خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: نقشه های معماری اتوکد رستوران در منطقه توریستی

   تعدادبرگ: پلان نما برش اتوکد طبق تصویر نمونه   قیمت: 7000 تومان   حجم فایل: 5708 kb  تعدادمشاهده  0


نقشه های معماری اتوکد رستوران در منطقه توریستی
پلان نما برش اتوکد طبق تصویر نمونه
لابي قبل از ورود به رستوران ، محل براي نگهداري پالتو، چتر، كلاه، فضا براي صندوق،توالت، دستشويي زنانه – مردانه. ( قسمت رستوران را مطالعه فرمائيد )در سلف سرويس، كليه غذاهاي موجود به نمايش گذاشته مي شود. به نحوي كه خود ميهمان از هر نوع غذا كه بخواهد بردارد. براي حصول موفقيت در كار سلف سرويس بايستي ميان آشپزخانه و اتاق سرويس، يعني محل عرضه غذا  ارتباط سريع برقرار باشد به گونه ای كه به مجرد تمام شدن هر نوع از غذاها، بلافاصله جاي آن غذا پر شود. تا هيچ گونه كندي و معطلي به چشم نخورد و موجبات ازدحام و ناراحتي پيش نيايد. در اينجا، كار هرچه سريعتر انجام گيرد، تعداد بيشتري از مشتريان ، پذيرايي مي شوند.
در سلف سرويس و اسنك، پرسنل كمتري مورد نياز است، از آن جهت كه خود ميهمانان لوازم مورد احتياج رابر مي دارند. 
البته بايد وسايل از قبل به گونه ای چيده شودكه وقتي مسافر يا مشتري وارد قسمت برداشت غذا و نوشابه مي شود، به ترتيب سيني، چنگال، ليوان و…. بردارد و بعد نوبت غذا برسد و سپس براي محاسبه و پرداخت وجه در جلوی صندوق قرار گيرد. ميزهايي كه مشتري از آنها استفاده مي كند بايد سريعاً توسط پرسنل، تميز و براي مشتري بعدي آماده شود و چون مشتري ظرفهاي كثيف را پس از خوردن غذا برنمي گرداند، اين كار ناچار بايد توسط پرسنل انجام گيرد و در اينجا نيز به سرعت عمل نیاز بيشتری هست، منتهي اين سرعت عمل نبايد از نظم و ترتيب، بخصوص از ارزش نوع عرضه كردن غذا يا كيفيت آن بكاهد.
معمولاً در اسنكها، پشت پيشخوان مخصوص، با توجه به تعداد مشتري و متناسب با زياد يا كم بودن تعداد آنها، يك يا چند تن مسؤول اداره پيشخوان خواهند بود يا از مشترياني كه در اطراف اين پيشخوان روي صندليهاي بلندي مي نشينند، پذيرايي كنند.
البته پذيرايي در اين نوع مكانها، زماني مقرون به صرفه خواهد بود كه غذاي مشتريها خيلي سريع داده شود تا  آنهاپس از اتمام غذاي خود، فورا بلند شده و جاي خود را به ديگري  واگذار كنند.
اگر پيشخوان ، ظاهري  كثيف و نامرتب داشته باشد، يا ظرفهاي غذا كاملاً  تميز نشود، از مقدار فروش سلف سرويس و اسنك و در نتيجه از ارزش و اعتباركلي آن كاسته خواهد شد.
در اين نوع مكانها بايد از غذاهايي استفاده نمود كه تهيه آنها به سرعت عملي شود و وقت زيادي را نگيرد، در غير اين صورت موجبات معطلي و اتلاف وقت و نارضايي مشتريان فراهم خواهدشد، برعكس هر چه منو ساده تر تنظيم شود، انتخاب مشتري و تهيه غذا نيز سريعتر صورت خواهد گرفت.    


کلمات کلیدی مرتبط:
نقشه های معماری اتوکد رستوران در منطقه توریستی ,پلان نما برش اتوکد طبق تصویر نمونه ,لابي قبل از ورود به رستوران ، محل براي نگهداري پالتو، چتر، كلاه، فضا براي صندوق،توالت، دستشويي زنانه – مردانه. ( قسمت رستوران را مطالعه فرمائيد )در سلف سرويس، كليه غذاهاي موجود به نمايش گذاشته مي شود. به نحوي كه خود ,
مقالات مرتبط در این دسته

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد