خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: بررسی و تحلیل ، معماری، برج‌العرب دبی ،پاورپوینت

   تعدادبرگ: 60 اسلاید   قیمت: 10000 تومان     تعدادمشاهده  5


این هتل به شکل حرف V می‌باشد که یک دکل به آن متصل شده‌است. در فضای بین بالها یا همان V شکل، یک atrium (فضای میان خانه) بوجود آمده که در جلوی آن خمیدگی دارد
 
فهرست مطالب
    موقعیت
    معمار
    برج‌العرب دبی
    لابی
    کانسپت
    ارتفاع و اندازه‌ها
    فضاهای تفریحی
    مهاربندها
    پلان طبقه همکف
    پلان طبقه اول
    پلان تیپ طبقات
    رنگ
    رستوران
    برش و نما
    طراحی داخلی
    استخر
    اتاق خواب
    حمام
    پذیرایی
 
بخشی از متن
کشور امارات که در حاشیه خلیج فارس و ضلع جنوبی آن قرار دارد، به واسطه کثرت منابع نفتی نسبت به جمعیت خود، توانست سرمایه زیادی را کسب کند و از آن در راه پیشرفت و توسعه صرف نماید. همین امر سبب شد که جهشی ناگهانی در تمامی امیرنشین‌های این کشور من جمله دبی ایجاد شود و هر یک به سطح قابل توجهی از آبادانی دست یابند. لکن دبی به سبب تثبیت خود به عنوان قطب تجاری منطقه، از جایگاه رفیع‌تری نسبت به سایر امیرنشین‌ها برخوردار است. 
برج‌العرب دبی:
این برج در سال ۱۹۹۹ میلادی و با هدف به نمایش گذاشتن چشم‌اندازی از آینده مدرن و درخشان دبی طراحی و ساخته شد. این پروژه که در فاصله ۲۸۰ متری از ساحل و بر روی جزیره‌ای مصنوعی اجرا شده است، در نوع خود یکی از موفق‌ترین‌ها به شمار می‌رود؛ چراکه ظرف مدت کوتاهی توانست تمامی اهداف از پیش تعیین شده خود را محقق کند و در عین حال به نمادی برای دوران مدرن این امیرنشین بدل گردد.
نمای هتل برج‌العرب دبی
برج‌العرب دبی که با ارتفاع ۳۲۱ متری خود تا مدت‌ها لقب مرتفع‌ترین هتل خاورمیانه را یدک می‌کشید، حین اجرا با مشکلاتی مواجه شد که از طراحی خاص آن نشات می‌گرفت. طراحی این سازه به گونه‌ای است که با نگاهی از سمت دریا می‌توان متوجه وجود صلیبی در نمای شمالی آن شد. همین امر به محل مناقشه‌ای برای امرا تبدیل گشته بود و تنها پس از پیشنهاد حاکم دبی مبنی بر عدم صدور اجازه برای قایقرانی و پرواز از ضلع شمالی این برج خاتمه یافت.
نمای هتل برج‌ العرب دبی
هتل برج‌العرب دبی، علیرغم واقع شدن بر روی جزیره‌ای مصنوعی، دارای طبقاتی منفی نیز هست که به آکواریوم دریا اختصاص یافته‌اند. بنابرین باید گفت که این برج در اصل دارای ۶۰ طبقه است که ۷ طبقه آن در زیر آب قرار دارد. با این حال گفتنی است که حتی همین طبقات مسکونی هتل نیز به سبب شکل ظاهری خاص این برج، دارای متراژهای یکسان نیستند و از سوئیت‌های مستقلی با متراژ ۱۶۹ الی ۷۸۰ متر مربع تشکیل شده‌اند.
لابی هتل برج‌العرب دبی
طراحی برج‌العرب دبی به گونه‌ای است که در نگاه اول، شکوه و عظمت آن را به رخ می‌کشد و علاوه بر ساختار مدرن خود، سنت و فرهنگ عرب را نیز بازگو می‌کند. به همین دلیل با ورود به لابی این برج که یکی از بزرگترین‌ها در نوع خود به شمار می‌رود، با دکور و دیزاینی روبرو می‌شویم که به خوبی نمایانگر فرهنگ سنتی عرب است. با این حال، برج‌العرب دارای امکانات فوق مدرنی نیز هست که من جمله آنها می‌توان به پد هلیکوپتر و یا استخرهای معلق آن اشاره کرد.
کانسپت هتل برج‌العرب دبی:
جالب‌ترین نکته در طراحی هتل برج‌العرب، یه شکل کلی سازه آن باز می‌گردد که برای بسیار جای سوال دارد. معمار و طراح این پروژه، تام رایت، برج‌العرب را با الهام‌گیری از بادبان کشتی طراحی کرده است که نشان‌دهنده نقش این برج در ساختن آینده دبی و به پیش بردن آن است. هرچند که این کانسپت، سبب ایجاد هارمونی خاصی با فضای اطراف آن، یعنی خلیج نیلگون فارس نیز می‌شود.


کلمات کلیدی مرتبط:
برج‌العرب, پاورپوینت برج العرب دبی, پاورپوینت برج‌العرب دبی, پاورپوینت تحلیل برج‌العرب دبی, پاورپوینت هتل برج‌العرب دبی, پلان برج‌العرب دبی, تحلیل برج‌العرب دبی, دبی, کانسپت هتل برج‌العرب, معماری هتل برج العرب , معمار , برج‌العرب دبی , لابی , کانسپت , ارتفاع و اندازه‌ها , فضاهای تف,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری برج Index Tower در پارک تاورز، دبی اثر فاستر
پاورپوینت بررسی معماری برج مسکونی کایان دبی
پاورپوینت بررسی معماری برج برجسته در سومیدا، توکیو، ژاپن
پاورپوینت بررسی معماری برج مالی بین المللی ایندکس دبی اثر نورمن فاستر
پاورپوینت بررسی معماری برج تجاری اداری O-14 در دبی
پاورپوینت بررسی معماری برج خلیفه دبی اثر اسکیدمور، اؤینگز، مریل و آدریان اسمیت
پاورپوینت بررسی معماری برج O-14 دبی
پاورپوینت بررسی برج بلند نخیل دبی
پاورپوینت بررسی طرح معماری برج خلیفه دبی
پاورپوینت بررسی طرح معماری برج بلند نخیل دبی
پاورپوینت بررسی تحلیل معماری برج البحر ابوظبی Al Bahr Towers
دانلود, بررسی پاورپوینت شهرعلاءالدین در نزدیک دبی کریک,pptx
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل برج هفتاد متری پرایس فرانک لوید رایت
پاورپوینت بررسی معماری برج چرخان دبی
دانلود,بررسی پاورپوینت برج خلیفه دبی بهمراه پلان,pptx
دانلود بررسی همه چیز درباره برج خلیفه دبی پاورپوینت
دانلود بررسی زیباترین ساختمان‌های بلند جهان پاورپوینت
دانلود بررسی برج خلیفه دبی پاورپوینت
پاورپوینت بررسی طرح معماری تحلیل برج خلیفه دبی
دانلود بررسی هتل برج العرب دبی پاورپوینت

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد