خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: موزه هنری هوداثر چارلزمور به همراه نمونه های دیگر

   تعدادبرگ: 26 برگ ورد/   قیمت: 10000 تومان   حجم فایل: 639 kb  تعدادمشاهده  5


کاری که آقای مور به اتمام رساند خلق یک ساختمان با اجرهای قرمز بود که به هیچ یک از ساختمان های اطرافش شباهتی نداشت اما با این وجود به محوطه متفاوت و مجزای پیرامونش هماهنگی خاصی می بخشید . موزه هود که مانند اغلب کارهای مور شکلی بی قاعده دارد ، اشاره هایی به خانه های محلی
روستایی با بام شیب دار در معماری آمریکایی دارد که در این جا به میزان عمومی تری گسترش یافته است .به گونه ای که تا حدودی معماری صنعتی انگلستان در قرن نوزدهم را به خاطر می آورد.
 
این ساختمان هم به معماری جورجیای آمریکا و دارثموت و هم به معماری مدرن مرکز هاپکینز که در کنار آن قرار دارد ، اشاره می کند . شکل غیر رسمی و در عین حال تو در توی آن ، به ساختمان های متضاد هم جوارش انسجامی تازه و خارق العاده می بخشد و در واقع این ساختمان ، به گونه ای عالی در محل خود قرار گرفته است.
 
به ندرت دیده می شود که یک ساختمان بزرگ در یک فضای نا هماهنگ و بین دو ساختمان بزرگ دیگر قرار بگیرد وبه طور طبیعی با تمام آن ها تناسب پیدا کند . این خصوصیت در کل سه ساختمان فعلیت پیدا می کند زیرا قسمت اعظم موزه هود در جایی قرار دارد که دو ساختمان قدیمی هم جوارش تقریبا به هم متصل می شوند . دروازه بزرگ در فضای بین دو ساختمان قدیمی فاصله ای ایجاد میکند که پس از یک پیاده روی نسبتا طولانی و پر پیچ و خم نه چندان واضح ، بازدید کننده را به حیاطی فرا می خواند که ورودی موزه در آن واقع شده است.
 
در قسمت درونی چند نمایشگاه قرار دارد که فضایی مستحکم و روح بخش دارند. تمامی این نمایشگاه ها میزبان مجموعه های مختلفی هستند که در هود وجود دارد، یک موزه هنری عمومی که سبک های بسیاری را در خود جای داده است . بهترین این نمایشگاه ها یعنی لاث روپ که در طبقه دوم قرار دارد ، مجموعه ای با شکوه برای شاردز ۳ یک اثر نقاشی عظیم و چشمگیر از فرانک استلا دارد به گونه ای که به نظر می رسد برای این سالن نقاشی شده بوده است.
 
مشخصات پروژه :
معمار : چارلز مور
 
مکان : هانوور – نیو همپشایر
 
ساختمان دانشکده تجارت دانشگاه برکلی
 
 
 
پردیس دانشگاه
مدرسه در سه ساختمان متصل به هم در اطراف حیاط مرکزی در گوشه جنوب شرقی از دانشگاه برکلی واقع شده است. طراح نهایی معمار چارلز مور، مینی پردیس دانشگاه را در سال ۱۹۹۵ به پایان رساند و مدرسه در حال برنامه‌ریزی برای گسترش امکانات با‌ ایجاد یک ساختمان مشترک با مدرسه حقوق برکلی است.
مدرسه به طور مداوم به عنوان یکی از مدارس ممتاز کسب‌وکار در رتبه‌بندی منتشر شده اکونومیست، اخبار آمریکا، بلومبرگ و بیزنس ویک در سراسر جهان قرار دارد.


کلمات کلیدی مرتبط:
کاری که آقای مور به اتمام رساند خلق یک ساختمان با اجرهای قرمز بود که به هیچ یک از ساختمان های اطرافش شباهتی نداشت اما با این وجود به محوطه متفاوت و مجزای پیرامونش هماهنگی خاصی می بخشید . موزه هود که مانند اغلب کارهای مور شکلی بی قاعده دارد ، اشاره هایی به خانه های محلی ,روستایی با بام شیب دار در معم,
مقالات مرتبط در این دسته

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد