خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: نقشه های اتوکد برداشتی خانه گلشن یزد

   تعدادبرگ: 4 شیت اتوکد بهمراه تصاویر.   قیمت: 8000 تومان   حجم فایل: 11528 kb  تعدادمشاهده  23


نقشه های اتوکد برداشتی خانه گلشن یزد

شامل مدارک

پلانهای معماری خانه گلشن یزد

نما برشهای خانه گلشن یزد

تصاویر خانه گلشن یزد


خانه گلشن یزد قدیمی ای است که از خشت در سلسله قاجاری ساخته شده است. این خانه شامل سه ساختمان متصل است و مانند خانه های قدیمی یزدی است که از ویژگی های مسکونی و معماری قدیمی خانه های یزدی مانند تالارها ، برج های بادی ، پنج و سه اتاق درب (سدری و پنججر) ، زیرزمین و حیاط برخوردار است.
خانه گلشن توسط علی اکبر محله تالی معروف به مرواویج ساخته شده است. از آنجا که او این خانه را به دخترش بی بی فاطمه و همسرش حاج حسین گلشن داد ، این خانه به خانه گلشن یزد معروف شد.
خانه گلشن یزد شامل سه بخش داخلی ، بیرونی و نارنجی است. هریک از این قسمت ها به اعضای خاص خانواده گلشن و خدمتکارانشان اختصاص داده شده بود.

نارنجی و قسمت بیرونی توسط مرحوم آقای مرواویج در دوره حاکم رضا شاه به خانه اضافه شده است ، اما قسمتهای دیگر در دوره قاجاری ساخته شده است. این خانه با قدمتی بیش از 120 سال ، دارای 42 اتاق است که هرکدام به روشی خاص طراحی شده اند. ایوان و حیاط مرکزی خانه مکانهای خوبی برای گذراندن اوقات فراغت و گفتگوهای دوستانه است. ترکیبی زیبا از معماری اصلی با اتاقهای هشتی ، راهروها ، سدری و اتاق پنجره ای و بازتاب نور گلدوزی پنجره ها به طور کلی. یک خاطره شیرین در ذهن شما. جالب است بدانید که حیاط داخلی متعلق به 90 سال پیش در سلسله قاجاری است.تا سال 1987 ، خانه گلشن به عنوان یک مکان مسکونی مورد استفاده قرار گرفته بود. برای چند سال رها شده ، تعمیر آن در سال 1999 آغاز شد و پس از 3 سال آماده استفاده شد. هم اکنون خانه گلشن یزد با نام هتل لاله میزبان بازدید کنندگان از ایران و سراسر جهان است.


کلمات کلیدی مرتبط:
نقشه خانه گلشن یزد ,اتوکد خانه گلشن یزد ,برداشتی خانه گلشن یزد ,پلان خانه گلشن یزد ,طرح خانه گلشن یزد ,خانه گلشن یزد ,
مقالات مرتبط در این دسته
نقشه اتوکدی برداشت خانه گلشن یزد

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد