خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: بررسی نمونه های مشابه هتل - نمونه های موردی هتل داخلی و خارجی

   تعدادبرگ: 20 برگ ورد/   قیمت: 8000 تومان   حجم فایل: 4448 kb  تعدادمشاهده  2


بررسی نمونه های مشابه هتل - نمونه های موردی هتل داخلی و خارجی

بخشی از مطلب


آب و هوای پاکیزه ، خورشید درخشان ، هوای پر از اکسیژن و ساحل زیبا را می توان ویژگی های منحصر به فردی دانست که جزیره مرجانی کیش را به مقصد مطمئنی برای گردشگران داخلی و خارجی تبدیل کرده است. در این جزیره شاید هتلی که علاوه بر تمرکز روی اهمیت آرامش و آسایش در اقامت ، به شاخص جاذبه معماری و نشانگر بودن تمدن سرزمین ناب آریایی بیش از همه پرداخته ، «هتل بزرگ داریوش» است.
هتل داریوش در کنار متعلقاتش به لحاظ طراحی یکی از چند پروژه مهم کیش به حساب می آید. استفاده از نمادهای تاریخی و بکارگیری سلیقه و اصالت ایرانی مربوط به دوران هخامنشی از ویژگی های حائز اهمیت این هتل است که آن را برجسته می سازد.

 
تصویر 1-2- محوطه ی هتل داریوش
هتل داریوش کیش از آنجائیکه توانسته پیوند زیبایی بین معماری و گردشگری ایجاد کند ، این روزها به یکی از کانون های جذب گردشگری در کیش تبدیل شده است. احیای نمادهای دیرینه دوران هخامنشی نظیر نقوش برجسته داریوش و سرستون های تخت جمشید با اصالت بخشی به این بنا به هویت گرایی کهن ایرانی انجامیده است. این نمادپردازی حس تاریخی مخاطبان بخصوص گردشگران را بر می انگیزد و خاطره ای ماندگار از ایران در ذهنشان حک می کند.
کتیبه 27 تنی به طول 17 متر که در لابی هتل داریوش نصب شده به خوبی حکایتگر آن است که منشور حقوق بشر در آن زمان هم مصداق داشته است با مطالعه منشور کوروش که مربوط به 2500 سال پیش است هر انسانی مجذوب تمدن کهن ایرانی که نشانه و نماد بارز آن در هتل داریوش بکار گرفته شده ، می شود. ورود یک خارجی از دروازه هتل مانند حضور او در دریای تاریخ و تمدن ایران است از متعلقات مجموعه هتل داریوش کیش پارک مخصوص دلفین ها ، پرندگان و آکواریوم زیر دریا با کوههای آتشفشان است که با هفتاد هزار هکتار زیر بنا در نوع خود بزرگترین پارک در خاورمیانه است.
 
لابی هتل داریوش

هتل داریوش در زمینی به مساحت 140 هزار متر مربع و در هر طبقه حدود 5000 متر مربع زیر بنا ، ساخته و طی مراحل مختلفی در ورودی هتل ، سرسرا و پله های آن نمادهایی از تخت جمشید قرار داده شده است. چهار طبقه این هتل با دربرگرفتن 182 اتاق ، حدود 20 هزار متر مربع مساحت دارد که غیر از آن ، سرسراها ، تراس ها و سایه بانهایی هم طراحی شده است هر یک هسته مرکزی و به یک سرسرا متصل می شود و در کنار آنها هم آب نماها و درختهایی کاشته شده است.
و...


فهرست مطالب
نمونه های داخلی
هتل داریوش 
هتل قصر مشهد
هتل نارنجستان
نمونه های خارجی
هتل امپریال 
هتل واکرهیل
هتل برج العرب

پلانهای هتل داریوش و پلانهای هتل امپریال و پلانهای هتل واکرهیل و پلانهای هتل برج العرب در فایل موجود است


کلمات کلیدی مرتبط:
بررسی نمونه های , مشابه هتل ,نمونه های موردی ,هتل داخلی و خارجی ,نمونه های داخلی ,هتل داریوش ,هتل قصر مشهد ,هتل نارنجستان ,نمونه های خارجی ,هتل امپریال ,هتل واکرهیل ,هتل برج العرب , , ,
مقالات مرتبط در این دسته
پروژه کامل طراحی هتلjpg
ضوابط طراحی رستوران
مبانی نظری هتل و کیفیت فضایی هتل
ضوابط و قوانین طراحی هتل ها و جداول برنامه فیزیکی - سرانه و متراژ فضاهای هتل
دانلود تحقيق اصول و مبانی طراحی هتل
دانلود تحقیق مهمانسرای عباسی، قدیمی ترین هتل جهان
دانلود نمونه موردی هتل
سرانه برنامه فیزیکی و دیاگرام فضایی خوابگاه دانشجویی
ضوابط و نمونه های طراحی هتل و مهمانسرا
هتل Omm فرم يا عملكرد " نقد اول "
طراحی و ارگونومی هتل
مطالعات ضوابط و استاندارد های مجتمع اقامتی بین راهی
پلان طبقات هتل بهمراه دیاگرام کامل طبقات هتل

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد