خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری سالن تئاتر و نمایش گوتهانوم در سوئیس معمار رودولف اشتاینر

   تعدادبرگ: 66 اسلاید بهمراه نقشه ها و تصاویر   قیمت: 35000 تومان   حجم فایل: 6051 kb  تعدادمشاهده  4


پاورپوینت بررسی معماری سالن تئاتر و نمایش گوتهانوم در سوئیس معمار رودولف اشتاینر

اولین ساختمان گوتهانوم ، یک سازه چوبی با یک اثر دوبل سنگی حک شده و نقاشی شده بر روی گنبد داخلی در سال 1913 بود. در سال 1920 افتتاح شد و در آتش سال نو سال 1922-1923 ویران شد. در سال 1924 رودولف اشتاینر طرح خود را برای معماری یک ساختمان جدید برای Goetheanum ، با مصالح بتن مسلح ارائه داد.

ساختمان دوم گوتهانوم

در طول سال 1923 ، اشتاینر یک ساختمان جدید طراحی نمود تا جایگزین  بنای تخریب شده قبلی گردد . این ساختمان که به عنوان گوتهانوم دوم شناخته می شود ، کاملاً با متریال بتن ساخته شده است. پس از درگذشت معمار طی سال 1924 کار اجرای بنا شروع شد ، این ساختمان تا سال 1928 به پایان نرسید. بنای آن در درجه اول ، از نظر معماری ،با حجم  بتونی باقی مانده است و به عنوان یک بنای تاریخی جزئ میراث حفاظت شده سوئیس طبقه بندی شده است. منتقد هنری مایکل برنان از این ساختمان به عنوان "شاهکار معماری اکسپرسیونیستی قرن بیستم" یاد می کند.

بر اساس گفته های این معمار ، تأکید بر شباهت های موجود بین نمای بتنی مقعر edifcio و سازندهای سنگ فرسوده در اطراف ، گمراه کننده است. این رویکرد تقلید به طبیعت توسط معماری در موارد متعددی اتفاق افتاده است. رودولف اشتاینر این رابطه را انکار می کند: "... فرم های Steelio Goetheanum را نباید به عنوان تقلیدهای طبیعت گرایانه از نوعی زندگی خارجی و بدن بی جان درک کرد. این ساختمان نتیجه فرآیندهای دگرگونی است. گوتهان بالاتر از یک بنای چوبی طاق بود که پایه های آن در سال 1913 گذاشته شد و عید نوروز در سال 1922 سوزانده شد. ساختمان فعلی جانشین وی است ، و به همین ترتیب ، یادبود ... "
این کار توسط همان شخصی انجام شد که ، در میان سایر نظریه ها ، یک تئوری معماری ، آزمون استمرار اساسی بین دو ساختار را توسعه داد: "بازسازی" مفهومی ، نه تحت اللفظی. اشتاینر ، بنیانگذار مردم شناسی ، جنبشی که به روابط انسان با جهان معنوی اختصاص یافته است ، اولین ساختمان مرتبط با آرمان گرایی اولیه. به گفته این معمار ، ساختمان دوم نه تنها نتیجه یاد آوردی برای بنای سابق بود ، بلکه پیشرفت حرکت را از زمان تأسیس آن مستند می کند.
محل

مرکز Goetheanum ، که به نام یوهان ولفگانگ فون گوته ، شاعر ، نمایشنامه نویس و دانشمند آلمانی شناخته می شود ، در راتویگ 45 ، 4143 درناچ ، در منظره ژورا ، 10 کیلومتری جنوب سوئیس واقع شده و مقر جهانی جنبش انسان شناسی است.
و.....

این مرکز دارای دو سالن اجتماعات است با ظرفیت 1500 صندلی از این تعداد 1000 نفر مربوط به سالن نمایش اصلی و شامل فضاهای  ، همایش ، کتابخانه ، کتابفروشی و دفاتر اداری انجمن مردم شناسی است. ساختمانهای همجوار دارای امکانات آموزشی ، تحقیق و نگهداری و... هستند. و....


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری سالن تئاتر ,معماری سالن نمایش گوتهانوم ,سوئیس معمار رودولف اشتاینر ,پاورپوینت سالن تئاتر ,اولین ساختمان گوتهانوم ,نمونه سالن تئاتر ,نقشه های سالن تئاتر ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری سالن تئاتر د استوپ هلند اثر UNStudio
پاورپوینت بررسی معماری سالن تئاتر پالوما در فرانسه
پاورپوینت بررسی معماری سالن تئاتر بزرگ Wuxi معماران PES
پاورپوینت بررسی معماری سالن تئاتر خامس-الیزه Champs-Élysées در پاریس اثر هنری ون دو ولد
مجموعه سالنهای تئاتر د استوپ de stoep در هلند ، پاورپوینت بررسی معماری سالن تئاتر
پاورپوینت بررسی استانداردها و ضوابط طراحی معماری سالن تئاتر و مرکز هنرهای نمایشی
پاورپوینت بررسی معماری سالن تئاتر لوکسور جدید روتردام در هلند
پاورپوینت بررسی ساختمان تئاتر آگرونا در آمستردام هلند

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد