خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: : ارزیابی عملکرد و بازرسی مدل در سیستم های مدل سازی شده به صورت شبکه های پتری هیبرید

   تعدادبرگ: 6 برگ اصل و ترجمه فارسی   قیمت: 2500 تومان   حجم فایل: 1407 kb  تعدادمشاهده  1


 
در این مقاله رویکردی برای ارزیابی شاخص های اندازه گیری عملکرد برای توصیف فرایند و بازرسی مدل بر اساس خواص ساختاری و اطلاعات محدودیت برای فرآیند های معمولی در سطح مایع مورد بحث قرار گرفته است. برای این منظور یک  سیستم سه مخزنی معمولی در نظر گرفته شده است و با استفاده از شبکه های پتری هیبرید مدلسازی می شود. بر اساس مدل یک ساختار مارکوفی تعریف شده و توسعه می یابد. شاخص های اندازه گیری مثل فاصله ورود,فاصله ظرفیت و طول صف برای مکان ها و فاصله سرویس , زمان سرویس و استفاده از انتقالها برای ساختار مارکوفی توسعه یافته تعیین می شوند.
1.     مقدمه
تحقیقاتی که تا کنون انجام شده عبارت است از استفاده از مدل سازی و کنترل سیستم های دینامیک هیبرید با استفاده از شبکه های پتری هیبرید و قابلیت های مدل سازی قدرت سیال با استفاده از شبکه های پتری هیبرید و همچنین یک مدل تقریب برای شبکه پتری هیبرید با استفاده از شبکه های پتری مارکوفی.رویکرد مدنظر مطالعه در ادامه فعالیت احیر می باشد.
مدل در نظر گرفته شده تحت مطالعات موردی مختلف با توسعه یک ساختار مارکوفی با مجموعه معنایی سرور نا متناهی تجزیه و تحلیل میشود.
2.    مدل سازی سیستم و ساختار مارکوفی
شامل دو قسمت است
2.1    سیستم سه مخزنی و توصیف مدل معادل
جزئیات سیستم سه مخزنی و مدلسازی آن با استفاده از شبکه های پتری هیبرید را بررسی می کند.
2.2    ساختارمارکوفی
برای ارزیابی ساختار مارکوفی به عنوان ساختار شبکه پتری هیبرید با توصیف سیستم به عنوان یک فرآیند تصادفی تحت ملاحظات زیر توسعه می یابد:
1)    بخش گسسته ساختار شبکه پتری هیبرید توسط یک مکان گسسته با یک تاخیر زمانی نمایی مدلسازی می شود.
2)    بخش پیوسته توسط یک مکان گسسته و انتقال گسسته که توسط یک مکان گسسته ثابت راه اندازی میشود و با تاخیر زمانی ثابت یا نمایی بسته به مطالعه موردی مدلسازی می شود.


کلمات کلیدی مرتبط:
,در این مقاله رویکردی برای ارزیابی شاخص های اندازه گیری عملکرد برای توصیف فرایند و بازرسی مدل بر اساس خواص ساختاری و اطلاعات محدودیت برای فرآیند های معمولی در سطح مایع مورد بحث قرار گرفته است. برای این منظور یک سیستم سه مخزنی معمولی در نظر گرفته شده است و با استفاده از شبکه های پتری هیبرید مدلسازی,
مقالات مرتبط در این دسته
Internet Of Thingsاینترنت اشیاء ، پاورپوینت
بررسی امنيت و دستيابي به اطلاعات در سيستم عاملUnix
پاورپوینت پادکست
دانلود پاورپوینت معماری کامپیوتر
گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در آموزش و پرورش
طرح كسب و كار شركت كامپيوتري
پایگاه داده ی سلسله مراتبی
جستجو در اينترنت
دانلود تحقیق کامل طراحی کامپیوتر پایه مانو در نرم افزار مکس پلاس - فایل های شبیه سازی کامل + راهنمای PDF
دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار
کتاب شبکه های ممریستور (Memristor Networks)
جزوه کامل رایگان تایپ شده استاد اثنی عشری
پاوورپوینت سيستم فروشگاه اينترنتي
الگوريتم هاي متراكم سازي
پاورپوینت آموزشی آشنایی با پروتکل FTP
دانلود تحقیق کامل جاوا اسکریپت
دانلود تحقیق کامل ارتباط با پايگاه داده‌های Access در Visual Basic
دانلود تحقیق کامل برنامه ریزی مواد‎ با نرم افزار اکسل
دانلود تحقیق کامل تحلیل دینامیک های سیستم
مدلسازي انتقال رسوب با استفاده CCHE2D از نرم افزار

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد