خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود,پاورپوینت معماری اسلامی ترکیه,pptx

   تعدادبرگ: 49   قیمت: 8800 تومان   حجم فایل: 2975 kb  تعدادمشاهده  7


دانلود,پاورپوینت معماری اسلامی ترکیه,pptx
 
 
 مطلب مفید 
تُرکیه (به ترکی استانبولی: Türkiye) با نام رسمی جمهوری ترکیه (به ترکی استانبولی: Türkiye Cumhuriyeti)، کشوری اوراسیایی است که بخش بزرگ کشور یعنی آناتولی یا آسیای کوچک در شمال غرب آسیا و خاورمیانه واقع است و بخش کوچکی نیز به نام تراکیه در منطقهٔ بالکان (منطقه‌ای در جنوب شرق اروپا) قرار دارد.
 
ترکیه درشرق با کشورهای ایران، جمهوری آذربایجان (نخجوان)، ارمنستان، و گرجستان؛ در جنوب شرقی با عراق و سوریه؛ و در شمال غربی (بخش اروپایی) با بلغارستان و یونان همسایه است. همچنین ترکیه از شمال با دریای سیاه، از غرب با دو دریای کوچک مرمره و اژه و از جنوب غرب با دریای مدیترانه مرز آبی دارد. دو تنگهٔ راهبردی بسفر و داردانل نیز در اختیار ترکیه است.
 
پهناوری ترکیه ۷۸۳٬۵۶۲ کیلومتر مربع (سی و هفتم) است. ترکیه کشوری کوهستانی و نسبتاً پرباران است. شکل این کشور مانند یک مستطیل است که از سوی شرق و غرب امتداد یافته‌است. ترکیه با قرار گرفتن در یکی از حسّاس‌ترین مناطق جهان، دارای موقعیّت جغرافیایی راهبردی و بسیار خوبی است و گذرگاه شمال غرب آسیا و اروپا به‌شمار می‌آید و کشورهای بسیاری، به ویژه کشور ایران از خاک ترکیه برای ترانزیت کالا و انرژی استفاده می‌کنند. ترکیه از آب و هوای خوب و جلگه‌ای برخوردار است و مکان‌های جالب و دیدنی دارد به دلیل همین سالانه تعداد زیادی توریست به آنجا مسافرت می‌کنند. 
 
 
پاورپوینت معماری اسلامی ترکیه
دید کلی :
پاورپوینت معماری اسلامی ترکیه دارای ۴۹ اسلاید بوده که می توانید فهرست و تصاویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را مشاهده نموده و در صورت تمایل اقدام به خرید آن نمایید از این پاورپوینت می توانید در دروس معماری اسلامی و معماری جهان استفاده نمایید
توضیحات کامل :
پاورپوینت معماری اسلامی ترکیه
 
 
پاورپوینت معماری اسلامی ترکیه دارای ۴۹ اسلاید بوده که می توانید فهرست و تصاویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را مشاهده نموده و در صورت تمایل اقدام به خرید آن نمایید. از این پاورپوینت می توانید در دروس معماری اسلامی و معماری جهان استفاده نمایید.
ترکیه کشوریست با فرهنگی غنی مردمی اصیل طبیعتی زیبا و متنوع  ترکیه در واقع به عنوان پل ارتباطی شرق و غرب ایفای نقش نموده و ملت ترکیه دائما با فرهنگ های بسیاری در ارتباط بوده است. کشوری است به پایتختی آنکارا که ۹۰درصد آن در قاره آسیا و ۱۰ در صد آن یا همان استانبول در قاره اروپا قرار دارد .این کشور از شرق با ایران ، از شمال به دریای سیاه واز جنوب به مدیترانه و سوریه هم مرز است. دین ۹۹در صد مردم ترکیه اسلام وعمدتا سنی هستند.
 
معماری امپراتوری عثمانی پس از فتح قسطنطنیه:
محمد دوم، سلطان ۲۱ ساله، با تشریفات خاصی از شهر دیدن کرد. او پس از ورود به کلیسای ایا صوفیه اعلام کرد که اینجا باید به یک مسجد جامع (به ترکی جامی) تبدیل شود و از این پس، این شهر پایتخت او خواهد بود. توجه اصلی او به بازسازی و بازپردازی اقتصادی شهر و افزایش جمعیت آن معطوف شد. با اینکه نام این شهر همچنان در اسناد رسمی عثمانی و روی سکه ها با نام عربی، فارسی وترکی قسطنطنیه (شهر کنستانتین) می آمد ولی عموم مردم آن را استامبول نامیدند.
 
فهرست:
پیشینه تاریخی ترکیه
موقعیت جغرافیایی
تاریخ ترکیه دارای ۴ دوره زمانیست
دوران باستان
موزه موزاییک آنتالیا
آیزایونی
امپراتوری بیزانس
امپراتوری عثمانی
معماری امپراتوری عثمانی پس از فتح قسطنطنیه
کاروانسراهای عثمانی
مدارس عثمانی
آرامگاه عثمانی
بازار
عناصر معماری به کار رفته در دوره عثمانی
تأکید بر فضاهای داخلی و بی تفاوتی نسبت به نمای خارجی
تزئینات
جمهوری ترکیه
مساجد ترکیه
مسجد ایا صوفیه
دوره اول
دوره دوم
دوره سوم
ساختار بنا
مسجد سلطان احمد
تاریخچه
معماری
مساجد گنبددار نخستین
مناره های ترکی
مسجد شهزاده
معماری مدرن ترکیه
منابع
 
 
عنوان: معماری اسلامی ترکیه
فرمت: پاورپوینت
حجم در حالت فشرده: 11.4 MB
صفحات: 49 اسلاید
 


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود,پاورپوینت معماری اسلامی ترکیه,pptx ,معماری اسلامی ترکیه , پاورپوینت معماری اسلامی ترکیه , دانلود پاورپوینت معماری اسلامی ترکیه ,مساجد گنبددار نخستین مناره های ترکی ,مسجد شهزاده معماری مدرن ترکیه عناصر معماری به کار رفته در دوره عثمانی تأکید بر فضاهای داخلی و بی تفاوتی نسبت به نمای خارجی مسا,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل بررسي آثار معماری دوران ساسانیان دوره ساسانی
دانلود,پاورپوینت بررسی معماری ایلامی,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی معماری اسلامی سبک آذری,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی اصول وشاخصه های معماری اسلامی,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی هفت سبک معماری اسلامی,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی معماری اسلامی محراب,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی سقا تالارهاي مازندران,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی تزئینات ابنیه,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی پنجره در معماری اسلامی,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی نماد و نشانه ها در معماری ایرانی,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی نقش سردر در معماری اسلامی,pptx
دانلود,پاورپوینت هویت معماری اسلامی,pptx
دانلود,پاورپوینت هنر و معماری اسلامی,pptx
پروژه معماری اسلامی 2
دانلود, نقش آب در معماری, پاورپوینت
دانلود پاورپوینت آموزش طراحی سه بعدی مقرنس , با نرم افزار 3ds Max
بررسی ، نماد ونمادپردازی درمعماری ایرانی ، پاورپوینت
دانلود خلاصه کتاب سبک شناسی معماری اسلامی -پیرنیا
دانلود, word , مقاله معماری مناره
دانلود,پاورپوینت ,بررسی عبادتگاه در ادیان توحیدی - ppt

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد