خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: مقاله علمی با موضوع بیمارستان‌های سبز (فایل word قابل ویرایش)

   تعدادبرگ:    قیمت: 9000 تومان     تعدادمشاهده  3


 مقاله علمی با موضوع بیمارستان‌های سبز (فایل word قابل ویرایش)
 
 
 
فایل‌های مقالات این پروژه به صورت word و قابل ویرایش ارائه شده است. با توجه به اینکه این مقالات در کنگره ساخت بیمارستان و مدیریت منابع و تجهیزات در سال 1393 منتشر شده است، می‌تواند منبع ارزشمندی برای مطالعه در زمینه فضاهای درمانی باشد.

چکیده
 
معماری سبز بر پایه بکارگیری تکنولوژی‌های مرتبط با انرژی‌های تجدیدپذیر، از جمله فعالیت‌های نوین مورد استفاده در بیمارستان‌ها از طریق صرفه‌جویی در مصرف انرژی و هم سو شدن با طبیعت است. بیمارستان‌ها از جمله بناهایی هستند که مصرف انرژي بسیار بالایی دارند که توجه به شیوه‌هاي ساخت و ساز نوین که موجب کاهش این مصرف شود، همچون استفاده از تجهیزات مرتبط با انرژی‌های تجدیدپذیر و توجه به مباحث مدیریت انرژی بر این اساس، به رویکرد سبزدر بیمارستان سازي کمک شایانی خواهدکرد.
 
در حقیقت مدیریت بهینه انرژی در بیمارستان‌ها با کاهش هزینه‌های جاری در نهایت منجر به ارایه خدمات اثربخشتر به بیماران خواهد شد. استفاده کارآمد از منابع موجود انرژی و حرکت به سمت کاربرد انرژیهای تجدید پذیری چون انرژی خورشید در هر بیمارستان قادر است نقش مهمی در تثبیت نرخ خدمات بهداشتی و درمانی ارایه شده داشته باشد.
 
در این مقاله با محوریت استفاده از تکنولوژی‌های نوین مرتبط با انرژی خورشیدی در بیمارستان‌ها، ضمن برشماری سهم بخش‌های مختلف در مصرف انرژی و استانداردهای موجود مدیریت انرژی در هر بخش، چگونگی استفاده از تکنولوژی‌های نوین انرژی خورشیدی بعنوان سیستم مکمل جهت صرفه جویی در هزینه‌های انرزی بیمارستان‌ها تشریح می‌گردد. بر شمردن نمونه‌های موفق بکارگیری این تکنولوژی در سایر بیمارستان‌ها و سودآوری اقتصادی آنها، بخش دیگری از این مقاله جهت شناسایی اهمیت این موضوع در سایر کشورهاست که مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
 
  
 
مديريت پسماندهاي بيمارستاني با رويكرد بيمارستان سبز
 
چكيده:
 
مقدمه و هدف: توليد پسماند به ويژه پسماندهاي عفوني و خطرناك بيمارستاني بدليل تهديد سلامت جامعه و محيط زيست از اهميت ويژه اي برخوردار است هدف از اين مطالعه تعيين وضعيت پسماندهاي توليدي در بيمارستان هاجر شهركرد به منظور شناسايي و اصلاح روشهاي در حال اجرا با رويكرد كاهش توليد پسماند است.
 
روش پژوهش: اين مطالعه از نوع مداخله اي با برگزاري جلسات آموزشي متعدد جهت گروههاي مختلف ،توزيع جزوه، پمفلت و پوستر است .توليد ،تفكيك و جداسازي پسماند در كليه بخش ها و واحدهاي پاراكلينيك پيگيري شد داده ها پس از يك سال با مشاهده حضوري و تكميل چك ليست جمع آوري و با استفاده از نرم افزار spps مورد تجزيه و تحليل قرار گرفت.
 
نتايج و بحث :يافته ها حاكي از آن است كه جداسازي و تفكيك پسماند در بيمارستان بهبود يافته و پرستاران بيشترين همكاري را داشته اند. مجموعه اقدامات موثر در كاهش توليد پسماند شامل روش هاي موثر در كاهش توليد پسماندهاي شبه خانگي (اصلاح الگوي مصرف)، روش هاي موثر در كاهش توليد پسماندهاي عفوني(خريد محصولات با كيفيت و توزيع تجهيزات پزشكي همراه با دستورالعمل نحوه استفاده) ،روش هاي موثر در كاهش توليد از طريق بازيافت(در بخش هاي اداري مثل كاغذ ،كارتن و...). اجراي برنامه هاي مديريت پسماند با رويكرد كاهش توليد و نظارت مستمر كارشناس بهداشت محيط در بيمارستان ضروري به نظر مي رسد و سبب كاهش هزينه هاي مديريت پسماند و كاهش خطرات زيست محيطي مي شود.


کلمات کلیدی مرتبط:
مقاله علمی با موضوع بیمارستان‌های ,سبز (فایل word قابل ویرایش) , مقاله علمی با , موضوع بیمارستان‌های , سبز (فایل word قابل ویرایش) , ,1- مدیریت کاهش هزینه‌های انرژی از طریق ایجاد بیمارستان سبز , ,2- مديريت پسماندهاي بيمارستاني با رويكرد بيمارستان سبز , , , , , ,مدیریت کاهش هزینه‌های انرژی از طری,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, پروژه طراحی آزمایشگاه بلینی تخصصی ,pdf
دانلود تحقیق , پزشکی در معماری - pdf
طراحي بيمارستان
مطالعات فضاها و تجهیزات بخش سی سی یو - بررسی بخش CCU
شیوع آفت شنوایی وسطح سرویس‌های ارائه شده
مطالعاتی در خصوص بیمارستان ( طرح 4 )
دانلود فایل بیمارستان - شرح کامل بخشها و برنامه عملکردی آنها
مطلعات فضاهای جانبی بیمارستان
معماری بیمارستان
اهمیت معماری داخلی در طراحی بیمارستان ها
مقاله ضوابط طراحی بیمارستان
مطالعات طرح بیمارستان (طرح معماری 4)
طراحی تالار اطاق های عمل بیمارستان
دفترچه راهنماي بخش جراحي زنان «بيمارستان وليعصر(عج)»
مبانی نظری بیمارستان
تحقیق بخش تشخیص بیمارستان
تحلیل نمونه های موردی بیمارستان بهمراه تصاویر و پلان بیمارستان
قوانین و اصولات کلی برای ساخت یک بیمارستان

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد