خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی زندگینامه و تحلیل آثار گوردون بانشفت

   تعدادبرگ: 36 اسلاید   قیمت: 8500 تومان   حجم فایل: 3857 kb  تعدادمشاهده  12


پاورپوینت بررسی زندگینامه و تحلیل آثار گوردون بانشفت 
 
بخشی از مطلب
Gordon Bunshaft، FAIA (9 مه 1909 - 6 اوت 1990) یک معمار آمریکایی بود، که پیشگام طراحی مدرن در اواسط قرن بیستم بود. شریک در شرکت معماری Skidmore، Owings & Merrill (SOM)، Bunshaft در سال 1937 پیوست و بیش از 40 سال باقی ماند. لیست بلند ساختمان های برجسته آن شامل Lever House در نیویورک، کتاب نادر و کتاب دست نویس Beinecke در دانشگاه ییل، موزه هیرشورن و باغ مجسمه سازی در واشنگتن دی سی، بانک بازرگانی ملی در جده، عربستان سعودی، 140 Broadway (Marine Midland Grace Trust Co.) و شعبه شعبه تولیدکنندگان هانوور در نیویورک؛ آخرین آخرین اولین بانک "شفاف" پس از جنگ در ساحل شرقی بود. 
گوردون بانشفت متولد 9 ماه می سال 1909 در بوفالو آمریکا و وفات یافته در سال 1990 نیویورک است.در سال 1988 او به اتفاق اسکار نیمایر موفق به کسب جایزه معماری پریتزکر گردید.بانشفت با طراحی آسمان خراش لیور هاوس در نیویورک تأثیر بسیار بزرگی بر معماری مدرن آمریکا نهاد .
او تحصیلاتش را در دانشگاه فنی ماساچوست (MIT)تمام کرد و سپس با کمک هزینه تحصیلی که دریافت نمود برای ادامه تحصیل به اروپا و شمال آفریقا سفر کرد.
بانشفت در سال 1937 به شرکت معماری اس او ام Skid more Owngs&Merrill پیوست و تا سال 1979که باز نشسته شد به مدت 40 سال در آنجا ماند .
او نیز همچون معماران هم عصرش از آثار میس وند روهه تأثیر زیادی پذیرفته است و این موضوع به خوبی در طراحی ساختمان لیور هاوس با اجرای دیوار شیشه ای در نما و پلان آزاد در داخل مجموعه نمایان است.ساختمان لیور هاوس اولین آسمان خراش نیویورک است که با دیوار شیشه ای (curtain wall)ساخته شده است.
درخشش این آسمان خراش به الگو و نمادی برای معماری سبک بین الملل در آمریکا بدل شد.
سبک بین الملل یکی از سبک های مهم معماری است که گفته شده بوجود آمده از دوره ده ساله معماری مدرن در سال 1930 – 1920 ، که اولین بنیانگذارش هنری راسل هیچکاک آمریکایی و فیلیپ جانسون در سال 1932 بودند، که همراه بود با یک اهمیت بیشتر بر روی سبک معماری و زیبایی شناسی که مخصوص یک وضع مهم بود از حرکت مدرن ک تاکید داشت در اروپا.زمانی که سبک بین الملل رونمایی شد در نمایشگاه سال 1932 توسط هیچکاک و جانسون، معماری مدرن : سبک بین الملل در قرن بیستم خیلی زود در معماری لقب گرفت و نمایان شد در نمایشگاه بین الملل.گفته شده بیشتر ویژگی های مشترک از ساختمان های سبک بین الملل هستند: فرم های راست گوشه، پلان های به ظاهر محکم که به طور کامل تشکیل شدن از عناصر عملکردی و نقش های تزئینی، فضاهای داخلی باز، بوجود آورده بود دید بصری سبک و با کیفیت بوسیله ای استفاده از ساختار پیش آمدگی تیر ها.شیشه و استیل، در ترکیب با هم این دید از بین می رود. بتن مسلح که یکی از متریال های ویژه ساختار است.سبک بین الملل به طر ویژه رشد شدیدی پیدا کرد در نیمه اول قرن بیستم در شهر ها بعد از جنگ جهانی دوم، سبک بین الملل بوجود آورده بود یک سبک دست یافتنی ساده را به طور انتخابی برای یک سطح وسیعی از پروژه های پیشرفت شهری، شهری در توی شهر، انتخاب کرده مقدار زیادی از فضای سطح کف برای اینکه یک سایت بوجود آید که تهیه کند و متقاعد کنند نقشه های منطقه ای، برنامه های سیاسی و عمومی که میخواهند بوجود بیاورند پیشرفت زیادی نیاز به دارایی مالی زیادی داشتند که دست به دست شدند و رد شدند که پروپوزال هایی که میخواهند شروع کنند به رهبری این گسترش باید یک چیز متفاوتی در شهر بوجود بیاورند.
در سال 1981 بانشفت فرودگاه بین المللی شهر جده در عربستان سعودی را طراحی و بازسازی کرد.
او در سال 1988 هنگام دریافت جایزه پریتزکر گفت: «از سال 1928 که من وارد دانشگاه ام آی تی شدم ، سفر من شروع شد. امروز بعد از گذشت 60 سال از آن روز ، از طرف خانواده پریتزکر و هیئت داوران برای این جایزه پرافتخار «انتخاب شده ام و این مهم ترین اتفاق زندگی معمارانه من است  
و......
 


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت بررسی زندگینامه و تحلیل آثار گوردون بانشفت ,زندگینامه و تحلیل ,آثار گوردون بانشفت ,پاورپوینت بررسی ,Gordon Bunshaft، FAIA ,معمار آمریکایی ,پیشگام طراحی مدرن ,قرن بیستم ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی لئوناردو داوینچی و مهندسی عمران
پاورپوینت بررسی معبد آب اثر تادائو آندو
پاورپوینت بررسی زندگی نامه و آثار دنیل لیبسکیند ، Daniel Libeskind
پاورپوینت بررسی معماری پاویون پل ساراگوسا اثر زاها حدید
پاورپوینت بررسی زندگینامه و آثار هوشنگ سیحون
پاورپوینت بررسی زندگینامه و تحلیل آثار ارو سارینن Eero Saarinen
پاورپوینت بررسی زندگینامه و تحلیل آثار سانتیاگو کالاتراوا
پاورپوینت بررسی زندگینامه و تحلیل آثار ویلیام لئونارد پریرا معمار آمریکایی
پاورپوینت بررسی زندگینامه و تحلیل آثاروانديشه هاي پیتر آیزنمن
دانلود,پاورپوینت بررسی ایستگاه آتش نشانی ویترا,pptx
پاورپوینت بررسی زندگینامه و تحلیل آثار گوتفرید بوهم
پاورپوینت بررسی شباهتها و تفاوتهای هنر معماری اسلامی ایران و معماری مدرن غرب
پاورپوینت بررسی زندگینامه و تحلیل آثاروانديشه هاي رم كولهاس
پاورپوینت بررسی زندگینامه و تحلیل آثار زها حدید
دانلود بررسی بیوگرافی و تحلیل آثار ماریو بوتا
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیل آثار فيليپ جانسون
پاورپوینت بررسی بیست طرح و اثر برگزیده معماری زاحا حدید
پاورپوینت بررسی خانه روبی اثر فرانک لوید رایت
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیل آثار میس وندروهه
پاورپوینت بررسی نظریات و آثارو گرایشات فکری معمار میس وان دروهه ، معمار دتایلها

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد