خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: مدل تری دی اسکچاپی ترمینال مسافربری اتوبوس

   تعدادبرگ: فایل اسکچاپی 2017 به بالا طبق تصویر نمونه   قیمت: 6000 تومان   حجم فایل: 2084 kb  تعدادمشاهده  5


مدل تری دی اسکچاپی ترمینال مسافربری اتوبوس 
 
  این فایل منحصر بفرد و زیبا مربوط است به طرح ساختمان ترمینال اتوبوسهای بین شهری با سبک معماری مدرن که در محیط اسکچاپ طراحی و ترسیم شده مناسب ، ترمینال مسافربری زمینی با سبک معماری مدرن است  دارای فایل قابل ویرایش اسکچاپی طبق تصاویر نمونه می باشد
این فایل ترمینال اتوبوسهای بین شهری  با سبک معماری مدرن با فرمت skp که با ورژن 2015 به بالا قابل بازگشایی است  قابلیت استخراج و تبدیل به فایل تری دی اتوکد و ... نیز داراست  که میتوانید بررسی کنید به پیوست نمونه تصویر این بنا مشاهده میفرمایید که با قیمتی ناچیز می توانید تهیه و به کار ببندید
 
 
 
 
پايانه‌هاي متمركز 
پايانه‌هايي كه در آنها كليه امور حمل و نقل مسافرتي در يك نقطه متمركز شده است و در نقاط مشخص و محدود،‌ عموماً در حاشيه شهرها و با فاصله از حوزه شهري احداث مي‌شود. گاراژهاي مسافربري كه هم‌اكنون نيز در اكثر شهرها فعاليت مي‌كنند. نمونه‌اي از اين نوع پايانه‌ها مي باشند. اين نوع ترمينال براي شهرهاي با رشد كم و با وسعت نه چندان زياد قابل استفاده و پاسخگو است.
پايانه‌هاي نيمه متمركز1
پايانه‌هايي كه در آنها تهيه بليط سفر از طريق شركت‌هاي مسافربري داخل شهر انجام مي‌گيرد و مسافرين در موعد حركتي خود به فضاي ترمينال كه در حقيقت شامل پايانه متمركز بدون غرفه‌هاي فروش بليط و امكانات رفاهي كم بوده مراجعه كرده و مسافرت خود را انجام مي‌دهند. اين سيستم براي شهرهاي بزرگ سيستم بسيار خوب و پاسخ‌گويي مي‌باشد.
 پايانه‌هاي غيرمتمركز1
هر پايانه ايستگاهي براي سواركردن مسافر در حاشيه جاده‌هاي خروجي شهر دارد و عمليات تهيه بليط همه از دفاتر شهر انجام مي‌شود. بديهي است كه چنين سيستمي داراي امكانات رفاهي كمتري مي‌باشد و دادن امكانات رفاهي مناسب به آنها مقرون به صرفه نمي‌باشد.چرا كه با تمركز فعاليت‌ها وايستگاه‌ها مي‌توان از صرف هزينه‌هاي گزاف براي هر مجموعه ايستگاهي پايانه غيرمتمركز خودداري كرد. وجود شبكه بزرگراهي براي احداث چنين ترمينالي در شهر مورد نظر ضرورت دارد.
 با مطالعه موارد ياد شده پايانه متمركز براي شهري مانند شاهرود با شرايط رشد نه چندان زياد و وسعت نه چندان بزرگ مانندديگر شهرهاي بزرگ سيستم مناسب و پاسخگويي مي‌باشد.
2-2سيستم‌هاي قابل استفاده در ترمينال‌هاي بين شهري
هدف نهائي از احداث ترمينال مسافربري بين شهري ارائه خدمات به مراجعين (يعني مسافرين ورودي و يا خروجي از شهر) است. بنابراين انتخاب سيستم مناسب بمعني اتخاذ تصميم در مورد نحوه تركيب شبكه‌هائي از حركات و تردد انسان و بار و وسائل نقليه است كه با توجه به كليه عوامل موجود و موثر پاسخگوي نياز فعلي و دوره بهره‌برداري در نظر گرفته شده باشد.
ترمينال تك بنائي1:
در اين روش كليه فعاليت‌هاي اصلي در يك ساختمان واحد و در چند طبقه انجام مي‌پذيرد. قرارگيري فضاها در طبقات برحسب نوع فعاليت و سطح لازم آن است و در غالب مواقع بخشهاي اداري در بخش فوقاني، بخشهاي خدماتي در طبقه مياني و سالن‌هاي اصلي در طبقه همكف قرار مي‌گيرد. 
در اين نوع از ترمينال مي‌توان از سطح جداره‌هاي بيروني بنا، جهت پهلو گرفتن اتوبوسها براي تخليه و سوار نمودن مسافرين استفاده نمود.
از مزاياي اين نوع ساختار مي‌توان تجمع تمامي فعاليت‌ها در يك بنا و زير يك سقف را ذكر نمود كه اين امتياز از پراكندگي مسافرين در يك سطح وسيع جلوگيري مي‌نمايد. 
درمورد معايب اين نوع ساختار نيز مي‌توان به قابليت كم جهت گسترش بنا و پيچيده بودن نظام سازه و تاسيسات آن اشاره نمود. 
ترمينال‌هاي تك‌بنائي را مي‌توان به سه نوع تقسيم نمود كه عبارتند از:
•    ترمينال‌هاي متمركز
•    ترمينال‌هاي شعاعي
•    ترمينال خطي 
در ترمينال‌هاي شعاعي و يا خطي بعلت بعد مسافت درصدي از واحدهاي ارائه خدمات بصورت مشترك و بقيه در شاخه‌هائي در جهات حركت تكرار مي‌گردند.
 


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری ,مدل سه بعدی ,اسکچاپ ترمینال ,اتوبوسهای بین شهری ، پایانه اتوبوس ، با سبک معماری مدرن ,ساختمان ترمینال ,اتوبوسهای بین شهری ,سبک معماری مدرن , , , این فایل منحصر بفرد و زیبا مربوط است به طرح ساختمان ترمینال اتوبوسهای بین شهری با سبک معماری مدرن که در محیط اسکچاپ طراحی و ترسیم شده مناسب ، تر,
مقالات مرتبط در این دسته
نقشه های اتوکد طراحی پایانه اتوبوس
بلوکهای اتوکد شعاع گردش ماشینهای سنگین و سبک بطور کامل
پلان اتوکد طراحی معماری فرودگاه DWG
بلوکهای اتوکد مبلمان کتابخانه ها و مراکز مطالعه
نقشه های اتوکد سیستم انرژی خورشیدی DWG بهمراه جزئیات
پروژه طراحی اتوکد معماری ترمینال مسافری
پروژه طراحی معماری ایستگاه مترو (دوبعدی و سه بعدی)
پلانهای معماری اتوکد ترمینال فرودگاه بین المللی
نقشه های اتوکد معماري ترمینال اتوبوس درون شهری
نقشه اتوکد هنرستان هوانوردی ، سالن آموزشی هنرستان هوانوردی
نقشه های اتوکد طراحی ترمینال فرودگاه مسافری
نقشه های اتوکد طراحی فرودگاه بین المللی
دتایل و مقطع عرضی اتوکد ریل مترو بهمراه جزییات فنی
نقشه های اتوکد طراحی ترمینال مسافربری بهمراه رندرهای تری دی
پروژه معماری اتوکد ترمینال فرودگاه مسافربری شامل پلانها نماها و برشها
نقشه های اتوکد معماری فرودگاه
نقشه های اجرایی سردر ورودی شهرک یا مجموعه مسکونی یا صنعتی
نقشه های اتوکد معماری پایانه و ترمینال مسافربری اتوبوس
نقشه های اتوکد طراحی اسکله بندری تفریحی تجاری خدماتی
نقشه های اتوکد طراحی و معماری فرودگاه مسافربری

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد