خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود معماری انسان های اولیه،پاورپوینت

   تعدادبرگ: 19 اسلاید .   قیمت: 5000 تومان   حجم فایل: 881 kb  تعدادمشاهده  3


این فایل در قالب پاورپوینت و دارای ۱۹ اسلاید می باشد.

فهرست مطالب
پیشینه غار نشینی  ( شیوهء جنگل نشینی )
معماری پیش ازتاریخ
عصر پارینه سنگی
غار آلتامیرا
غار لاسکو
عصر میان سنگی
عصر نوسنگی
اریحا
چاتال هویوک
نمای شهر چاتال هویوک
نقاشی های کشیده شده در غار چاتال هویوک
انقلاب نوسنگی
منهیرها

بخشی از مطلب
در ابتدای تارخ انسانی، انسان در جنگل‌ها زندگى مى‌کرده و مانند میمون‌هاى آدم‌نما خوراک خود را از میوه‌هاى درختان و گوشت برخى از جانوران و ساقه میوه گیاهان تأمین مى‌کرده است. نوع زندگى انسان با آنچه که نزد حیوانات پیرامون او وجود داشته تفاوت چندانى نداشت.اساسى‌ترین تفاوت آنها تکامل مغز انسان بود، که او را قادر مى‌ساخته در مقابل عوامل خارجى عکس‌العمل‌هائى داشته باشد و او را در مقابل مشکلات وادار به اندیشیدن و چاره‌جوئى مى‌کرد.
مى‌توان گفت که انسان، حتى در ابتدائى‌ترین مراحل تکوین زندگى اجتماعی، تحت تأثیر دو جریان متقابل بین انسان و طبیعت، اعمال نسبتاً آگاهانه‌اى داشته است. در اینباره گوردون چایلد مى‌نویسد: جانوران با اعضاء بدن و به کمک طبیعت خود با محیط سازش مى‌کنند ولى انسان با ابزار و اختراعات با سختى‌هاى محیط مى‌سازد (انسان خود را مى‌سازد) قائم بودن انسان سبب شده است که دید او از آنچه که در اطراف او مى‌گذرد وسیع‌تر باشد.
 در سال ۱۸۷۹ فردی اسپانیایی و علاقه مند ب آثار عتیقه، به هنگام جستجو در غارهای آلتامیرا مقداری استخوان های تراشیده و سنگ های چخماق و آثار ابتدایی کشف کرد.پس ورود به غار بر روی دیوار های داخل غار نقوشی مشاهده میشود که این آثار نقاشی مربوط به ۱۰ تا ۱۵ هزار سال قبل از میلاد می باشند.
اریحا از شهر های قدیمی خاورمیانه است که در دره رود اردن واقع شده است.در این شهر خانه های خشتی ساخته شده بر پی های سنگی مدور یا بیضی شکل،ب افزایش ثروت شهر و وجود همسایگان نیرومند ضرورت حفاظت شهر را مطرح ساخت که  باعث ایجاد نخستین استحکامات سنگی درتاریخ بشر شد.
 
در کنار اریحا،چاتال هویوک را یکی از تلاش های برای پی ریزی زندگی شهری  دانسته اند.ویژگی بارز شهر این است که هیچ خیابان یا کوچه ای ندارد.خانه ها  به هم چسبیده ازبام به هم راه دارند. این طرز خانه سازی دارای امتیازاتی  است از جمله اینکه اینگونه ساختمان ها حائل یکدیگر بوده اند استحکامی بیش  از ساختمان های تک ایستاده پیدا می کردند.
 


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود معماری ,انسان های اولیه،پاورپوینت ,پیشینه غار نشینی , شیوهء جنگل نشینی ,معماری پیش ازتاریخ ,عصر پارینه سنگی ,غار آلتامیرا ,غار لاسکو ,عصر میان سنگی ,عصر نوسنگی ,اریحا ,چاتال هویوک ,نمای شهر چاتال هویوک ,نقاشی های کشیده شده ,غار چاتال هویوک ,انقلاب نوسنگی ,منهیرها ,
مقالات مرتبط در این دسته

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد