خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی زندگینامه و تحلیل آثار گوتفرید بوهم

   تعدادبرگ: 30 اسلاید   قیمت: 8500 تومان   حجم فایل: 6602 kb  تعدادمشاهده  1


پاورپوینت بررسی زندگینامه و تحلیل آثار گوتفرید بوهم
 
بخشی از مطلب
بوم به یک خانواده معماران در آفنباخ، هزن متولد شد. پدر او، دومینیکوس بوهم، برای ساخت کلیساهای متعددی در سراسر آلمان مشهور بود. پدربزرگش نیز یک معمار بود. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه فنی مونیخ در سال 1946، او مجسمه سازی را در یک آکادمی عالی هنرهای زیبا مورد مطالعه قرار داد. بوهم بعدا مهارت های خود را در ساخت مدل رس، که او در این زمان یاد گرفته است، در فرآیند طراحی خود، تکمیل کرد.
پس از فارغ التحصیلی در سال 1947، بوهم برای پدرش کار کرد تا زمانی که در سال 1955 درگذشت و بعد از آن شرکت گرفت. در طول این دوره، او نیز با "جامعه بازسازی کلن" تحت رولفل شوارتز کار کرد. در سال 1951 او به نیویورک سیتی رفت و در آنجا برای شش ماه در شرکت معماری Cajetan Baumann کار کرد. او در حالی که در آمریکا سفر می کرد، دو بزرگترین الهام خود، معماران آلمانی، لوودویگ میس ون دو را و والتر گروپیوس را دیدند. زاده 23 ژانویه 1920درافتنباخ آم ماین در آلمان غربی است. او در سال 1986 جایزه معماری پریتزکر را دریافت کرد.
در دهه های بعد بوهم ساختمان های زیادی را در سراسر آلمان ساخت، از جمله کلیساها، موزه ها، مراکز مدنی، ساختمان های اداری، خانه ها و آپارتمان ها. او به عنوان معمار بیانگر و پسا باهواس شناخته شده است، اما او ترجیح می دهد خود را به عنوان معمار تعریف کند که "ارتباطات" بین گذشته و آینده، بین جهان ایده ها و جهان فیزیکی، بین یک ساختمان و محیط شهری آن است. در این زمینه، بوم همیشه رنگ، شکل و مواد یک ساختمان را در ارتباط با محیط آن در نظر می گیرد. پروژه های قبلی او عمدتا در بتن ساخته شده بود، اما اخیرا او با استفاده از فولاد و شیشه های بیشتری در ساختمان های خود، با توجه به پیشرفت های فنی در هر دو ماده، شروع به کار کرده است. نگرانی او در مورد برنامه ریزی شهری در بسیاری از پروژه هایش مشهود است، و دوباره نگرانی خود را برای "ارتباطات" نشان می دهد.
گوتفرید بوهم در خانواده ای معمار دیده به جهان گشود .پدر او دومینیکو بوهم یک معمار بود که از وی تحت عنوان معماری که کلیساهای زیادی را در آلمان ساخته است یاد می شود.پدر بزرگ بوهم نیز یک معمار بود .
گوتفرید پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه فنی مونیخ در سال 1946،به دانشگاه هنر رفت و در انجا مجسمه سازی خواند او در آثارش از این صنعت بهره زیادی جست و از مهارت مجسمه سازی و سفالگری استفاده می کرد.
او پس ا تمام تحصیلاتش در این دوره در سال 1947 تا زمان مرگ پدرش در سال 1955 برای او کار می کرد. البته وی در طول این دوران با جمعیت نوسازی شهر کلن نیز همکاری میکرد. 
در سال 1951 بوهم به شهر نیویورک یک سفر شش ماهه داشت که در طول این دوران با معماران بزرگی چون والتر گروپیوس و میس وند روهه آشنا شد و این آشنایی تأثیر گذار در آثار وی کاملا مشهود است.
همسر بوهم نیز یک معمار بود و در جریان پروژه هایش با وی همکاری داشت .آنها چهار فرزند پسر دارند که در حال حاضر سه تای آنها معمار هستند.
در طول دهه های گذشته ساختمان های زیادی توسط بوهم در آلمان ساخته شده اند که شامل کلیسا ، موزه ،مراکز تجاری اداری ، خانه ها و آپارتمان ها میشوند.آثار بوهم در سبک اکسپرسیونیست و پست مدرن طبقه بندی میشوند اما خود وی ترجیح میدهد که او را جزء معمارانی بدانند که میان گذشته و آینده، ایده و دنیای فیزیکی پلی برقرار کرده است و از هر دو بهره کافی را جسته است.
در اکثر آثار وی رنگ، فرم، و متریال در تناسب و تطابق با ساختار کلی بنا هستند.در نخستین کارهای او می توان رگه هایی از سنت را یافت کرد ولی بعداً تمایل وی برای استفاده از استیل و شیشه به عنوان متریال های غالب کاملا مشهود است.  
کلیسای جامع سنت پیتر یا کلیسای جامع تری‌یر آلمانی: Trierer Dom یک کلیسای جامع در تری‌یر، راینلاند-فالتز، آلمان است که قدیمی‌ترین کلیسای جامع کشور آلمان به شمار می‌رود. مساحت آن 112.5 در 41 متر است که آن را به بزرگترین سازه شهر تری‌یر بدل ساخته است و از سال 1986 به عنوان یکی از میراث جهانی یونسکو در آلمان شناخته می‌شود.
و....


کلمات کلیدی مرتبط:
گوتفرید بوهم ,زندگینامه و تحلیل آثار ,پاورپوینت بررسی ,معماران در آفنباخ، هزن ,دومینیکوس بوهم ,کلیسای جامع سنت پیتر ,کلیسای جامع تری‌یر آلمانی ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی لئوناردو داوینچی و مهندسی عمران
پاورپوینت بررسی معبد آب اثر تادائو آندو
پاورپوینت بررسی زندگی نامه و آثار دنیل لیبسکیند ، Daniel Libeskind
پاورپوینت بررسی معماری پاویون پل ساراگوسا اثر زاها حدید
پاورپوینت بررسی زندگینامه و آثار هوشنگ سیحون
پاورپوینت بررسی زندگینامه و تحلیل آثار ارو سارینن Eero Saarinen
پاورپوینت بررسی زندگینامه و تحلیل آثار سانتیاگو کالاتراوا
پاورپوینت بررسی زندگینامه و تحلیل آثار ویلیام لئونارد پریرا معمار آمریکایی
پاورپوینت بررسی زندگینامه و تحلیل آثاروانديشه هاي پیتر آیزنمن
دانلود,پاورپوینت بررسی ایستگاه آتش نشانی ویترا,pptx
پاورپوینت بررسی زندگینامه و تحلیل آثار گوردون بانشفت
پاورپوینت بررسی شباهتها و تفاوتهای هنر معماری اسلامی ایران و معماری مدرن غرب
پاورپوینت بررسی زندگینامه و تحلیل آثاروانديشه هاي رم كولهاس
پاورپوینت بررسی زندگینامه و تحلیل آثار زها حدید
دانلود بررسی بیوگرافی و تحلیل آثار ماریو بوتا
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیل آثار فيليپ جانسون
پاورپوینت بررسی بیست طرح و اثر برگزیده معماری زاحا حدید
پاورپوینت بررسی خانه روبی اثر فرانک لوید رایت
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیل آثار میس وندروهه
پاورپوینت بررسی نظریات و آثارو گرایشات فکری معمار میس وان دروهه ، معمار دتایلها

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد