خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری برج کرایسلر در نیویورک اثر ویلیام ون آلن

   تعدادبرگ: 64 اسلاید بهمراه نقشه ها و تصاویر   قیمت: 15000 تومان   حجم فایل: 5795 kb  تعدادمشاهده  32


پاورپوینت بررسی معماری برج کرایسلر در نیویورک اثر ویلیام ون آلن

بخشی از مطلب
در دهه 20، پس از جنگ جهانی اول، گسترش و رونق بزرگی از اقتصاد در اروپا و ایالات متحده بوجود آمد که با نیاز به ساختمان های جدید همراه بود.
در اواسط این دهه، سازنده و توسعه دهنده ویلیام H. رینولدز، برنامه ریزی ساخت یک آسمان خراش را در طرح خیابان 42 و لکسینگتون در شهر نیویورک آغاز کرد. رینولدز این پروژه را به ویلیام ون آلن، معمار بروکلی سپرد، که مانند او، در ساختمان های بلند تجربه ای نداشت. زمانی که این پروژه تنها در مرحله طراحی بود، والتر کرایسلر، صاحب شرکت خودروسازی کرایسلر به این ساختمان علاقه مند شد و در سال 1928 چراغ سبز برای ساخت و ساز،نشان داد  بودجه 15 میلیون دلاری را که پروژه ای به عنوان یک ساختمان کوچک حسابرسی کوچک و یکی از آثار تحسین شده در نیویورک شد.
آقای کرایسلر معمار ویلیام ون آلن را سفارش داد و این ساختمان به عنوان یک بنای تاریخی برای شرکت پر رونق خود تبدیل شد و ظاهرا این بلندترین ساختمان تا به امروز ساخته شده است، که بالاتر از آن بود که در همان زمان ساختمان بانک منهتن و سپس ساختمان ترامپ در 40 وال استریت ساخته شد و ادعا کرد این عنوان معمار یک ستون فلزی 56.39 متری را در بالای برج اضافه کرد، بخش هایی که به صورت مخفی حمل و نقل می کردند و بعد از ظهر به سرعت به 319.5 280.72 متری منتهی می شد که از ساختمان بانک من عبور می کرد. فقط چند ماه بعد ساختمان امپریالیستی آن را به ارتفاع 443.5 متر برساند.
محل
این ساختمان در کنار شرق منهتن در تقاطع خیابان 42 و لکسینگتون خیابان با ورودی اصلی در خیابان 405 لکسینگتون، نیویورک، ایالات متحده در مقایسه با ایستگاه مرکزی مرکزی واقع شده است، اگر چه در خیابان های 42 و 42 43
مفهوم
والتر کرایسلر خواستار روشن ساختن اتومبیل های ساخته شده در هنگام افتتاح ساختمان، تزئین آن با عقاب ها، کلاه های رادیاتور و کلاهک های هاب با الهام از مدل های کرایسلر بود که براساس معماری Art Deco خالص بود که باعث می شود یک آسمان خراش با یک منحصر به فرد با سبک مدرن خاصی خودنمایی کند
در داخل لابی سه گوشه با ورودی و خروج به طرف، آن را به روش بسیار تئاتر روشن و تزئین شده با فولاد ضد زنگ، سنگ مرمر و گرانیت آفریقایی بدست آمده در سراسر جهان است. بر روی سقف، نقاشی های عکاسی ادوارد ترمبول، نشان دهنده پیشرفت، حمل و نقل و انرژی، یک جلد بزرگ از 36 متر طول دارد که 26 متر عرض دارد.
ساختمان کرایسلر نمونه ای باشکوه از معماری هنر دکو و بنای یادبود کاپیتالیسم آمریکا است. مشخصات متمایز آن موجب ساخت آسمان خراش های ساختمانی مانند One Liberty Place در فیلادلفیا شده است.
فضاها
شرکت کرایسلر دفاتر و سالن نمایشگاهی خود را داشت.
 « آسمانخراش کرایسلر » که براى مدت کوتاهى (قبل از ساخته شدن ساختمان ٍEmpire state)وپشت سرگذاشتن Eiffel Tower بلندترین ساختمان دنیا محسوبمی شد،از جمله ساختمان هایى است که صنعت آسمانخراش سازى را پیشرفت داد .
 
این برج کلاهک دار که به عنوان یک نماد شهرى براى نیویورک مطرح است ، شاهکاری ازسبک « آرت دکو » محسوب مى شود.شاهکارى که طراوت و انرژى سرشارش ، با نگاه به آن از نزدیک ، بالا یا فاصله اى بسیار دور و یا حتى در عکس ها به بیننده منتقل مى شود.
 
 
بناى ۷۷ طبقه ى برج کرایسلر از پایین تا نوک تاج ( که بیشتر اشاره و تأکید بر این تاج است ) داراى ارتفاعى  معادل ۳۱۸٫۹متر است .ون الن با توجه به این مطلب که در یک ساختمان بلند اولین چیزى که جلب توجه مى کند ، تاج آن است ، توانست اثر خیالى خود را که به سبک آرت دکو بسیار وفاداربود ، با قرار دادن یک کلاهک نوک تیز در بالاى برج شاخص کند .
 
این تاج از پنج ردیف قوس فولادین یکپارچه و ضد لک درست شده که به سمت نوک تاج کوچک تر مى شوند و هر ردیف شامل پنجره هاى مثلثى شکل  است که به صورت زیگزاگ قرار کرفته اند . در بالا ترین نقطه ى تاج ، میله اى شبیه به میخ همچون منارى در بالاترین نقطه ى بنا قرار دارد .
 
این خطوط منحنى و زیگزاگ که به طرزى خیال انگیز با هم ، ترکیب شده اند ، سبک آرت دکو را معمارى روز ، همچون نقش و نگارهاى سبک هاى مصرى و مایایى ، که بیان کننده ى معمارى آنهاست جلوه مى سازد .
 
ناودان هاى فولادى موجود در گوشه ها که ون آلن آنها را طورى قرار داده تا کلاهک ساختمان را احاطه کنند ، از جمله تزیینات بسیار جذاب در بدنه ى اصلى ساختمان مى باشند .این بنا در شب همانند یک « سن » عمل مى کند و بر روى آن نمایش هایى توسط بازیگرى نورهاى مختلف انجام مى گیرد .
 
لابى هاى ساختمان کرایسلر ، بهترین نمونه ى کاربرد سبک آرت دکو در شهر نیویورک هستند و سنگ هاى مرمر قرمز رنگ آفریقایى ، لحن و طنین خاصى را به این سالن ( جایى که درهاى آسانسور با چوب و برنج به شکلى ماهرانه از روى الگوهاى آرت دکو منبت کارى شده ) مى بخشد . و...


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,بررسی معماری , برج کرایسلر در نیویورک ,اثر ویلیام ون آلن ,نمونه موردی برج ,برج کرایسلر ,برج موشکی آمذیکا ,معماری برج ,طرح برج ,تحلیل chrysler-building,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری برجهای valley منطقه zuidas در آمستردام اثر گروه MVRDV
پاورپوینت بررسی معماری برجهای به هم پیوسته ساحل جنوبی سنگاپور اثر فاستر
پاورپوینت بررسی معماری برج های مایلین در شنژن چین اثر موشه صفدی
پاورپوینت بررسی معماری برج شارد لندن ، انگلستان
پاورپوینت بررسی معماری برج هرست اثر نورمن فاستر
پاورپوینت بررسی معماری برج Harim Group اثر The Beck Group در سئول، کره
پاورپوینت بررسی معماری برج آکوا در شیکاگو، ایالات متحده اثر استودیو Gang
پاورپوینت بررسی طرح معماری برج باریک استوانه ای با سازه کابلی در میدوتاون منهتن
دانلود بررسی پاورپوینت بررسی معماری برج اسکای تری توکیو
دانلود, بررسی پاورپوینت معماری برج اسکات سنگاپورمعماران هلندی (UNstudio),pptx
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل برج هفتاد متری پرایس فرانک لوید رایت
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل آسمان خراش وان57 از کریستین دپورتزامپاک
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل برج های Veer آمریکا
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل برج چیتگر تهران
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل پروژه هایی در زمینه معماری پایدار
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل و بررسی برج میلاد تهران
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل معماری برج میلاد
دانلود 2 پاورپوینت با موضوع تحلیل معماری اکولوژیکی در سازه های بلند مرتبه
دانلود بررسی تحلیل برج قابوس پاورپوینت
دانلود بررسی باغ هشت بهشت پاورپوینت

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد