خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: كارآموزي در تعميرگاه پارت پرايد

   تعدادبرگ: 56   قیمت: 5000 تومان   حجم فایل: 138 kb  تعدادمشاهده  2


فهرست مطالب
عنوان                                        صفحه
مقدمه                                        1
دانستنيهاي فني خودروهاي انژكتوري                        2
دانستنيهاي عمومي خودرو                            3
انژكتور چيست و سيستم انژكتوري چگونه كار مي كند            4
اجزاء تشكيل دهنده سيستم سوخت رساني انژكتوري            7
ECU  و سيستم جرقه زني اتومبيل                        11
AIR BAG                                    11
انواع سيستم هاي جرقه زني پلاتيني                        13
شبكه مالتي پلكس بر روي خودرو هاي پژو                    19
عيب يابي                                    22
ياتاقان                                        31
سيستم خنك كاري                                33
سيستم روغنكاري                                35
تعويض روغن جعبه دنده                            37
آچار كشي ميل گاردان                                39
لنت ترمز                                    40
تكميل روغن جعبه فرمان                            43
روغنكاري شانه فرمان                                44
صداهاي غير عادي از اتومبيل                            44
ياتاقان مي زند                                    46
استارت صدا مي دهد                                48
صداي گاردان                                    49
سوت كشيدن ترمز                                50
 
 
مقدمه :
تعميرگاه پارت پرايد در شهرستان قزوين خيابان ميرزا كوچك خان – روبيروي آهن فروشي اره چي قرار دارد اين تعميرگاه از سال 1372 تاسيس گرديده كه آقاي حيدري اولين كسي بود كه اين مكان را به عنوان تعميرگاه و مكانيكي به راه انداخت . 
بعد از گذشت چندين سال كه از افتتاح اين مكان مي گذرد الان به يكي از مجهزترين تعميرگاه هاي موجود در اين مكان شده است و به دليل اين كه قدمت زيادي نيز دارد مشتريان بسيار زيادي دارد و مهم ترين كار اين تعميرگاه كار بر روي ماشين پرايد و رنو و پژو 206 مي باشد كه كليه مراحل تعميراتي اين ماشين ها در خود اين كارگاه انجام مي شود .
در اين تعميرگاه چند نفر تكنسين مكانيك بودند كه از شركت سايپا و ايران خودرو مدرك گرفته بودند و شارژ كولر خودروهايي كه كولر دار بودند نيز در اين كارگاه انجام مي شد .
و بنده به عنوان كارآموز در اين كارگاه مدت 240 ساعت كارآموزي خود را پشت سر گذرانده و نيز در اين مدت كارهايي كه در سوله و كارگاهاي مكانيك دانشگاه انجام داده بوديم و يه صورت تئوري سر كلاسهاي درس خوانده بوديم به صورت عملي انجام داده و اين دوره بسيار آموزنده و تاثير گذار بر روي آموزش دانشجويان فني مي باشد كه اميدوارم همه دانشجويان اين مدت را به عنوان مهمترين واحد دوره درسي دانسته و از همه امكانات مكان كارآموزي و نيز سعي و تلاش خود براي افزايش دانسته هاي خود و كامل نمودن مدت درس خوانده در دانشگاه باشند و نه فقط به عنوان گذراندن 2 واحد درسي و گرفتن نمره باشند باشد . 
دانستنيهاي فني خودروهاي انژكتوري : 
-    توصيه مي شود در خودروهاي پيكان انژكتوري ، حداقل بنزين در باك 10 ليتر  مي باشد . 
-    در خصوص تنظيمات موتور و سيستم سوخت رساني حتماً به نمايندگي هاي مجاز ايران خودرو مراجعه و تز مراجعه به تعميركارهاي متفرقه خودداري گردد .
-    در صورت عدم روشن شدن خودرو در هنگام برخورد با موانع ، تصادف و يا افتادن در چاله هاي نسبتاً عميق از عملكرد سوئيچ انرسي (در محفظه موتور و برروي گلگير به رنگهاي نارنجي يا مشكي ) اطمينان حاصل نموده و در صورت قطعي ، با فشردن آن اتصال برقرار نمائيد.
-     قبل از استارت زدن ، پس از چرخاندن سوئيچ به مرحله دوم به مدت سه الي پنچ ثانيه سوئيچ را در حالت باز قرار داده تا پمپ بنزين عمل نمايد و سپس موتور را روشن نماييد .
-     از اضافه كردن هر نوع تجهيزات جانبي از قبيل دزدگير هاي غير استارندارد ، لامپ ، بوق ، تلوزيون و توسط … توسط افراد غير متخصص بر روي خودرو جداً خودداري فرمائيد .
دانستنيهاي عمومي خودرو : 
•    فشار كم باد لاستيكهاي ايمني راننده و طول عمر لاستيك ها را كاهش و مصرف سوخت را افزايش مي دهد ، در صورت ناميزان بودن باد لاستيك ها سايش در نقاط مختلف آن مشاهده مي گردد .
•    از تخليه ضديخ در فصول گرم سال جدا خودداري نموده ومايع خنك كننده را هر دو سال يك بار تعويض نمائيد . 
•    از سوراخ نمودن فيلتر هوا جهت ورود بهتر هوا به موتور خودداري شود . 
•    استارت نمي بايست بيشتر از 15 ثانيه درگير شود ، 20 ثانيه صبر نمود تا باتري براي استارت مجدد آماده شود .
•    روغن ترمز را سالي يك بار و ترجيحاً در فصل بهار تعويض نمائيد . 
•    از بسته شدن صحيح در پوش رادياتور اطمينان حاصل نمائيد . 
•    در هنگام توقف لحظه اي (پشت چراغ قرمز و يا ترافيك ) دنده را خلاص نموده و از نگهداشتن كلاج خودداري نمائيد . 
•    پس از پيمودن مسيرهاي طولاني موتور را فوراً خاموش نكنيد .
انژكتور چيست و سيستم سوخت رساني انژكتوري چگونه كار مي كند ؟
براي اين كه بدانيم انژكتور چيست و با عملكرد سيستم سوخت رساني انژكتوري آشنا شويم ، لازم است ابتدا  وظيفه كاربراتور را در خودرو بدانيم . زيرا سيستم انژكتوري جايگزيني براي كاربراتور در خودرو است .
 كاربراتور وسيله اي است براي مخلوط كردن سوخت و هوا به نسبت مطلوب و رساندن آن به موتور خودرو ، كه به همين منظور از زمان اختراع و پيدايش تغييرات بسياري كرده و داراي مدارات مختلفي شده است .
هدف از بكارگيري كاربراتور در خودرو همانطور كه اشاره شد ، مخلوط كردن سوخت و هوا به منظور اشتعال مناسب است ولي چه نسبتي بايد براي اين منظور در نظر گرفته شود ؟ سوخت كمتر با مقدار زيادي هوا بر عكس ؟
از نظر تئوري يك كيلوگرم سوخت  مي بايست با 6/14 كيلوگرم هوا بسوزد تا اشتغال كامل صورت گيريد . ولي ان فقط در حالت تئوري صادق است . با زياد كردن هوا در مخلوط فوق ، مخلوط فقير سوختي پديد مي آيد كه  در ان شاهد اكسيژن در گازهاي اگزوز هستيم و با زياد كردن مقدار سوخت در مخلوط ، مخلوط غني سوختي پديد   مي آيد كه در آن صورت شاهد ئيدروكربن نسوخته در گازهاي اگزوز مي باشيم .
از لحاظ اقتصادي (مصرف كمتر ) بهترين مخلوط ، مخلوط فقير سوختي با نسبت هوا به سوخت 1/18 است . در حالي كه براي بدست آوردن بيشترين توان موتور بايد مخلوطي غني سوختي با نسبت 1/12 الي 1/13 بكار برد .
محدوده وسيعي از نسبت هوا به سوخت وجود دارد كه سيستم سوخت رساني مي بايست طبق شرايط مختلف كار موتور جوابگوي آن باشد . روي زمين اصل ساختمان كاربراتورها پيچيده تر شده و مدارات مختلفي (عمدتاً پنچ مدار) به شرح ذيل در آن بوجود آمده است .
1-    مدار اصلي (Main circuit) : كه هنگام رانندگي با سرعت و وضعيت عادي ،سوخت و هوا را به نسبت لازم مخلوط كرده و به موتور مي فرستد . 
2-     مدار دور آرام (Idle circuit) : كه وظيفه آن فرستادن مخلوط سوخت (با نسبت غليظ تر) به موتور در هنگامي است كه راننده پاي خود را از پدال گاز برداشته اشت و موتور با دور آرام كار مي كند .
3-     پمپ شتاب دهنده (Accelerator pump) كه به منظور كاهش لختي و درنگ موتور در هنگام گاز دادن به سيستم كاربراتور اضافه شده و عكس العمل آن را سريعتر مي كند . اين مدار در هنگام فشرده شدن پدال گاز مقداري سوخت اضافي به مخلوط مي پاشد .
4-     مدار قدرت (Power enrichment circuit) : كه وظيفه آن تهيه مخلوط غني تري از سوخت به هنگام بالا رفتن خودرو از سربالايي ها و يا حمل بار و وزن اضافه است . 
 


کلمات کلیدی مرتبط:
فهرست مطالب ,عنوان صفحه ,مقدمه 1 ,دانستنيهاي فني خودروهاي انژكتوري 2 ,دانستنيهاي عمومي خودرو 3 ,انژكتور چيست و سيستم انژكتوري چگونه كار مي كند 4 ,اجزاء تشكيل دهنده سيستم سوخت رساني انژكتوري 7 ,ECU و سيستم جرقه زني اتومبيل 11 ,AIR BAG 11 ,انواع سيستم هاي,
مقالات مرتبط در این دسته
كارآموزي در شركت پولاد دژ هفشجان
كارآموزي در نيروگاه شهيد سليمي نكا
كارآموزي در شركت مهندسي ساتراپ صنعت
كارآموزي در شركت الكتروتكنيك رازي
كار اموزي در شركت تكنيك كاران
كارآموزي در نمايندگي مجاز سايپا
كارآموزي در شركت فني مهندسي آرمان الكترونيك
كارآموزي در كارگاه ريخته گري نقش جهان
كارآموزي در نمايندگي ايران خودرو 3
كارآموزي در مجتمع فولاد اهواز
كارآموزي در صنايع كاشي خزر
كارآموزي در نمايندگي ايران خودرو2
كارآموزي در: شركت سايوان (فرايند جوشكاري)
كارآموزي در كـاسپيـن پـلاست
كارآموزي در نمايندگي ايران خودرو
بررسي مقدماتي كارگاه باس داكت
گزارش كارآموزي مهندسي پزشكي+عنوان گزارش: كارآموزي مهندسي پزشكي محل كارآموزي: بيمارستان طالقاني
گزارش كارآموزي – بررسي و معرفي كارخانه آبسال و بخشهاي مختلف آن
گزارش کارآموزی حسابداری - مرکز مخابرات استان فارس
کارآموزی کارخانه عطر بیک ( کارآموزی حسابداری )

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد