خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری ویلا استین دومونزی اثر لوکوربوزیه

   تعدادبرگ: 40 اسلاید   قیمت: 10000 تومان     تعدادمشاهده  3


پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری ویلا استین دومونزی اثر لوکوربوزیه

لوکوربوزیه که در سراسر جهان شناخته شده است ، در محله های طبقه متوسط ​​در حومه پاریس خانه های بزرگ طراحی کرد ، هرچند که همه ساخته نشدند. چشمگیرترین خانه "Les Terrasses" است که در Garches در زمینی ساخته شده است که اکنون متعلق به کمون Vaucresson است.
خانه استین برای مایکل استین ، برادر نویسنده گرترود اشتاین و همسرش سارا طراحی شده بود و بعداً خانه گابریل مونزی بود که از آناتول مونزی سوسیالیست تندرو و حامی وفادار لوکوربوزیه جدا شد. مونزی غرفه را در سال 1925 اضافه کرد. تجمل گرایی این فضاها باعث نگرانی منتقدان در مورد بعد اجتماعی معماری مدرن شد.
لوکوربوزیه ، در فیلم "L'Architecture Today" ، که پیر چنال در سال 1930 به معمار تقدیم کرد ، با رسیدن به ماشین ماسه ای درخت پوش در اتومبیل Voisin خود ، خانه را با ماشین شبیه ماشین خود مقایسه می کند. با این حال ، وی هنگام بازگشت به خانه در سال 1959 ، او توصیف کرد که "ظاهری دلپذیر" دارد ، آمیزه ای از شعر ، هنر ، زیست شناسی و مقیاس انسانی.


فهرست مطالب

مقدمه

مشخصات کلی ویلا استین دومونزی اثر لوکوربوزیه

طرح معماری ویلا استین دومونزی اثر لوکوربوزیه

کانسپت طراحی ویلا استین دومونزی اثر لوکوربوزیه

نما و ایده حجمی ویلا استین دومونزی اثر لوکوربوزیه

معمار پروژه ویلا استین دومونزی اثر لوکوربوزیه

تصاویر فضاهای داخلی ویلا استین دومونزی اثر لوکوربوزیه

تصاویر نماهای بیرونی ویلا استین دومونزی اثر لوکوربوزیه

تصاویر خام از روند طراحی و شکل گیری حجم  پروژه

سایت پلان ویلا استین دومونزی اثر لوکوربوزیه

پلانهای معماری ویلا استین دومونزی اثر لوکوربوزیه

مقاطع معماری ویلا استین دومونزی اثر لوکوربوزیه

نمای معماری ویلا استین دومونزی اثر لوکوربوزیه

منابع

 


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری ,ویلا استین دومونزی ,ویلا استین لوکوربوزیه ,پاورپوینت ویلا استین دومونزی ,بررسی و تحلیل ویلا استین دومونزی ,مشخصات ویلا استین دومونزی ,طرح معماری ویلا استین دومونزی ,کانسپت ویلا استین دومونزی ,نما و ایده ویلا استین دومونزی ,معمار پروژه ویلا استین دومونزی ,تصاویر فضاهای ,تصاویر نماهای بیرونی,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری کاخ چارلز پنجم در گرانادا ترکیبی از مربع و دایره
پاورپوینت بررسی معماری خانه سالتزمن ریچارد مایر و معماران شرکا
پاورپوینت بررسی و تحلیل 20 خانه و اقامتگاه مطرح و برجسته معماری جهان
دانلود,وورد مقاله معماری رم کولهاس,word
پاورپوینت بررسی کافه ساحل شرقی از توماس هیترویک
پاورپوینت بررسی ، کلیسای نور، تادائو آندو

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد