خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی برج های دو قلوی یادمان اردبیل -

   تعدادبرگ: 22 اسلاید تصاویر   قیمت: 7000 تومان   حجم فایل: 2744 kb  تعدادمشاهده  4


 
برجهای دوقلوی یادمان اردبیل
 (Yademan Ardabil Residential Complex) 
پروژه ی برجهای دوقلوی یادمان اردبیل با زیربنای کل 40،629 مترمربع در شهر اردبیل واقع شده است. 
 
برج‌هاي دوقلوي يادمان اردبيل، به عنوان يك مجتمع چندمنظوره و منحصر بفرد با طراحي معماري پايدار، سبز و مصرف انرژي پاك در  شمال غربي كشور،‌ شهر اردبيل و مطابق با استانداردهاي مدرن جهاني در دست ساخت است. اين پروژه با زيربناي 37.993 مترمربع در 26 طبقه در زميني به مساحت 3980 مترمربع در دست ساخت است و داراي 176 واحد مسكوني با پلان‌ها و مساحت‌هاي مختلف مي‌باشد.
 
  تیم معمار: نظام الدین عنبری روزبهانی و علی اندجی گرمارودی (آتلیه معماری) مکان: اردبیل، بلوار ساحلی نوع کاربری: مسکونی مساحت زمین: ۳۹۲۰ مترمربع زیربنای ساخت: ۳۹۰۰۰ مترمربع  
 
منظره هوایی برج یادمان در اردبیل یک ساختمان مسکونی است که توسط “آتلیه معماری” برای حضور در مسابقه معماری “افق طرح و اندیشه” طراحی شده بود، اکنون در حال اجرایی شدن است. این تیم، طرح خانه های ایرانی که حیاط مرکزی داشتند را با ساختار آسمانخراش های نامنظم ترکیب کرده تا به یک کانسپت نورآورانه برسد. برج های دوقلوی یادمان اردبیل بصورت ۲ برج ۲۶ طبقه ای در مجاور هم است که شامل ۱۸۰ واحد مسکونی، استخر، سالن ورزشی و مهد کودک است.
 
 
نمودار پروسه طراحی هدف از برگزاری این مسابقه، دریافت طرح های پیشنهادی برای احداث یک برج با معیارهای جهانی بود که نوآوری، پایداری و پاسخگو بودن ساختمان در برابر محیط در آن گنجانده شده باشد.
طبقات ۱۹، ۲۰، ۲۱و ۲۲ به صورت طاق و برداشت از معماری سنتی و اسلامی موجود در شهر اردبیل به خصوص بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی طراحی شده اند. در طبقات ۹، ۱۰، ۱۸ و ۱۹ راهروهایی با فضای سبز تعبیه شده که دو برج را به هم وصل می کند. در این راهروها، راهروی بالایی درهر زوج طبقات بصورت فضای باز و برای فصول گرم، و راهروی پایینی بصورت محیطی گلخانه ای و سرپوشیده برای زمستان ها در نظر گرفته شده است. 
 
این پروژه را می توان به چند بخش ذیل تقسیم کرد:     ایجاد المان شهری با الهام از مفاهیم بومی و سنتی منطقه؛ به عنوان نقطه عطفی برجسته در بافت شهری اردبیل.     ایده فضا به عنوان معماری سازگار با محیط زیست؛ برای تامین گرما از طریق راهکارهای مربوط به هر فصل: حفظ گرما در زمستان (برای شرایط سخت آب و هوایی در اردبیل) از طریق آتریوم های چند سطحی و سیستم خنک کننده در تابستان به وسیله سایبان و سیستم تهویه هوا. 
 
تراس های بهارخواب که قابلیت انعطاف و تبدیل به آتریوم در زمان های خاص در زمستان را دارند و موجب کاهش فشار وارده بر سیستم گرمایشی و سرمایشی روزانه و فصلی می شوند؛ این تراس ها همچنین باعث می شوند با ادامه چمن کاری در قسمت هایی از حیاط و طبقه چهارم، شرایط برای ایجاد معماری سبزتر مهیا شود. تجهیزات لازم برای بهره گیری از انرژی خورشیدی و بادی نیز در بام برج نصب می شوند.
  توده معماری به عنوان یک فرم به یادماندنی برای رسیدن به یک ساختار رسمی جدید.     ایده معماری فضا به عنوان فضایی انعطاف پذیر، که انعطاف پذیری، نفوذپذیری و ناپایداری در آن به عنوان کلمات کلیدی و جدایی ناپذیر “معماری تولیدی” به حساب می آید، و بر ماهیت منظم معماری دلالت دارد که شهر در آن به عنوان یک سیستم پویا مورد توجه قرار می گیرد.
 
مشخصات ويژه: 1.      165 باب پاركينگ 2.      سالن اجتماعات 3.      لابي مبله 4.      استخر، سونا و جكوزي 5.      كلوب بدن‌سازي 6.       سوپرماركت 7.      رستوران 8.      مهد كودك 9.      آسانسورهاي مدرن 10.   سيسم تهويه مطبوع 11.   عايق صوتي و حرارتي 12.  سيستم دوربين مداربسته
 
 
 
معماری سبز چیست و چرا برج های دوقلوی یادمان اردبیل برج سبز نامیده می شود؟ 
طرح بزرگ برج های دوقلوی یادمان اردبیل اولین پروژه ساختمانی کشور است که در آن از فناوری ساخت ساختمان های دوستدار محیط زیست استفاده شده که این فناوری اصطلاحاً معماری سبز نامیده می شود و در مقایسه با ساختمانهای معمول و رایج؛ کمترین آسیب را به محیط پیرامونی خود وارد می کند بدین معنی که با اجرای چنین ساختمانی در واقع هرآنچه که از طبیعت محل اجرای این طرح گرفته می شود دوباره به همان اندازه و شاید بیشتر از میزان قبلی به طبیعت منطقه بازگردانده می شود.
 
 
 
پنل های خورشیدی به همراه توربین های بادی که در بام طبقه فوقانی برج نصب می شود، انرژی مورد نیاز ساختمان را تامین خواهد نمود بطوری که این برج در بحث تامین انرژی مورد نیاز خود کاملا مستقل از شهر و محیط پیرامون خود عمل خواهد کرد.
 
 
توصیف ویژگیهای پروژه:
این پروژه در زمینی به مساحت 4000 متر مربع در محدوده  خیابان مطهری در کنار بلوار زیبای ساحلی شهر اردبیل واقع است. در این پروژه علاوه بر واحدهای مسکونی، مجموعه ورزشی شامل استخر به همراه امکانات جانبی، سالن بدنسازی، مهد کودک جهت ساکنین مجموعه، سالن اجتماعات و مکانهای دنج انتظار در لابی برای میهمانان و ملاقات کنندگان ساکنان برج در نظر گرفته شده است. در طراحی این مجموعه ملاحظات زیست محیطی در اولویت بوده و نزدیک شدن به طراحی سبز مد نظر بوده است. در کنار الزامات اصلی طراحی، مکان یابی شهری، تبدیل شدن به نماد شهری و در کل یادمانی بودن بنا، اقتباسی از نام مجموعه، توجه به نور در واحدهای مسکونی، چشم اندازهای مناسب با توجه به شاخصه های شهری و طبیعی منجمله کوه سبلان، جلوگیری از سایه اندازی بنا به واحدهای همسایه با ایجاد شکست در ساختار برج مد نظر قرار گرفته است. 
 
 
با پیوستن طبقات فوقانی دو برج به یکدیگر، ایده ایهام از طاق ورودی قدیم شهر به شکل مدرن جلوه گر می گردد که سایر ایده های جانبی نظیر دروازه شهری را  نیز درخود  نشان می دهد. 
یکی از نقاط برجسته برجهای یادمان اردبیل وجود حیاط هایی به ارتفاع 7 متر با پوشش گیاهی سبز در واحدهای فوق لوکس این مجتمع می باشد که نمای مجموعه را نیز تبدیل به یک یادمان منحصر بفرد و متمایز در منطقه شمال غرب کشور می نماید. 
این حیاط های سبز به شکل مکعبهای فضای سبز علاوه بر جلوه بصری نیاز ساکنان واحدهای مربوطه را نیز از بابت فعالیتهای مختلف مورد نیاز واحدها برآورده می سازد. این مکعب های سبز در تلفیق با باغ – بام (Roof Garden ) مجموعه، چشم اندازبی نظیری را در شهر بوجود می آورند.
 
 
و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
,برجهای دوقلوی یادمان اردبیل , (Yademan Ardabil Residential Complex) ,پروژه ی برجهای دوقلوی یادمان اردبیل با زیربنای کل 40،629 مترمربع در شهر اردبیل واقع شده است. , ,برج‌هاي دوقلوي يادمان اردبيل، به عنوان يك مجتمع چندمنظوره و منحصر بفرد با طراحي معماري پايدار، سبز و مصرف انرژي پاك در  شمال غربي ك,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری و سازه برج میلاد تهران
پاورپوینت بررسی معماری برج اداری مرکز مالی بریکل در میامی
پاورپوینت بررسی معماری برج نینا یک برج دوقلو در تسوئن وان هنگ کنگ
پاورپوینت بررسی معماری برج تلویزیونی Fernsehturm برلین
پاورپوینت بررسی معماری برج Index Tower در پارک تاورز، دبی اثر فاستر
پاورپوینت بررسی برج بانک Deutsche Bank Place در استرالیا اثر Foster and Partners
پاورپوینت بررسی معماری 2 برج قدیمی و مدرن پایتخت نمادهای تهران
پاورپوینت بررسی معماری برج مسکونی کایان دبی
پاورپوینت بررسی معماری برج ابراج البیت Abraj Al-Bait kulesi
پاورپوینت بررسی معماری برج ایفل پاریس
پاورپوینت بررسی معماری برج پیزا ایتالیا Torre pendente di Pisa
پاورپوینت بررسی معماری برج سوزن فضایی سیاتل
پاورپوینت بررسی معماری قلعه پیتر و پل سنت پترزبورگ
پاورپوینت بررسی معماری باغ عمودی مسکونی کلیر پوینت clearpoint
پاورپوینت بررسی معماری برج برجسته در سومیدا، توکیو، ژاپن
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان مرکزی جدید AGUR فرانسه
پاورپوینت بررسی نگرشی به برج پیزا
پاورپوینت بررسی و تحلیل برج میلاد ، معماری سازه و تاسیسات برج میلاد
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان جنرال موتورز منهتن
پاورپوینت بررسی بلند مرتبه سازی از منظر تاسیسات و انرژی

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد