خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود پروژه پاورپوینت پر جاذبه ترین ساخته های دست بشر

   تعدادبرگ: 28 اسلاید   قیمت: 12000 تومان     تعدادمشاهده  1


دانلود پروژه پاورپوینت پر جاذبه ترین ساخته های دست بشر
بخشی از مطلب
بعضی از ساخته های دست بشر موجب حیرت همگان می شوند؛ اهرام مصر از جمله این بناهاست، اما می دانید پربازدیدترین بناهای ساخته دست بشر كدام هاست؟ می دانید كدام بناها بیشترین تعداد توریست را به خود جذب می كنند؟
 
فصل سفر فراسیده است، ولی سوالی كه خیلی ها از هم می پرسند این است به كجا؟ واقعیت این است كه جهان آنقدر وسیع است كه حتی اگر تمام عمر را هم صرف كنیم، نمی توانیم تمام دیدنی ها و جاذبه های آن را از نزدیك دید، اما بالاخره جاها و مكان هایی هستند كه در طول عمرتان اگر می توانید باید آن ها را ببینید، در این مورد مكان هایی كه پربیننده ترین و توریستی ترین مكان های جهان هستند یعنی اماكنی كه به دلیل ویژگی های خاص خود مورد توجه قرار می گیرند، می توانند اصلی ترین هدف ها باشند. ولی می دانید پربازدیدترین ساختمان ها و مجسمه های جهان كدام ها هستند؟
 
برج ایفل، پاریس
 
می گویند برج ایفل مشهورترین ساخته دست بشر است. قطعا اگر پاریس به اندازه نیویورك توریست داشت، این برج در صدر جدول پربازدیدترین بناهای جهان قرار می گرفت، اما از لحاظ بازدید توریست های خارجی برج ایفل با فاصله ای چشمگیر در صدر بناهای جهان جای دارد.بنایی كه مهندس گوستاو ایفل 122 سال قبل ساخت، 300 متر ارتفاع دارد و تماما با آهن ساخته شده و حالا نماد شهر پاریس است. قطعا تمام بازدیدكننده های شهر پاریس از این برج دیدن می كنند اما پیشنهاد ما این است كه هم در روز و هم در شب از این برج فلزی دیدن كنید.
 
07
 
• ساختمان امپایراستیت، نیویورك
3 ساعت پیاده روی به سمت آسمان
 
این ساختمان زمانی بلندترین ساختمان جهان بود و برای همین در سراسر جهان شهرت یافت اما حالا هم كه این افتخار را بناهای بسیاری از دست این ساختمان خارج كرده اند به دلیل سابقه تاریخی اش هنوز پربازدیدترین ساختمان جهان است. این ساختمان كه در خیابان 34 نیویورك واقع است 430 متر ارتفاع دارد. در این ساختمان یك موزه، یك رستوران و چند كافی شاپ و كافه برای مهمانان وجود دارد، ضمن آن كه سواری بر آسانسور آن هم از جاذبه های آن است. همین طور شما می توانید همراه با راهنما از پله های این برج بالا بروید و از برخی طبقات آن بازدید كنید، البته رفت و برگشت پله ای بیشتر از 3 ساعت از وقت شما را خواهد گرفت!
 
04
 
• بیگ بن، لندن
ساعت 160 ساله
این یكی، معروف ترین ساعت جهان است. البته اسم این برج مربوط به ناقوس عظیم داخل آن است كه 13 تن وزن دارد و در زمان خود سنگین ترین و بزرگ ترین ناقوس جهان بود اما این ناقوس به اندازه این ساعت مشهور نشد. حالا توریست ها می توانند از طبقات پایین و میانی برج ساعت بیگ بن دیدن كنند و از دیدن منظره ها لذت ببرند اما رفتن به طبقه های ساعت برج ممنوع است. یادتان باشد این برج حالا 160 سال دارد و برای همین باید كاملا مواظب آن و مواظب خودتان باشید.
 
09
 
• قصر سن پتر، واتیكان
در جستوجوی میکل آنژ
این مكان ابتدا یك قصر بود كه به دلیل نزدیكی به اماكن مذهبی رم شهرت داشت و بعد مدتی هم اقامتگاه پاپ ها شد اما حالا در واقع بیشتر از هرچیز یك موزه آثار هنری است. در این قصر اگر خوش شانس باشید و اجازه بازدید پیدا كنید می توانید آثاری از میكل آنژ، رافائل و برنینی را تماشا كنید. می گویند تماشای تمام ظرایف و جزئیات آثار هنری فوق العاده این قصر- كلیسا به یك سال وقت نیاز دارد.
 
03
 
• پل گلدن گیت، سانفرانسیسكو
پل خودکشی
این پل یك كیلومتر و 300 متری با شكل خاص خود در سال 1937 افتتاح شد و توجه جهانیان را به خود جلب كرد؛ پلی كه در زمان خود بلندترین پل معلق جهان بود، آنقدر محبوب شد كه پلیس مجبور شد مقررات خاص ترافیكی برای عبور و مرور از آن در نظر بگیرد. شما می توانید از باند كناری این پل عظیم به صورت پیاده رد شوید و از مناظر آن لذت ببرید، ولی اگر می خواهید این كار را بكنید حواس تان هم باشد كه این پل پرمراجعه ترین نقطه برای خودكشی در جهان است، یعنی اصلا بعید نیست جلوی چشم شما آدمی از آن بالا خودش را به پایین پرتاب كند و…
 
06
 
• كلوسئوم، روم
مقبره گلادیاتورها
این ساختمان را در وضع فعلی اش نمی توان كامل دانست، در واقع نیمی از آن فرو ریخته است اما هنوز هم اصلی ترین جاذبه گردشگری باقی مانده از دوران باستان است. این آمفی تئاتر كه تقریبا 2 هزار سال قبل ساخته شده است در زمان در اوج بودن خود میزبان 50 هزار نفر می شد. معماری بنا به گونه ای است كه در آن دید تماشاگران و نیز انعكاس صداها و رسیدن صداها به تماشاگران در حد عالی است و این مسئله همیشه موجب تعجب مهندسان و معماران بوده است. این مكان البته شاهد مرگ های بسیاری هم بوده زیرا محل برگزاری جنگ های خونین میان گلادیاتورها بوده است.
 
05
 
• سوئس ری بیلدینگ، لندن
موشک آهنی مشکی
این بنای زیبا و مدرن در لندن به نام ژركین شهرت دارد. 8 سال قبل این بنا توسط نورمن فاستر، آرشیتكت مشهور ساخته شد. معماری خاص آن و این كه در ساخت آن از 10 هزار تن آهن استفاده شده این بنا را بسیار خاص كرده است. البته این برج در منطقه تجاری لندن واقع و برجی اداری است اما در زمان ورود به رستوران این برج موشكی شكل می توانید از منظره فوق العاده آن لذت ببرید.
 
01
 
• ساگراد فامیلا عظیم ترین کلیسای جهان
ساگراد فامیلا، بارسلونااین كلیسای دوران گوتیك مهم ترین و مشهورترین بنای تاریخی اسپانیاست و تمام توریست های بارسلونا را به خود جلب می كند. آنتونیو گائودی، معمار مشهور 43 سال از عمر خود را روی طراحی و اجرای این بنای فوق العاده گذاشت اما وقتی در سال 1926 فوت كرد بیشتر بنا هنوز ساخته نشده بود. در مجموع این بنا 18 بارو و یك كلیسای عظیم دارد كه 13هزار نفر می توانند در آن حضور یابند؛ بلندترین برج این بنا 130 متر ارتفاع دارد و از بالای آن منظره ای بسیار زیبا از شهر زیبای اسپانیا زیر پا قرار می گیرد.
 
02
 
• آكروپولیس، آتن
بنای 2500 ساله
می گویند این بنا كه مشهورترین بنای بازمانده از دوران باستان است، با ارزش ترین ساختمان تاریخی جهان هم هست. این بنای مسطح با سنگ های سفید غول آسا در قرون چهارم و پنجم پیش از میلاد مسیح، در اوج دوران درخشش روم ساخته شد و در طول زمان گسترش یافت، جالب ترین وجه این بنا این است كه سنگ های یك پارچه ای كه برای ساخت آن به كار گرفته شده ارتفاعی بیش از 200 متر بالا برده می شد تا در تپه ای بر فراز شهر این بنا ساخته شود. آكروپولیس به تعبیری پربازدیدترین بنای باستانی اروپاست.


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود پروژه پاورپوینت پر جاذبه ترین ساخته های دست بشر ,بخشی از مطلب ,بعضی از ساخته های دست بشر موجب حیرت همگان می شوند؛ اهرام مصر از جمله این بناهاست، اما می دانید پربازدیدترین بناهای ساخته دست بشر كدام هاست؟ می دانید كدام بناها بیشترین تعداد توریست را به خود جذب می كنند؟ , ,فصل سفر فراسیده است، ول,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی هنر و معماری اسلامی در امتداد هنر و معماری ساسانی
پاورپوینت بررسی معماری 10 ساختمان برتر معاصر با الهام از معماری باستانی
پاورپوینت بررسی تاریخ مرمت و معماری آثار تاریخی جهان
پکیج نمونه سوالات درس آشنایی با معماری جهان با پاسخنامه 
پاورپوینت بررسی معماری ایران در دوره سلجوقی
پاورپوینت بررسی معماری عصر برنز در ایران
پاورپوینت بررسی معماری پارتی ، معماری ساسانیان
پاورپوینت بررسی معماری دوره سومر در تمدن بین النهرین
پاورپوینت بررسی اجمالی تاریخ معماری سرزمـیـن کهـن ایران
پاورپوینت بررسی تاریخ معماری جهان
پاورپوینت بررسی معماري ايران از سلجوقيان تا پايان عصر تيموريان
پاورپوینت بررسی تاریخ تمدن و معماری ژاپن
پاورپوینت بررسی تاریخ تمدن و معماری هند
پاورپوینت بررسی تاریخ معماری ایران و کهن‌ترین بناهای آن
پاورپوینت بررسی تاریخ معماری مصر باستان و بناهای آن
پاورپوینت بررسی معماری بین النهرین
پاورپوینت بررسی معماری معبد کنفوسیوس
دانلود,پاورپوینت بررسی معماری بیزانس روم شرقی,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی تاریخ ایران پیش از اسلام,pptx
دانلود بررسی معماری دوره ساسانیان پاورپوینت

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد