خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
مقالات سبکها ، شیوه ها و دوره های معماری
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی سبک معماری قرن 21

   تعدادبرگ: 72 اسلاید   قیمت: 15000 تومان   حجم فایل: 1492 kb  تعدادمشاهده  23


پاورپوینت بررسی سبک معماری قرن 21

بخشی از مطلب
معماری معاصر معماری قرن 21 است. هیچ سبک واحدی غالب نیست. معماران معاصر در چندین سبک مختلف کار می کنند ، از پست مدرنیسم و ​​معماری پیشرفته گرفته تا اشکال و طرح های کاملاً مفهومی و گویا ، که شبیه مجسمه سازی در مقیاس عظیم است. سبک ها و رویکردهای مختلف ، استفاده از فن آوری بسیار پیشرفته و مصالح ساختمانی مدرن ، مانند سازه های لوله ای که اجازه می دهد ساختمانهایی بلندتر ، سبک تر و مستحکم تر از ساختمانهای قرن بیستم ، و استفاده از تکنیک های جدید رایانه مشترک باشند. با کمک طراحی ، که به شما اجازه می دهد ساختمانها به صورت سه بعدی از طریق رایانه طراحی و مدل شوند و با دقت و سرعت بیشتری ساخته شوند.
بناها و سبک های معاصر بسیار متفاوت هستند. برخی از آنها دارای سازه های بتونی پیچیده شده در صفحه های شیشه ای یا آلومینیومی ، نماهای بسیار نامتقارن و قسمت های کنسولی هستند که در خیابان آویزان هستند. آسمان خراش ها پیچ و تاب می خورند ، یا به وجوه کریستالی مانند می شکنند. نما ها به منظور لرزش یا تغییر رنگ در ساعات مختلف روز طراحی شده اند.
در حالی که آثار مهم معماری مدرن در قرن 20 بیشتر در ایالات متحده و اروپای غربی متمرکز بودند ، معماری معاصر جهانی است. ساختمانهای جدید مهمی در چین ، روسیه ، آمریکای لاتین و به ویژه در کشورهای عربی خلیج فارس ساخته شده است. برج خلیفه در دبی بلندترین ساختمان جهان در سال 2019 و برج شانگهای در چین دومین ساختمان بلند جهان بودند.
به موازات این ، ضد فرهنگ معماری مدرنیست و پست مدرنیسم که در نیمه دوم قرن 20 تسلط داشت ، در این دوره توسعه یافت.قرن بیست و یکم شاهد ظهور سازمان ها و جنبش های متعددی بود که به ارتقا of معماری محلی و / یا سنتی اختصاص یافته است. به عنوان مثال می توان به شبکه بین المللی ساختمان سنتی ، معماری و شهرسازی (INTBAU) ،موسسه معماری و هنر کلاسیک (ICAA) ، جایزه معماری Driehaus یا جنبش معماری تکمیلی اشاره کرد. از جمله معماران برجسته جهت گیری سنتی جدید می توان به مایکل گریوز ، لئون کریر ، یاسمین لاری ، رابرت استرن و عبدالواحد الوکیل ، و غیره اشاره کرد.
بیشتر نشانه های معماری معاصر آثار گروه کوچکی از معماران است که در مقیاس بین المللی کار می کنند. بسیاری از آنها توسط معمارانی که در اواخر قرن 20 مشهور بودند ، طراحی شده است ، از جمله ماریو بوتا ، فرانك گری ، ژان نوول ، نورمن فاستر ، ایئو مینگ پی و رنزو پیانو ، در حالی كه دیگران كار نسل جدیدی هستند كه در طول یا بعد از جنگ جهانی دوم متولد شده اند ، از جمله زاها حدید ، سانتیاگو کالاتراوا ، دانیل لیبسکیند ، ژاک هرتسوگ ، پیر دو مورون ، رم کولهاس و شیگرو بان. پروژه های دیگر کار مجموعه چندین معمار مانند UNStudio و SANAA یا آژانس های چند ملیتی غول پیکر مانند Skidmore ، Owings & Merrill با سی معمار همکار و تیم های بزرگ مهندس و طراح و Gensler با 5000 کارمند در 16 کشور است. .
برخی از برجسته ترین و نوآورانه ترین آثار معماری معاصر موزه های هنری هستند که غالباً نمونه هایی از معماری مجسمه سازی هستند و آثار برجسته معماران اصلی هستند. غرفه Quadracci موزه هنر Milwaukee در Milwaukee ، ویسکانسین توسط معمار اسپانیایی سانتیاگو کالاتراوا طراحی شد. ساختار آن شامل یک زیره متحرک و شبیه بال است که در طول روز برای یک بال 217 فوت (66 متر) باز می شود ، و در شب یا در شرایط بد آب و هوایی بر روی سازه قوسی بلند قرار می گیرد.
مرکز هنری واکر در مینیاپولیس (2005) توسط معماران سوئیسی Herzog و de Meuron ، که موزه Tate Modern را در لندن طراحی کرده اند و همچنین برنده جایزه معماری Pritzker ، معتبرترین جایزه معماری در سال 2001 طراحی شده است. و تضادی را برای ساختار سختگیر مدرنیته پیشین که توسط ادوارد لارابی بارنز طراحی شده است با اضافه کردن یک برج پنج طبقه پوشیده از پانل های آلومینیوم خاکستری ظریف تراشیده شده ، که با تغییر نور تغییر رنگ می دهد ، و توسط یک گالری شیشه ای گسترده به ساختمان قدیمی متصل می شود . همچنین با دو کلیسای سنگی روبرو هماهنگی دارد.
دانیل لیبسکیند (معمار لهستانی) متولد لهستان (متولد 1946) یکی از پرکارترین معماران موزه معاصر است ، وی قبل از شروع طراحی ساختمان ، یک دانشگاهی بود و یکی از طرفداران اولیه نظریه معماری ساختارشکنی بود. نمای بیرونی موزه جنگ امپریال وی در شمال در منچستر ، انگلیس (2002) ، دارای نمای بیرونی است که بسته به نور و زمان روز ، قطعات بزرگ و شکسته زمین یا صفحات زره شبیه است ، و گفته می شود که نماد نابودی جنگ است . در سال 2006 ، لیبسکیند ساختمان همیلتون موزه هنر دنور در دنور کلرادو را به پایان رساند ، متشکل از بیست هواپیما شیب دار ، هیچ یک از آنها موازی یا عمود ، با 230000 فوت مربع صفحه تیتانیوم پوشانده شده است. در داخل ، دیوارهای گالری ها همه متفاوت ، شیب دار و نامتقارن است.و.....

پاورپوینت بررسی و تحلیل سبک معماری قرن 21

فهرست مطالب
مقدمه
بناها و سبک های معاصر
معماری مدرن در قرن 20
معماری مدرنیست و پست مدرنیسم
برجسته ترین و نوآورانه ترین آثار معماری معاصر
مرکز هنری واکر در مینیاپولیس
طراحي پايدار و سازگار با محيط
شكل‌دهي و آفرينش فضاهايي براي تداوم زندگي
طرح معماري همچون جزئي زنده در آن
وظيفه خطير معماري
پديده هاي پايدار اكولوژيكي
ديدگاه زيست‌محيطي به قضيه پايداري
پيچيدگي سيستم‌ها و روندهاي طبيعي و تعاملات آن
طراحي حساس نسبت به محيط زيست
معماري پايدار، معماري زيست فرآيندي
شيوة طراحي
مصنوعات پيشرفته بشري و طرحهاي جديد معماري
آفرينش حداكثر به وسيله حداقل
اهداف اصلاح‌طلبانه اتحاديه اروپا
نكات ظريف و انديشمند اكولوژيكي
پايداري و هماهنگي با طبيعت
بازيافت مصالح و كمينه گرايي در مصرفشان
مصالح هوشمند در معماري پايدار
به قلم دونالد چونگ و ویلیامسونگ چونگ
21st Century Museum of Contemporary Art
ساندای مدیاتک میاژ ، ژاپن (2001) توویو ایتو و همکاران
کتابخانه ی عمومی سیاتل
Phaeno Science Center
Church at Firminy
Tama Art University Library
Bruder Klaus Field Church
High Line
Aqua Tower
Butaro District Hospital
Heydar Aliyev Center
Emerson College
The Dr. Chau Chak Wing Building
VIA West57
Brooklyn Bridge Park
نتيجه
منابع
 


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری ,سبک معماری قرن 21 ,پاورپوینت بررسی ,معماری معاصر معماری , قرن 21 ,معماران معاصر ,پست مدرنیسم و ​​معماری ,بناها و سبک های معاصر ,مرکز هنری واکر در مینیاپولیس , , , ,پاورپوینت بررسی و تحلیل سبک معماری قرن 21 , ,فهرست مطالب ,مقدمه ,بناها و سبک های معاصر ,معماری مدرن در قرن 20 ,معماری مدر,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل ویژِگیها مشخصات و بناهای سبک معماری روم باستان
پاورپوینت تحلیل و بررسی ویژِگیها و مشخصات و بناهای سبک معماری اصفهانی
پاورپوینت تحلیل و بررسی اصول انواع معماری سبز و پایدار در جهان
پاورپوینت تحلیل و بررسی مدرسه شیکاگو اولین آسمان‌خراش‌های جهان
پاورپوینت تحلیل و بررسی سبک معماری روستیک طراحی روستایی سادگی دنج
پاورپوینت تحلیل و بررسی "کمتر بیشتر است" به عنوان یک مفهوم پایدار
پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری بیزانس
پاورپوینت تحلیل بررسی کانستراکتیویسم ساختارگرایی
پاورپوینت تحلیل بررسی سبک دادائیسم
پاورپوینت تحلیل بررسی سبک کوبیسم(حجم گرایی)
پاورپوینت تحلیل بررسی سبک اکسپرسیونیسم( بیان گرایی)
پاورپوینت تحلیل بررسی سبک هنری سمبولیسم
پاورپوینت تحلیل بررسی سبک هنری نئوامپرسیونیسم
پاورپوینت تحلیل بررسی سبک هنری امپرسیونیسم
پاورپوینت تحلیل بررسی تاریخ پوشاک ایرانیان از افشاریه تا جمهوری اسلامی
پاورپوینت تحلیل بررسی سبک معماری فتوریسم
پاورپوینت تحلیل بررسی آثار تاریخی دوره زندیه
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری سبک پارتی
پاورپوینت بررسی پارادوکس مینیمالیسم
پاورپوینت بررسی پژواک های انقلاب هنری در اروپا و آمریکا

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد