خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: نقشه های اتوکد طراحی و معماری مدرسه ابتدایی

   تعدادبرگ: پلانها نماها مقاطع بهمراه جزییات   قیمت: 10000 تومان   حجم فایل: 8407 kb  تعدادمشاهده  12


نقشه های اتوکد طراحی و معماری مدرسه ابتدایی

پلانهای مدرسه ابتدایی
نماهای مدرسه ابتدایی
مقاطع مدرسه ابتدایی
جزییات مدرسه ابتدایی

 



مطلبی مفید در این زمینه
جمع بندی تعاریف وبحث های ارایه شده درباره مدرسه محوری نشان می دهدکه مدرسه محوری راهبرد،خط مشی ،برنامه ویاروشی برای بهبودتعلیم وتربیت دانش آموزان ،کاهش اختیارات وزارت ،ادارات کل ومناطق آموزش وپرورش ،کاهش میزان کنترل ونظارت آنهابرمدارس وافزایش قدرت واختیارمدارس است .درمدرسه محوری سعی می شودکه به دست اندرکاران مدرسه ،اعم ازمدیر ، معلمان ،اولیای دانش آموزان وحتی خود دانش آموزان واعضای اجتماع محلی ،اختیاروکنترل بیشتری برآنچه درمدرسه می گذرد،تفویض شود.بنابرین تدوین واجرای موفقیت آمیزهرگونه طرح واقدامی درزمینه مدرسه محوری مستلزم توجه به نکات زیراست :
نکته اول :
ازآنجاکه مدرسه محوری مبتنی برتمرکززدایی وتفویض اختیاراست ،پس بایددلایل عدم تفویض اختیارراشناخت وبرای رفع آنهاچاره اندیشی کرد.دلایل عدم تفویض اختیارویاباشکست مواجه شدن آن ممکن است مربوط به مدیران رده بالاترباشدازجمله :
1-مدیران ممکن است  خودراتواناتراززیردستان بدانندوببینند.
2-مدیران ممکن است به زیردستان خوداعتمادنداشته باشند.
3-مدیران ممکن است توانایی آموزش وراهنمایی زیردستان راجهت قبول وایفای اختیارومسئولیت نداشته باشند.
4-مدیران ممکن است ازتفویض اختیاراحساس عدم امنیت کنند.
5-مدیران ممکن است احساس کنندکه باتفویض اختیارکنترل ونظارت امورازدست آنهاخارج شود.

دلایل عدم تفویض اختیار و یا با شکست  مواجه شدن آن ازطرف مدیران و و احدها و رده های    پایین تر:
1-احساس ترس ازعدم توانایی درانجام کارویامواخذه درمقابل اشتباهات
2-افزایش مسئولیت ،حجم وفشارکار
3-فقدان سامانه پاداش وتشویق براساس عملکرد
4-فقدان امکانات ومنابع انسانی
5-فقدان دانش واطلاعات ،مهارت وتوانمندی های لازم

درهرحال موفقیت مدرسه محوری بستگی به ان داردکه مدرسه ودست اندرکاران آن ازتوانایی لازم برای پذیرش وایفای اختیارومسئولیت برخوردارباشندوچنانچه فاقدچنین توانایی هستند،این توانای در آنها ایجاد و تقویت شود.هم چنین امکانات ،منابع ،دانش واطلاعات لازم در اختیار آنها قرار گیرد و عملکرد صحیح ومثبت آنهاموردتشویق قرارگیردتا میل به قبول وایفای مسئولیت درآنهاتقویت شود.
نکته دوم :
تمرکز زدایی وتفویض اختیاردرمباحث مدیریت همواره همراه وملازم بحث تواناسازی بوده است تقریباً هرشکلی ازمدیریت مشارکتی ،تصمیم گیری مشارکتی وتفویض اختیارنوعی تواناسازی است توانا سازی متضمن احساس هدفمندی ،احساس صلاحیت وکفایت ،احساس خودرهبری واحساس تاثیر و نفوذ است .درتواناسازی قدرت ناشی ازدانش واطلاعات وانگیزش افرادشناسایی می شودوازآن جهت درتحقق اهداف سازمان استفاده می شود .تواناسازی تنهادرواگذاری اختیارخلاصه نمی شودبلکه منابع ، دانش و اطلاعات و امکانات لازم جهت اتخاذ تصمیم و اجرای آن نیز بایست در اختیار آنان قرار گیرد.
در مدرسه محوری بحث تواناسازی به دوصورت مطرح می شود:
الف –تواناسازی مدیران مدارس ،معلمان وحتی اولیای دانش آموزان وخوددانش آموزان .
قصدآن است که اتخاذ تصمیم درباره یادگیری دانش آموزان راهرچه بیشتربه مدیران ،معلمان ،دانش آموزان وخانواده آنان واگذارکند.ازاین طریق پاسخگویی افزایش خواهدیافت .مدرسه محوری مستلزم توانا سازی دست اندرکاران مدرسه است .
ب –برنامه هاوتصمیماتی که درزمینه تعلیم وتربیت به صورت تحمیلی وابلاغی ازرده های بالای سازمان ومدیریت به مدرسه ارسال می شود،توانایی کارکنان مدرسه را زایل می سازدومانع خلاقیت آنها می شود .اجرای مدرسه محوری ودرنتیجه واگذاری اختیارتصمیم گیری به دست اندرکاران مدرسه و فراهم آوردن شرایط ،امکانات وموجبات لازم برای اتخاذتصمیم واجرای آن درمدرسه دست اندرکاران مدرسه راتوانامی سازد  .تواناسازی ،احساس تعهد،تعلق ومالکیت نسبت به تصمیمات و برنامه های مدرسه رادرکارکنان تقویت می کندواین تعلق ،تعهدومالکیت به حرفه گرایی دست اندرکاران مدرسه منجرمی شود،واین امرسلامت سازمانی راارتقا می بخشد ودرنهایت عملکردمدرسه بهترمی شود.
نکته سوم :
هرچه میزان تفویض اختیارافزایش یابدتواناسازی نیز افزایش خواهدیافت .دراینجا تواناسازی به معنای تجهیز و آماده سازی کارکنان است به طوریکه وظایف ومسئولیتهای خودراباحداقل نظارت وکنترل مقام مافوق انجام دهد.
نکته چهارم :
مسئله پاسخگویی یا حساب پس دهی درهمه نهادها،سازمانهای اجتماعی ودرهمه زمینه های سیاسی          اقتصادی واجتماعی ،آموزشی وغیره ازجمله مباحثی است که درموردآن اتفاق نظرقابل توجهی
 وجود دارد.اگرتوسعه جامعه تاحدزیادی درگرو تحقق اهداف آموزش وپرورش است بروز و شکوفایی خلاقیت وکارآفرینی نسل نوخواسته هرجامعه درگرو نحوه عملکردنظام آموزشی است پاسخگویی عدم تحقق اهداف نظام آموزشی یانقصان وکمبودآن چیست ؟لذامسئله پاسخگویی ازدهه 1970میلادی تاکنون مطرح بوده وکتابها ومقالات فراوانی درباره آن نوشته شده ،و پژوهشهای زیادی درباره آن زمینه انجام شده است .رویکرداصلاحات درآموزش وپرورش همواره بابحث پاسخگویی همراه بوده است .مسئولیت پذیری ،پاسخگویی وحساب پس دهی یک فلسفه مدیریت است که براساس آن افرادوسازمان متعهدنددرقبال اختیارات مسئولیتهای محوله پاسخگوباشندوحساب پس بدهند.
پاسخگویی یاحساب پس دهی یعنی اینکه افرادو واحدهای سازمان برحسب کمیت وکیفیت عملکردشان تحسین  وتقبیح شوندوپاداش ویاتنبیه راپذیراباشند.پاسخگویی باید در سراسر سازمان وازبالابه پایین و پایین وبالاجریان داشته باشد.لذاچنانچه مدرسه محوری به نحومطلوب وباتامین تمام شرایط ولوازم آنبه  اجرا درآیدواختیارلازم به مدرسه ودست اندرکاران آن تفویض شود،درآن صورت اصل پاسخگوی مدرسه ودست اندرکاران « درراه تحقق اهداف آموزشی اهمیت وضرورت پیدامی کند.منتهی بایدتوجه داشت که اگرقراراست پاسخگویی یاحساب پس دهی معنای واقعی خودراداشته باشد ، نبایست تاکید و فشار بر پاسخگویی فقط متوجه مدرسه ودست اندرکاران آن باشد،بلکه نظام آموزشی به طورکلی و حتی والدین واعضای اجتماع محلی وشهروندان نیزدراین زمینه باد سهم خود را ایفا کنند . لذا یونسکو توصیه کرده است که نظام آموزشی بایست راه کارهای موثری را برای پاسخگویی درمقابل چه چیزی ؟ پاسخگویی به چه مرجع وفردی ؟پاسخگویی تاچه حدومیزان؟پاسخگویی درچه شرایطی ؟ و پاسخگویی باچه عواقبی ؟
نکته پنجم  :
هدف تمرکز زدایی وتفویض اختیارکه امروزه درمدرسه محوری متبلوراست  ،آن نیست که مدیر مدرسه به تنهایی درمورد امورمدرسه تصمیم گیری کندوبه دیگران بگویدکه چه کارکنند،بلکه فلسفه مدرسه محوری آن است که همه دست اندرکاران مدرسه ،به خصوص معلمان ،،نقش وتاثیراصلی در تصمیم گیری های مدرسه ،به ویژه تصمیم گیری های آموزشی ،داشته باشند.البته مدیرمدرسه درفراهم آوردن چنین شرایط وفضایی بسیارموثر،حساس وبااهمیت است .
سو برداشتی که ممکن است درمدرسه محوری پیش بیایدآن است که فکرشوداختیارتصمیم گیری در مورد مدرسه ازمنطقه ورئیس منطقه به مدیرمدرسه منتقل شده است تا او راساً دراین زمینه تصمیم گیری کرده وبه اجرابگذاردودراین نهایت معلمان رادرحدمشورت ونظرخواهی دراموردخالت دهد . موفقیت مدرسه محوری مستلزم اصلاح این سوُ  برداشت است .بایددرنظرداشت هدف مدرسه محوری توانا سازی همه دست اندرکاران مدرسه وبه ویژه معلمان ازطریق واگذاری مسئولیت واختیارتصمیم گیری به آنان وفراهم آوردن آموزش ها،امکانات ومنابع موردلزوم این امرومهم ترازهمه ابزار اعتماد به آنان می باشد.
 
 


کلمات کلیدی مرتبط:
نقشه های اتوکد طراحی و معماری مدرسه ابتدایی , ,پلانهای مدرسه ابتدایی ,نماهای مدرسه ابتدایی ,مقاطع مدرسه ابتدایی ,جزییات مدرسه ابتدایی ,
مقالات مرتبط در این دسته
پروژه اتوکد طراحی معماری مدرسه با فرم بومرنگ
پروژه طراحی معماری مدرسه عمومی در ساوانای آفریقا
پروژه اتوکد طراحی معماری مدرسه با فرم دایره ای
بلوک دوربین مداربسته اتوکد ایزومتریک Dwg
پروژه کامل اجرایی معماری ساختمان مدرسه 3 طبقه [DWG]
نقشه های اتوکد معماری مدرسه با رندر DWG
پروژه تری دی اسکچاپ مدرسه ترسیم شده با نرم افزار اسکچاپ -با فرمت skp
پلانهای اتوکد طراحی معماری مجتمع آموزشی
نقشه های اتوکد طراحی و معماری هنرستان فنی dwg
نقشه های اتوکد طراحی سلف غذاخوری مدرسه
پروژه اتوکد مرکز آموزش معماری ، خانه معمار
پروژه اتوکد چند منظوره آموزشی شامل کتابخانه و مدرسه
نقشه های اتوکد کلاس پیش ساخته روستایی
نقشه های اتوکد معماری مدرسه ویژه معلولین
پلانهای اتوکد معماری کتابخانه عمومی دو طبقه
طرح سه بعدی اتوکد معماری مدرسه پایدار
نقشه های اتوکد سرویس بهداشتی مدارس ابتدایی روستایی
نقشه های اتوکد طراحی پژوهشکده و مرکز مطالعات باستان شناسی
پلانهای اتوکد مدرسه ابتدایی چهار طبقه با حیاط مرکزی
نقشه های اتوکد طراحی مرکز فرهنگی تفریحی دانش آموزی

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد