خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: طرح تری دی اسکچاپ خانه آبشار ، سه بعدی اسکچ خانه آبشار لوید رایت

   تعدادبرگ: تری دی اسکچاپ خانه آبشار   قیمت: 10000 تومان   حجم فایل: 4138 kb  تعدادمشاهده  2


طرح تری دی اسکچاپ خانه آبشار ، سه بعدی اسکچ خانه آبشار لوید رایت

طرح خانه آبشار
تری دی خانه آبشار
اسکچاپ خانه آبشار ، سه بعدی خانه آبشار
اسکچ خانه آبشار
خانه آبشار لوید رایت

خانه آبشار یکی از کارهای استاد Frank Lloyd است که اندیشه هنری و معمارانه دنیا را دگرگون نمود. در دهه اخیر به واسطه رقم ظاهری او به (سوی) دید بعنوان مبتکر جسور شناخته شد.



Fallingwater Model Details :
هنگامی که قالبهای معماری مصصم میشوند که یک مثال از یک مدل خوب با کیفیت را بسازند ما در موزه ها و مکانهای زیادی در صورتیکه ممکن باشد تحقیق میکنیم.ما مصمم هستیم که خوبترین مدلهای ساخته شده را بیابیم ما مدلهای خوب زیادی می یابیم اما تعداد مدلهای معمارانه خیلی کم است.
 برای نشان دادن استادی مان ما یک مدل ساده را جز با رقابت طلبی در یک آرایش سخت نمی خواهیم.آنچه را که خیلی شناخت پذیر و در یک درپوش نمایش بودن برای ساختن انتخاب کردیم طرح مشهور خانه آبشار استاد Frank Lloyd است. بعد از انتخاب هدفمان بود که نه تنها خوبترین مدل آبشار ایجاد شده را بسازیم بلکه هدفمان بوده که به انسانها بیان کنیم که احتمالا خانه آبشار شناخت پذیرترین ساختمان مسکونی در دنیا است.
 مدرسه های معماری زیادی در عمق بزرگ این خانه مطالعه میکنند آنجا کتابها "مقاله ها" فیلم " و تصاویر زیادی از این خانه هستند اما هیچکدام به شما بعد نمایی "life-look" را نمیدهند که شما میبینید بطوریکه شما اطراف مدل پر جزییات گام بر می دارید.
 نه تنها این مدل جزییات عالی را دارد بطوریکه در خانه و همچنین در محوطه اطراف خانه نشان دارد. فقط نگاه بوم شناختی این مدل"کارایی دقیق از درختها"Underbrush"بوته ها"جزییات سنگ روی پل و جزییات سنگ بر روی زمین را نشان میدهد. رنگ عالی در آب تکان میخورد و ظاهرآ حرکت آبشار این مدل با واقعیت یک اثر هنری میسازد.تنها انتخاب خاص مواد و دید معمارانه است که به کیفیت مدلها کمک میکند تا موزه مان همواره بهتر شود. ترکیب ساختمان نشان میدهد جزییات ساختاری تحت تراس(بهار خواب)ظاهر معجر دقیق با شیب به سمت پایین و به سمت آب پا میگزارد.
آشپزخانه منحصر به فردی به "ورودی اضافه شده از جاده "Walkway overdrive"و درب خروج متفاوت وکشت کننده های سقف و... تمامی اینها علامت جمع عنصرهای منحصر بفردی دیگر از دیدی معمارانه و همچنین سهم این تکه آموزشی تفریحی و هنری است.
کف ها و بام های خانه آبشار به طور چشمگیری پیش آمده است. اسکلت خانه به وسیله بتون مسلح اجرا شده است.سطح شناور خانه آبشار طنین انداز جریان مسیل آبشار خواهد بود.ترکیبی مناسب به وسیله عناصر بصری از قبیل پلکان و دودکش با نمائی از سنگ و سطحی زبر صمیمیت یافته اند. هر جزئی از طرح تدائی کننده دید استاد از جعبه ای منفجر شده میباشد.کف ها و سقف ها به صورت مستقلی به سمت خارج گسترش یافته اند.عناصر قائم این جریان به سوی آسمان گسترش داده شده اند و پنجره ها در گوشه های اتاق ملاقات میشوند که همان سرچشمه محدود کردن فرسایش می باشد. استاد در طراحی" فضاهای داخلی را در پیوستگی با دنیای خارج قرار داده وفضا ها و خانه را در محیط طبیعی اطرافش ذوب کرده است.او اساسآ قصد داشت که خانه را در زورق و برگی طلائی به وسیله تقلید از تغییر رنگ برگها بپوشاند تا بدین سان خانه ابشار را به تغییر فصلها و عبور و مرور زمان متصل می کند


کلمات کلیدی مرتبط:
طرح خانه آبشار ,تری دی خانه آبشار ,اسکچاپ خانه آبشار ، سه بعدی خانه آبشار ,اسکچ خانه آبشار ,خانه آبشار لوید رایت ,. , , , ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری خانه روبی اثر فرانک لوید رایت
پاورپوینت بررسی جامع دوره های تاریخی میدان توپخانه میدان سپه یا میدان امام خمینی
پاورپوینت بررسی معماری معبد یونیتی کلیسای یونیتاری یونیورسالیست در اوک پارک، ایلینویز
پاورپوینت بررسی معماری پل کرونپرینزن Kronprinzenbrücke برلین
پاورپوینت بررسی معماری پل قانون اساسی Ponte della Constituzione ونیز
پاورپوینت بررسی معماری پل پوئنته د آلامیلو در سویا اسپانیا توسط سانتیاگو کالاتراوا
پاورپوینت بررسی معماری عمارت و اقامتگاه آکسفوردشایر اثر ریچارد مایر و شرکا
پاورپوینت بررسی معماری استانداری سابق کرمانشاه
پاورپوینت بررسی و تحلیل گنبد رايشتاك مجلس برلين آلمان اثر نورمن فاستر
پاورپوینت بررسی ویلا اشمینکه با سبک ارگانیک اثر هانس شارون
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان دوم گوتهانوم سوئیس اثر رودولف اشتاینر
پاورپوینت تحلیل معماری پل زوبیزوری بیلبائو اثر کالاتراوا
پاورپوینت بررسی معماری آسایشگاه معلولین اثر آلوار آلتو
پاورپوینت بررسی طرح معماری مهدکودک نرس فیلد Nursery Fields
پاورپوینت بررسی معماری خانه موراتسالو Muuratsalo اثر آلوار آلتو
پاورپوینت بررسی معماری خانه سيتروهان اثر لوکوربوزیه در سایت وایسنهاف
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان فلاتیرون Flatiron اثر دانیل هادسون برنهام
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری خانه شیشه ای فیلیپ جانسون
طرح تری دی اسکچاپ برج العرب جمیرا دبی
نقشه های اتوکد مجتمع مسکونی هَبیتاتِ لوکوربوزیه در مارسی

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد