خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی مدیریت تشکیلات کارگاهی اسکریپر

   تعدادبرگ: 40 اسلاید .   قیمت: 6000 تومان   حجم فایل: 1502 kb  تعدادمشاهده  7


پاورپوینت بررسی مدیریت تشکیلات کارگاهی اسکریپر
 
فهرست مطالب
مقدمه 
انواع اسكريپر
اندازه اسكريپر
آباكهاي اجرائي
زمان سيكل براي يك اسكريپر
بهره گيري موثر وتوليد
تعداد اسكريپر بازائ يك تراكتور فشار دهنده
بارگيري در اسكريپر
تاثير مقاومت غلتشي بر روي توليد اسكريپر
مسائل
 
اسکریپرهایی که به وسیلة تراکتور کشیده می شوند یک وضعیت مهم را در فن عملیات خاکی برقرار کرده اند، به طوریکه تا حدودی خودکار هستند و می توانند بارگیری، حمل، و تخلیة مواد را انجام دهند ضمن اینکه آنها به ماشین آلات دیگر وابستگی ندارند. به عبارت دیگر اگر یکی از اعمال آن به صورت موقت از کار بیافتد، لازم نیست که کار را تماماً متوقف کرد. اما در حالتی که یک ماشین که منحصراً برای بارگیری دستگاه حمل کننده مورد استفاده قرار می گیرد ( مانند لودر ) از کار بیافتد، تمام عملیات باید متوقف شود تا تعمیرات بتواند انجام گیرد. اسکریپرهای خود بارگیر با ظرفیت تا 45 متر مکعب یا بیشتر موجود می باشد.
اسکریپرها ترکیبی از بهترین ماشین های بارگیری و حمل می باشند.، هر عمل اسکریپرها برتری چندانی نسبت به عمل مشابه توسط دو ماشین جداگانه بارگیری و حمل ندارد. به عنوان مثال، بیل قوی، بیل کششی و تسمه نقاله تنها در بارگیری نسبت به اسکریپرها برتری دارند، در صورتی که ممکن است کامیون ها تنها در حمل نسبت به آنها برتری داشته باشند، بخصوص هنگامی که یک جادة طولانی خوب مورد استفاده قرار گیرد. به هر صورت قدرتشان در بارگیری و حمل خاک باعث مزیت قطعی آنها در پروژه های زیادی است.توسعة تراکتورهای چرخ لاستیکی با سرعت زیاد، فاصلة اقتصادی حمل را برای این نوع ماشین آلات تا 6/1 کیلومتر یا بیشتر در اکثر پروژه ها افزایش داده است.
اسکریپرها قادرند بارشان را در لایه های یکنواخت ذخیره نمایند که این عمل باعث سهولت بعدی در اجرای پخش خاک در خاکریزها می گردد. در برگشت به محل قرضة تیغه برش اسکریپر ممکن است برای برداشتن نقاط بلند به حد کافی پایین آورده شود، بنابراین کمکی در نگهداری راه حمل خواهد بود.
 
خاک غالباً در لایه های مختلف یافت می شود، که باید به وسیلة مخلوط کردن خاک از چند لایه به یکدیگر برای مصرف آماده نمود. محدودیت عمق برش اجازه نمی دهد که اسکریپرها به طور رضایتبخش لایه ها را مخلوط کنند. به همین دلیل در بعضی مواقع بیل ها و کامیون ها مورد استفاده قرار می گیرند حتی اگر اسکریپرها اجرای عملیات خاکی را اقتصادی تر انجام دهند. مزایا و معایبی که قبلاً برای تراکتورهای چرخ لاستیکی تذکر داده شده است در بیشتر موارد در مورد اسکریپری که به وسیلة تراکتور کشیده می شود نیز صادق است.
 


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت بررسی مدیریت تشکیلات کارگاهی اسکریپر , ,فهرست مطالب ,مقدمه ,انواع اسكريپر ,اندازه اسكريپر ,آباكهاي اجرائي ,زمان سيكل براي يك اسكريپر ,بهره گيري موثر وتوليد ,تعداد اسكريپر بازائ يك تراكتور فشار دهنده ,بارگيري در اسكريپر ,تاثير مقاومت غلتشي بر روي توليد اسكريپر ,مسائل , ,اسکریپرهایی که به و,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل بررسی انواع ماشین آلات عملیات خاکی و راهسازی و ساختمانی
پاورپوینت بررسی اصول معماری ارگانیک و نمونه بناهای ارگانیک
پاورپوینت بررسی حفاظ گذاری ماشین الات
پاورپوینت بررسی قراردادهای نوین مهندسی
پاورپوینت بررسی دستگاه دراگلاین یا بیل مکانیکی کششی Dragline
پاورپوینت بررسی دستگاه سیمان پاش شاتکریت ماشین آلات ساختمانی
پاورپوینت بررسی تاورکرین اجزا و مشخصات و کارایی
پاورپوینت بررسی ایمنی ماشین آلات
پاورپوینت بررسی مسکن مدولار
پاورپوینت بررسی مدیریت و تشکیلات کارگاهی ساختار شکست کار
پاورپوینت بررسی بیل مکانیکی ، ماشین آلات ساختمانی
پاورپوینت بررسی صنعتی سازی چند سیستم ساختمانی
پاورپوینت بررسی اصول سرپرستي
پاورپوینت بررسی HSE و حفاظت و ایمنی در کارگاه ساختمانی، ایمنی در عمليات ساختمانی
پاورپوینت بررسی ماشین آلات ساختمانی و راهسازي
پاورپوینت بررسی دراگلاین یا بیل مکانیکی کششی
پاورپوینت بررسی مدیریت تشکیلات کارگاهی ساختار شکست مجتمع تجاری
پاورپوینت بررسی انواع ماشین الات ساختمانی وعمرانی
پاورپوینت بررسی ماشین آلات ساختمانی
پاورپوینت بررسی بیل های مکانیکی

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد