خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
معماری/ پروژه های رو.ستا
 
فهرست مطالب: پاورپوینت شناخت و بررسی روستای طغرود قم

   تعدادبرگ: 187 اسلاید   قیمت: 15000 تومان   حجم فایل: 3403 kb  تعدادمشاهده  6


پاورپوینت شناخت و بررسی روستای طغرود قم

فصل اول
معرفی استان
وجه تسمیه
پیشینه استان
موقعیت جغرافیایی
سرزمین و اب و هوا
جمعیت استان
هزینه درآمد خانوار وارها  
توانمندی های استان  
نیروی انسانی استان
آموزش و فرهنگ   
بهداشت و درمان  
گمرکات استان
بازار های مالی استان
نقاط دیدنی استان
پیشینه ی صنعت استان

فصل دوم
معرفی شهرستان
معرفی بخش جعفر اباد
موقعیت جغرافیایی بخش جعفر اباد
اثار  تاریخی بخش جعفر اباد
روستاهای بخش جعفر اباد
جمعیت بخش جعفر اباد

فصل سوم
معرفی روستا
موقعیت روستای طغرود
جمعیت روستا
ناحیه ی صنعتی طغرود 
مزایا ویژگی های ناحیه ی
صنعتی طغرود
خدمات زیر بنایی
نقاط دیدنی طغرود

 فصل چهارم:
تحليل و استنتاج از بررسي ها و تدوين چشم اندازها

فصل پنجم :
تصاویر


روستاي طغرود يكي از روستاهاي دهستان جعفر آباد ، بخش جعفر آباد  شهرستان قم  است. که از طرف شمال به اراضی باغي و شهرك صنعتي، از جنوب به روستاي گلستان، از شرق به كاروانسراي سنگ و از غرب به اراضی کشاورزی و در نهايت به روستاي دولت آباد بالا محدود مي گردد .
روستاي طغرود به لحاظ تقسيمات ناهمواري ها با ارتفاع 1003 متر از سطح دريا در محدوده اي دشتي و جلگه اي استقرار يافته است به همين دليل اختلاف ارتفاع در بستر روستا كم مي باشد.
بنا به گفته ريش سفيدان محل  طغرود  از اصطلاح " ته رود "  به دليل واقع شدن روستا در انتهاي مسير رودخانه اقتباس شده است .
راه ارتباطي روستا از محور قم ـ جعفر آباد  ـ ساوه  منشعب مي گردد . اين محور از سمت شمال به روستا وارد    مي گردد

مطالعات حوزه نفوذ سكونتگاههاي شهري و روستايي به منظور تعيين مناطق عملكردي صورت مي‌گيرد. مناطق عملكردي به لحاظ مفهومي متكي بر انديشه‌اي است كه هركس مي‌تواند مجموعه‌اي از نواحي اقتصادي، توريستي، فرهنگي و غيره را از طريق بررسي الگوهاي مختلف جريان كالا و خدمات و سفرهاي شخصي شناسايي كند. اصول اوليه منطقه‌بندي عملكردي بر ارتباط دروني مابين ساختار فضائي و الگوهاي حركت در درون يك سيستم فضائي استوار است.

بدين معني كه اگر حركات كالا يا مردم براي يك فعاليت خاص در داخل يك سيستم فضائي شناسايي گردد مي‌توان بعضي از ادراكات را از ساختار سيستم استنباط و مفهوم تمامي جريانات درون منطقه‌اي مانند حركت اتوبوسها، استفاده از خدمات، خريد و فروش و… را تحليل نمود و بدين ترتيب محدوده‌اي را كه يك نقطه به آن سرويس مي‌دهد، مشخص كرد.
شناخت حوزه نفوذ يك سكونتگاه با استفاده از روشهاي مختلف امكانپذير است. در اين مطالعه به دو روش اصلي كه به طور معمول براي تعيين حوزه نفوذ به كار مي‌رود اشاره و پس از ارزيابي يكي از آنها انتخاب و مورد بررسي قرار مي‌گيرد.
روش مورد استفاده در مطالعه حاضر،‌ همانطور كه اشاره شد، روش تحليل جريانهاست. در اين روش، جريانها به صورتهاي مختلف اجتماعي، اقتصادي، سياسي، خدماتي و غيره ديده مي‌شوند.
البته اين جريانها در ارتباط مادر شهر و يا يك شهر بزرگ با اقمار آن مشاهده مي‌شوند. لذا تمام مواردي كه ذكر مي‌شود جهت تعيين حوزه نفوذ روستا قابل استفاده نيست به همين دليل جريانهائي كه ممكن است بين دو يا چند روستا وجود داشته باشد از ميان موارد ذيل انتخاب و بر اساس آنها پرسشنامه‌اي تنظيم مي‌شود كه نتايج آن حوزه نفوذ روستا را تعيين مي‌نمايد.
جريانهايي كه مي‌تواند حوزه نفوذ يك مادر شهر بزرگ را مشخص كند به شرح زير است:
1ـ سفرهاي روزانه به قصد كار: مطالعه در منشاء جغرافيائي مهاجران روزانه‌اي كه به طور مستمر حداقل  چند ساعت از وقت خود را در شهر مي‌گذرانند و در جابجائي روزانه حداكثر سه ساعت از وقت خود را تلف مي‌كنند. جهت جمع‌آوري اطلاعات در اين زمينه مي‌توان به ايستگاههاي راه آهن، بنگاههاي حمل و نقل جاده‌اي و… مراجعه كرد.
2ـ تعداد و مسير ترنها: در كشورهائي كه ترن به عنوان يك وسيله نقليه عمومي بخش قابل توجهي از جابجائي‌هاي روزانه را بر عهده دارد، نوسان تعداد ترنها و مسير محورهاي موجود مي‌تواند حوزه نفوذ شهر را مشخص كند.

و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری ,شناخت و بررسی ,روستای طغرود قم ,پاورپوینت ,معرفی استان ,وجه تسمیه ,پیشینه استان ,موقعیت جغرافیایی ,سرزمین و اب و هوا ,جمعیت استان ,هزینه درآمد خانوار وارها ,توانمندی های استان ,نیروی انسانی استان ,آموزش و فرهنگ ,بهداشت و درمان ,گمرکات استان ,بازار های مالی استان ,نقاط د,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل معماری پایدار روستای ویون ابيانه
پاورپوینت تحلیل روستای شیاده بابل
پاورپوینت تحلیل روستای ابیانه کاشان
پاورپوینت بررسی روستاي گوش مشهد
پاورپوینت بررسی روستاي آسياب سر شهرستان بهشهر
پاورپوینت بررسی معماری روستا اورامان تخت کردستان
پاورپوینت بررسی روستاي ازغند مه ولات توابع مه‌ولات در خراسان رضوی
پاورپوینت بررسی روستای وفس کمیجان استان مرکزی
پاورپوینت بررسی روستاي قرتين حسنجون وسيه آباد طالقان
پاورپوینت بررسی روستای قلندرآیش از توابع کردکوی
پاورپوینت بررسی روستاي رزکنار شهرستان بابلسر
پاورپوینت بررسی روستاي خبیته یا مگطوع از توابع اهواز
پاورپوینت بررسی روستاي خيج از توابع سمنان
پاورپوینت تحلیل و بررسی روستای وادان از توابع آبسرد دماوند تهران
پاورپوینت بررسی روستای گندیشمین اردبیل
پاورپوینت بررسی شرایط روستای ورگهان واقع در استان آذربایجان شرقی
بررسی روستای ورگهان استان آذربایجان شرقی
پاورپوینت بررسی روستای کریک
پاورپوینت بررسی روستای حرجند کرمان
پاورپوینت بررسی روستای گیلانده از توابع کلخوران استان اردبیل

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد