خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
مقالات سبکها ، شیوه ها و دوره های معماری
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی بروتالیسم در آمریکا

   تعدادبرگ: 42 اسلاید   قیمت: 15000 تومان     تعدادمشاهده  65


پاورپوینت بررسی بروتالیسم در آمریکا

بروتالیسم در آمریکا :
جایی که بروتالیسم خشونت خود را به وضوح بیشتر نشان می دهد دانشکده هنر و معماری ییل اثر پل رودلف است . ساخت این دانشکده که در سال 1963 به پایان رسید، در دهه 1960 ، واکنش های متفاوتی به همراه داشت، گروهی آنرا تحسین و گروهی به شدت از آن انتقاد می کردند . طرفداران می گفتند : ((این بنا ، پیام آور یک سبک درخشان از معماری مدرن است که دارای ستونهای حجیم خط دار و نقشه ای پیچیده و در کل ، بنایی تحسین برانگیز است ."))
رودلف با امکاناتی فراتر و با جرأتی بیشتر و طرحی مستقل تر ، خصوصیات بروتالیسم را آشکار ساخته است . دانشگده ییل که بتن  آشکار در آن بکار گرفته شده است . در بدنه بتنی آن شیار داده شده تا خشونت در ظاهر این ساختمان ، بیشتر به چشم آید . همچنین در اندازه مبالغه شده تا ساختمان حجیم تر دیده شود .
رودولف این بنا را به شکل محیطی پویا برای به حرکت درآوردن دانشجویان طراحی کرده است . او شکل خارجی این ساختمان را با تعدادی ستون ضخیم عمودی نامتقارن به صورت پیچیده نشان داد . رودلف از این توده ها به عنوان اصول سازماندهی ساختمان استفاده نمود . این ستونها با صفحات افقی سقف ، بالکنها و دیوارهای شیششه ای ساختمان ، ترکیب شده و به عناصر تشکیل دهنده انسجام خاصی بخشیده است . ورودی بنا ، متشکل از یک پله عریض بتنی است که به طبقه دوم ختم می شود . و در واقه می توان گفت یک ورودی پیچیده و مبهوت کننده است . این ساختمان دارای 7 سطح اصلی است که شامل نمایشگاه  ، کلاسها و استودیوها می باشد . علاوه بر این طبقات اصلی ، تعدادی طبقه فرعی نیز وجود دارد که موجب پدید
آمدن ارتباطات گیج کننده ای در این ساختمان شده اند . به عنوان مثال ، در پاره ای مواقع برای رسیدن به طبقه پایینی باید به طبقه بالاتر رفت تا از آنجا بتوان به طبقه پایین تر دسترسی یافت. این معمار در کنار فعالیت های دانشگاهی ، طرح هایش را در نمایشگاه های مختلف نیز در معرض دید علاقمندان قرار داد . زیرا طراحی های مداوم او باعث شده بود طراحان و معماران مختلفی در سراسر دنیا شیفته آثار با صلابت و سر زنده وی شوند .
پل رودولف در یال 1965 ، انستیتو شخصی خود را افتتاح کرد تا بتواند پروژه های مختلفی در زمینه های معماری ، طراحی شهری و معماری منظر ارائه دهد.
دانشگاه ییل 'sRudolph ساختمان -- قبلا به عنوان هنر و معماری ساختمان شناخته شده -- در سال 1963 توسط استاد مدرن طراحی شد و سپس رئیس دانشکده معماری ، پل Rudolph. آن را در نظر گرفته شده است یکی از مهم ترین کارهای او بود و به تازگی به طور کامل بازسازی و توسعه ، بازسازی ساختار اصلی یدلایمخیرات 1963 به قصد خود و فراهم کردن فضا برای تاریخچه گروه هنر.

114،000 sf ساختمان Brutalist ، کدام یک از بازیگران ساخته شده است در بتن قرار می دهد ، تا به کل از 37 سطوح متفاوت گوش و حلق و نه در foors ، دو زیر کلاس می شود و سنگ بنای هنر دانشگاه ییل را پر جنب و جوش. در نتیجه یک مطالعه یدلایمخیرات 1996 برنامه ریزی ، دانشگاه ییل تصمیم به انجام نوسازی خارجی و داخلی همراه با ساختار علاوه بر این از هفت داستان تاریخچه - هنر ساختمان است که اجازه می دهد تا برای گسترش هنر و معماری کتابخانه ، کلاس درس ، اتاقهای سمینار ، سالن های سخنرانی ، offces دانشکده ، سالن ، کافه و عمومی است. معماران طراحی پروژه واجد شرایط برای ارزش نقره LEED.

نتایج طرح از ادغام برنامه - matic ، ساختاری و مکانیکی نیاز دارد. که شامل بازسازی دیوارهای خارجی ؛ نصب پنجره های تاریخی را تصحیح و ارتقاء به امکانات ساختمان همه از جمله گالری عکس این نمایشگاه ، هیات داوران و فضای استودیوی ؛ مناطق مورد مطالعه ؛ و اداری و offces دانشکده. همچنین معرفی نورپردازی و مبلمان جدید به ارمغان می آورد و در سراسر ساختار را مطابق با ساختمان و مقررات جاری کد فوریه.

جدید 87،000 sf جفری H. Loria مرکز تاریخ هنر ، در حالی که علاوه بر این ، طراحی شده است و حال حاضر خود را با حضور یاد در ترکیب کلی. حجم اصلی آن در روی سنگ آهک و پانل های چادری می باشد که با تقاطع ها به ساختمان Rudolph فوری شیشه و پانل های آلومینیومی ، بنابراین هر دو تقویت اتحاد و بیان از دو سازه.

این پروژه فوق العاده ای نشان دهنده اوج از چهل و چارلز گواثمی 'sfve در رابطه با رابطه با مدرسه معماری دانشگاه. پل Rudolph رئیس خود را در طول مطالعات آقای گواثمی و نیز مربی او شد بود.


در نوسازی یاد پل Rudolph 'sییل هنر و معماری ساختمان ، چارلز گواثمی ، FAIA ، و او را محکم گواثمی Siegel و همکاران را با نقطه ی عطف بود دوره نقاهت بعد از سال عدم استعمال ، عار گری شده است ، و فاجعه ای که ناشی از تقاطع تغییر اسلوب معماری و سیاسی آب و هوا. گواثمی (کسی که مشغول به کار در طراحی ساختمان در حالی که او را به عنوان دانش آموز در ییل بود) به طراحی Rudolph آن را به عنوان اصل در نظر گرفته شده بود حاضر ، و اضافات خود را به ساختمان همچنان در سنت خود را از مدرنیسم مقاله


Rudolph 'sییل هنر و معماری ساختمان شده است که بسیاری از کارها : شکست خورده آیکون ، شاهکار و مدرن ، نماد antipathy نهادی به زندگی خلاق ، نمونه ای از مدرنیسم در آن دور ترین و عجیب به صورت رسمی ، و مهم ترین ساختمان توسط یک از اواسط قرن 's20th ترین معماران مهم است. در یدلایمخیرات 1998 ییل فارغ التحصیلان مقاله مجله ، رابرت استرن ، FAIA ، که بعدها رئیس مدرسه معماری یل تبدیل شده است ، به نام ساختمان تلاش در جهت سنتز و آشتی گونه و متناقض از مدرنیسم الگو پس از کار لوکوربوزیه ، Mies پیشنمایش der Rohe ، و فرانک لوید رایت.


اما در ابتدا ، هنر ییل و معماری ساختمان خیلی بیشتر بود برای نشان دادن شکستگی مدرنیسم از درون آنها را التیام ، ایجاد حفره Modernists در مقابل Postmodernists ، formalists در مقابل functionalists. کسانی که بحث های عمدتا خشک آوردن ، و شهرت ساختمان کرده است بسیار بهبود یافته است. اما آنچه باقی می ماند یک ساختار است که اب و هوای فصول سال از خشم ، عشق ، و unfocused و بازسازی غیر حساس ، قدرت خود را ترک و رقیق از اشتباه گرفته است. گواثمی اقدام به طراحی و برنامه علاوه بر این که ترمیم ساختمان بازگشت تمرکز را به ارمغان می آورد. هنگامی که آن را در تابستان سال 2008 ، بازگشایی ، همراه با یک کتابخانه جدید با هنر و هنر ساختمان تاریخ ، هنر و معماری ساختمان شما پس از تغییر نام داد Rudolph باشد.

"این فشار نا گذرا بود ،" گواثمی می گوید مبارزه Rudolph 'sبرای طراحی ساختار. گواثمی آیا نقاشی های طراحی هنر و معماری ساختمان Rudolph او قبل از تاریخ خود را از دانشگاه ییل در سال 1962 دریافت کرد.

در 1950s و '60s، این دانشگاه (در حال حاضر مسلما کشور برتر مدرسه معماری بود amassing سهام تأثیرگذار جهان معماری کلاس. مثالها عبارتند از : Eero Saarinen 'sIngalls یخ بازی کردن ، کتابخانه Beinecke توسط گوردون Bunshaft ، و البته ، لوئی کان's دانشگاه ییل نگارخانه هنر ، که نشسته آن طرف خیابان از سایت Rudolph 's. "حتی به عنوان ساختمان در حال ساخت بود ، Rudolph ساخته شده بسیاری از تغییرات کمی را نهایی ساختمان مدرن است که می تواند همکاری وجود داشته باشد به همان اندازه با کان ،" می گوید گواثمی.

هنگامی که ساختمان Brutalist (که گواثمی likens به قفس بتن "") در سال 1963 افتتاح شد ، این کنسرت مخلوط کنید. که توسط نیویورک تایمز ستایش کرد ، و دریافت جایزه افتخار یدلایمخیرات 1964 àîà. با این حال ، آن را نیز subversively توسط بریتانیا معماری منتقد نیکولاس Pevsner در رویداد dedicatory panned. Pevsner ، functionalist سخت ، معماران از توجه خود را در فرم به خاطر فرم ، که به رد Rudolph ساختمان به طور رسمی شجاعانه تفسیر scolded بود ، با توجه به فارغ التحصیلان دانشگاه ییل مقاله مجله. ضخیم با موازی protruding و interlocking توده ها و voids ، کرگدن بتن به طور برجسته به نظر می رسد مبالغه عناصر ساختاری ، به معنای تعیین فرم را در تابعی Miesian مدرن ، به اشکال تندیسی.

اعتراض به برخی از ساختمان به عنوان قهرمان می شود و یا بیش از حد از خود راضی. با نگارخانه هنری در سراسر 'sکان خیابانی ، گواثمی می گوید که ایجاد دو ساختمان چهار چوب خود را فراتر از مکتب تاریخی و احساسات محله. روز به روز ، دانشجویان هنر که به اشتراک گذاشته ساختمان از گله و شکایت می شود ، با توجه به ghettoized ییل فارغ التحصیلان مجله ، چرا که کلاس های درس هنر و استودیو ها در فضاهای مطلوب در حداقل امکانات قرار داده شده بودند.

این ساختمان همچنین در تغییر سلایق در معماری تیز بود گرفتار شده ، به دور از مدرن انتزاعی expressionist به سمت پسامدرنیسم historicist. یکی از Postmodernist خاص در یک موقعیت قدرت بزرگ بر سر ساختمان در سال 1965 ، هنگامی که چارلز مور رئیس مدرسه معماری بود قرار گرفت.

جنجال سیاسی 1960s نیز ensnared هنر و معماری ساختمان ها. برخی از دانشجویان در آن را به عنوان بیان labyrinthian از غیرشخصی ، غرور intuitional دیدم ، و آن را در این تفسیر با نیروهای lumped وضع موجود است که با آن روبرو می شد vociferously پایین (گاهی اوقات با خشونت) در محیط های دانشگاهی و شورشهای شهری در سراسر کشور.

گواثمی با استفاده از کلمه "نظام" هنگام صحبت در مورد خشم مور از ساختمان ؛ که انتخاب مضحک نشان از قطبش '60s، با توجه به اینکه مور ، Postmodernist اهل تفریح و بازی ، تفکر احتمال وجود دارد که Rudolph و جور او را بیشتر به عنوان aptly چنین شرح داده شد. رد ساختمان ، گواثمی می گوید ، هر دو "فلسفی" و تغییر "در نقطه نظر در مورد معماری مدرن بود."

آتش سوزی در سال 1969 و پس از آن تعمیرات غیر حساس بیشتر تاری خط بین سیاست و هدف اصلی معماری و ساختمان و بیماری است. هنگامی که از دود پاک ، شایعاتی در رسانه ها که توسط دانشجویان رشته معماری به آتش خشم در مورد ساختمان برپا شد گزارش شده است ، اما محققان می تواند به اثبات این پیدا کردن هرگز ، و به آتش حادثه حکم بود. برای ترمیم صدمه مور مجاز به ساختمان شکسته شود تا با آگهی ، پارتیشنهای تک کاره obscuring طراحی Rudolph 's. سال 1988 ، Rudolph بود disavowed ساختمان ، به دلیل خودداری در مورد آن صحبت کنید. "ساختمان ، به یک معنا تبدیل شد ، قربانی ،" می گوید گواثمی.

گواثمی و او نیویورک مستقر در شرکت قبلا بازسازی مشابه دو بازیگر پیش از کتابخانه های بتنی از همان دوران ، در Akron ، اوهایو ، و فورت وین ، بلور و او به Rudolph ساختمان مشابه "لحظه ای جدی را در زمان" را در سابقه مدرن. جوانتر از فارغ التحصیلان دانشگاه ییل در یک شرکت گواثمی همه نگاه مطلوب در هنر و معماری ساختمان ها. معماری و مد عقب نوسان ممکن است به نفع خود نیز هست. معاصر مدرنیسم به نظر می رسد خیلی بیشتر متمایل به این نوع از انتزاع نا گذرا دیده شده در ساختمان از Rudolph 'sتا به صورت از تعهد اصلی خود شده است.

دانشگاه ییل برای مسافرت لورا Cruickshank ، àîà می گوید ، هنر و معماری ساختمان خواهد بود به اندازه کافی مهم است به از سر گرفتن و گسترش حتی اگر به حال شهرت خود را برای بهبود وضعیت نیست. شرکت نوسازی و علاوه بر این بخشی از زیر ساخت های بروز رسانی که رقبای درایو ساختمان که birthed پروژه است. ییل است هزینه 400 میلیون دلار سالانه به تاسیسات آن ، بازسازی 54 ساختمان های 16 و ساخت انواع جدید ، با توجه به نیویورک تایمز.
نیوهیون ، سی تی.- عمده ییل ساختمان جدید شامل بازسازی و ترمیم هنر و معماری ساختمان ، جفری Loria مرکز تاریخ هنر ، و رابرت ب. هاس خانواده هنر کتابخانه هیات studentsand خواهد شد در آگوست سال 2008 خوش آمدید. هنر و معماری ساختمان ، که با پشتیبانی از باس R. Sid بازسازی شده است ، خواهد شد renamedPaul Rudolph سالن خواهد شد و رسما در یدلایمخیرات 2008 نوامبر 8 rededicated.


پروژه توسط چارلز گواثمی ، از گواثمی Siegel معماران و همکاران طراحی شده است ، استاد خود و معماری را از دانشگاه ییل در سال 1962 whoreceived ، در حالی که آقای Rudolph رئیس گروه Architecture.The ساختمان جدید ، که برای تبادل مداوم بین گروه فعال شد از تاریخ هنر و ofArchitecture مدرسه ، بخشی از طرح جامع برای هنر مساحت ییل ، طرح جاه طلبانه برای توسعه و بهبود امکانات دانشگاه هنر است.

دانشگاه ییل رئیس جمهور ایالات C. ریچارد لوین ، "ییل تعهد خود را به برنامه های هنر بی نظیر است superbly در ساختمان Rudolph تمدید گنجانده ، که به مدرسه معماری ؛ خانه مرکز JeffreyLoria برای تاریخ هنر ، عرضه به شدت منبسط شده و امکاناتی برای بهبود این بخش محترم ؛ و theRobert B. هاس خانواده هنر کتابخانه ، جایی که دو ساختمان و در خدمت به عنوان یک فیزیکی و هنرهای نشست فکری place.The پیچیده ، یکی از عناصر مهم طرح جامع برای هنر ییل محله ، باعث مهم کمک برای ادامه رهبری در دانشگاه هنر ".

رابرت سترن ، رئیس مدرسه معماری یل ، می افزاید ، "پل Rudolph یکی از معماران با استعداد ترین ، مبتکر ، و مهم قرن گذشته بود ، و هنر و معماری ساختمان یکی از بزرگترین دستاوردهای او ، بنابراین بازسازی این ساختمان بسیار مهم است که نه تنها به ییل ، اما به تاریخ معماری مدرن در امریکا است. علاوه بر این ، طراحی چارلز گواثمی است ، هر دو را با حساسیت های بزرگ و عمیقی از دانش نیت زیبایی Rudolph 'sبه اجرا درآمد ، فراهم می کند بعنوان مثال با ارزش را به دیگران که قصد بازگرداندن سازه های مدرن ، موضوع از اهمیت فزاینده امروز است ".
چارلز یادداشت گواثمی ، "کار بر روی یک پروژه مهم به عنوان بازسازی و ترمیم یاد هنر پل Rudolph's و معماری ساختمان امتیازی -- یک حامل است که با آن مسئولیت عظیم ، که نه تنها به ساختمان خود و افرادی که استفاده از آن ، بلکه به تاریخ غنی خود و معمار آن ، چشم انداز است. تلاش کردهایم این است که به منظور احترام به تاریخ و چشم انداز های ساختمان از بازگشت به هدف اصلی Rudolph است. علاوه بر این ، طراحی برای هنر پیچیده به عنوان یک کل نشان دهنده گسترش و غنی سازی هنر و معماری ساختمان ، در حالی که در همان زمان ایجاد هویت جداگانه و منحصر به فرد برای جدید جفری Loria مرکز تاریخچه هنر است.
هنر و معماری
ترمیم هنر و معماری ساختمان برای تهویه مطبوع (که آن را تا به حال هرگز) اضافه کنید ، نصب پنجره ها به لحاظ تاریخی دقیق و روشنایی های جدید و مبلمان و بازسازی فضاهای باز و عمودی مشاهده مصالحه شده توسط بعد از تعمیرات به آتش کشیدند. اهداف پروژه می شود دارای امتیاز LEED ® نقره ای. همانطور که برنامه معماری ییل 'sبالغ و رسمی ، آن را مدرسه خود تبدیل شد ، و گروه هنر decamped برای فضاهای جداگانه نیز هست. علاوه بر این از جدید جفری Loria مرکز تاریخ هنر و رابرت ب. هاس خانواده هنر کتابخانه (همه در حال حاضر در دست ساخت) را "نگهداشتن همه این گروه ها را در آن منطقه برای synergies که ظهور از هنرمندان مختلف با یکدیگر همکاری میکنند ، "می گوید Cruickshank.

گواثمی و شرکت خود را در ایجاد یک ارتباط پویا و بین ساختمان خود را درگیر و متمرکز Rudolph 's. اگرچه چند leveled طرح از هنر و معماری ساختمان (هفت داستان های خود را در میان 37 سطح تقسیم می شوند) در مرکز هنر تاریخ نه شبیه ، عمودی پنجره های سه جانبه در تاریخ هنر ساختمان به طور مستقیم همانند آنهایی مرجع در طراحی Rudolph 's. کتابخانه هنرهای نشسته پشت ساختمان هنر تاریخ و عمل به عنوان یک تکیه گاه بین دو نفر دیگر سازه. هسته آسانسور پیچیده خواهد کرد در تاریخ علاوه بر هنر ، که الگوهای گردش خون و تغییر را تغییر دهید. دنباله ای از اتفاقات بصری در ساختمان اصلی واقع شده باشد. تاریخچه هنر از پروژه در پانل های تیره روی رنگ خاکستری مزین شده است و پانل های آلومینیومی سبک خاکستری ، که به دستور و کنتراست شرح قصه به بتن خشن - Rudolph قطع کننده کار است. تاریخچه مرکز هنر مطابقت هنر معماری و ساخت و ساز در خالص پیچیدگی قسمت بیرونی حجمی.


گواثمی خواستار این پروژه "مبتکر ترمیم ،" و قصد آن است تا حد زیادی به تمیز دور تاریخ و حال حاضر مدرسه هنر و معماری آن را به عنوان اصل در نظر گرفته شده بود.
"شما ممکن است عشق [Rudolph's] یا محل کار شما ممکن است کار خود را از آنها بدم میاید ، اما معماری قابل توجه ، "می گوید Cruickshank. اگر ترمیم گواثمی موفقیت ، دانش آموزان و بازدید کنندگان خود را دریافت خواهید نمود در طول این زنجیره محل پس از دیدن ساختمان در مزیتهای خاص خود را برای اولین بار در چند دهه.



مجتمع هنر -- در ایجاد مجتمع هنر ، گواثمی Siegel و همکاران انجام کارهای مختلف متهم شد. اصل مطلب که در میان آنها بودند به بازسازی ساختمان تاریخی Rudolph 's-- شاهکار فضا ، نور ، و جمعی -- به هدف اصلی خود ، معرفی و به دولت ، از فن آوری هنر ، تهویه مطبوع ، و استانداردهای LEED ؛ برای طراحی جدید تسهیلات برای خدمت برجسته گروه ییل از تاریخ هنر ، اطمینان از هویت ساختمان با امضا خود ؛ گسترش هنر ، درام برای ایجاد ، کتابخانه و معماری با حضور در سطح خیابان و ورودی ؛ و حفظ رابطه هماهنگ میان هر دو عناصری از مجموعه هنری و یا بین چند وجهی است که ساختار و خیابان اطراف. در طراحی آن ، جفری Loria مرکز تاریخ هنر را به سمت شمال پل Rudolph سالن اضافه می شود ، با تأمل Rudolph طرح اصلی به توسعه ساختمان به شمال ، با خانواده هاس کتابخانه هنر پل زدن هر دو ساختمان.

کار در هنر و معماری ساختمان شامل ترکیبی از بازسازی تحت اللفظی ، تفسیری نوسازی ، و مداخله حساس ، دلسوز به تمام چشم انداز Rudolph 's. آقای گواثمی 'sبازگرداندن طراحی فضاهای باز که شکسته شده اند ، زنده مشاهدات عمودی که به مدت طولانی قبل از بازسازی توسط و بد قرار داده پارتیشن مسدود شده است ، recaptures مفهوم Rudolph برای روزنه های عمارت ساختمان ، و بازگرداندن دیوارهای خارجی. نوسازی همچنین شامل بازسازی کامل از کبوتر خانه و تراس پشت بام ، ایجاد ورودی به راحتی قابل دسترس به تئاتر سخنرانی اصلی ، سالن هیستینگز ، و نصب پنجره های جایگزینی که استفاده از فن آوری معاصر و مواد. علاوه بر این ، نورپردازی و مبلمان جدید هستند در سراسر ساختمان معرفی می شود.

دیگر تغییرات اساسی به هنر و معماری ساختمان هستند قابل رویت نیست. این خدمات عبارتند از معرفی تهویه مطبوع ، که معماران هستند نصب یک دولتی از هنر - - سیستم ، در راستای تعهد دانشگاه به بهره وری انرژی و ساختمان های پایدار است. (کل پروژه پیش بینی ارزش نقره LEED.)
turnaround

هنر و معماری است که کتابخانه های بسیار گسترش یافته و تبدیل ، به عنوان دانشگاه هنر و معماری و تئاتر کتابخانه ها و هنرهای خود را در مجموعه های کتاب -- در حال حاضر در ساختمان جداگانه در سراسر محوطه دانشگاه واقع شده است -- هستند را به پست ، منابع جامع و یکپارچه است . جدید رابرت هاس B. خانواده هنر کتابخانه گشاد گشاد راه رفتن دو ساختمان از هنر پیچیده در زمین در سطح زمین میشود.



آقای گواثمی استفاده می شود تا به برج است که زمانی علامت شمال هنر و معماری ساختمان به ایجاد تکیه گاه "" بین پل Rudolph هال و جفری Loria مرکز تاریخچه هنر است. بنابراین طراحی پل قدیم و جدید به معنای واقعی کلمه ، عملکرد ، aesthetically و figuratively ، و در براندازی سنت معماری ، ایجاد یک جامد به جای خالی در این مرکز از دو سازه. بنابراین انجام می دهند ، طراحی articulates پله تشریفاتی هر دو Rudolph 'sمنجر به سطح دوم و در زمینه جدید ورودی به سطح ساختمان ، که در خانه آسانسور ، گردش خون ، پذیرش ، و فضاهای لابی برای هر دو ساختمان.

87،000 فوت مربع ، سنگ آهک و روی جفری - Loria مرکز تاریخچه ملبس Artincludes گسترش و سخاوتمندانه منصوب تدریس و سخنرانی و فضاهای دانشجویی و دانشکده تسهیلات پشتیبانی است که گروه برای نسل های آینده خدمت می کنند. نیز گنجانده شده اند فضاهای جدید برای جمع آوری دانشجویان و استادان ، از جمله در سطح خیابان کافه که به تراسهای عمومی و بیرون از منزل در طبقه چهارم و هفتم باز باشد ، نظرات هر پیشنهاد قبلا در دسترس نیست پل Rudolph سالن ، و نیز مشاهدات پانوراما از پردیس و شهرستان. یکی از پیشرفت های ارائه شده توسط رئیس مرکز است که در آن -- برای اولین بار -- گروه تاریخ هنر این است که در همان ساختمان به عنوان کتابخانه هنر قرار دارد باشد. علاوه بر این ، از نزدیکی گروه تاریخ هنر و معماری دانشکده خواهد تبادل آراء و عقاید در میان دانشجویان و استادان در دو رشته تسهیل میکند

و....


کلمات کلیدی مرتبط:
بروتالیسم در آمریکا ,پاورپوینت بررسی ,بروتالیسم خشونت خ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی سبک معماری پاکستانی
پاورپوینت بررسی دنيای جديد و معماری جديد
پاورپوینت بررسی پست مدرنيسم در هنرهاي تجسمي
پاورپوینت بررسی سبک رازی شناخت بناها و مساجد شیوه رازی و تحلیل ویژگیهای سبک رازی
پاورپوینت بررسی سبک معماری نئومدرن یا نو مدرنیستی
پاورپوینت بررسی سبک معماری کنستراکتیویست
پاورپوینت بررسی سبک معماری هخامنشی
پاورپوینت بررسی سبک معماری بیونیک و نمونه های موفق سبک بیونیک
پاورپوینت بررسی سبک معماری قرن 21
پاورپوینت بررسی سبک معماری حبابی
پاورپوینت بررسی معماری باوهاوس اثر والتر گروپیوس
پاورپوینت بررسی سبک هنر و معماری آرت نوو
پاورپوینت بررسی معماری معابد هندو
پاورپوینت بررسی سبک معماری اصفهانی و مهمترین بناهای شیوه اصفهانی
پاورپوینت بررسی سبک معماری نئوکلاسیک
پاورپوینت بررسی شاخه ها و گرایشهای معماری هایتک
پاورپوینت بررسی فرایند طراحی معماری پارامتریک
پاورپوینت بررسی سبک خراسانی ، معماری اسلامی
پاورپوینت بررسی معماری مدرن در آغاز قرن بیستم
پاورپوینت بررسی تاثیرات فرم معماري و سازه در بناهای معاصر

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد