,زندگینامه نورمن فاستر ,بیوگرافی نورمن فاستر ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار لئون باتیستا آلبرتی
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیلی بر اثار نورمن فاستر
بیوگرافی و آثار اوژن فلاندن نقاش و معمار فرانسوی ، پاورپوینت بررسی اوژن فلاندن
پاورپوینت بررسی 5 ایده لوکوربوزیه در معماری - Le Corbusier
کنگو کوما ، بررسی زندگینامه و فعالیت های کنگو کوما ، پاورپوینت
دانلود رایگان پاورپوینت بررسی آثار والترگروپيوس
پاورپوینت بررسی عقاید ایده ها و نظریات فیلیپ جانسون
پاورپوینت بررسی سبك معماري و کارهای لوكوربوزيه
پاورپوینت بررسی تاريخچه زندگي ، سبك ، تجزيه و تحليل آثار لوكوربوزيه ، پدر معماري و يكي از پيشگامان معماري مدرن
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیل آثار فرانک گهری
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار ماریو بوتا
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار سانتیاگو کالاتراوا
پاورپوینت بررسی آثار و بیوگرافی فرانک گهری
پاورپوینت بررسی آثار و بیوگرافی فرانگ لوید رایت
پاورپوینت بررسی آثار و بیوگرافی رولان (رولاند) مارسل دوبرول
پاورپوینت بررسی فرانگ لوید رایت
پاورپوینت بررسی زندگی نامه و آثار تادائو آندو
دانلود ,زندگینامه معمار دانیل ليبسکيند Daniel Libeskind ,پاورپوینت
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیل آثار رنزو پیانو - Renzo Piano
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیل آثار مایکل گریوز - Michael Graves

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد