خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری مدرسه ایولین گریس لندن

   تعدادبرگ: 90 اسلاید در قالب دو پاورپوینت .   قیمت: 8000 تومان   حجم فایل: 4408 kb  تعدادمشاهده  9


پاورپوینت بررسی و  تحلیل  معماری مدرسه ایولین گریس لندن
 
این آکادمی مطابق با ایدئولوژیِ ”مدرسه درون مدرسه“ شکل گرفته است،که در آن 4مدرسه کوچک با الگوهای تفکیک شده و حداکثر فضاهای عملکردی در داخل هم قرارگرفته شده اند اما درعین حال هرکدام هویت مجزای خود را دارا هستند
 
فهرست مطالب
    موقعیت و تاریخ مدرسه
    سایت پلان 
    طبقه همکف 
    طبقه اول 
    طبقه دوم 
    طبقه سوم 
    نماها 
    برش‌ها و مقاطع 
    لکه‌گذاری
    منابع 
 
بخشی از متن
مدرسه ایولین گریس یکی از آثار شاخص معمار عراقی تبار، زاها حدید، به شمار می‌رود که اجرای آن به سال ۲۰۰۶ میلادی در منطقه بریکستن لندن کلید خورد و تنها ۵ سال بعد پایان یافت. این مدرسه مطرح که در سال ۲۰۱۱ میلادی افتتاح شد، خود متشکل از ۴ مدرسه کوچک دیگری است که هر یک گنجایش ۲۷۰ دانش‌آموز را دارند. یکی از نکات برجسته در طراجی این مجموعه، محیط شاد و پر جنب و جوش است که سازگاری کاملی با اهداف یک محیط آموزشی سالم دارد. 
تحلیل طبقات مدرسه اولین گریس:
مدرسه اولین گریس لندن که با زیربنای ۱۰۷۴۵ متر مربع و در ۵ طبقه بنا شده است، دارای یکی از دقیق‌ترین جای‌نمایی فضاهاست. به طوری که هر یک از طبقات این ساختمان عظیم، به یکی از گروه‌های آموزشی اختصاص دارند. هرچند که یکی از دلایل اصلی این امر، استفاده از سبک معماری دیکانستراکشن در طراحی این بنا نیز هست. سبکی که در بیشتر آثار زاها حدید نیز به چشم می‌خورد و یکی از شاخصه‌های اصلی آنهاست. 
طبقه همکف:
فضاهای جای‌نمایی شده در طبقه همکف این پروژه معماری عظیم، شامل پذیرش، کتابخانه، آشپرخانه اصلی، بلوک هنر و فناوری، بلوک ورزش و تناسب، باغبانی، حیاط خدمات، بازی‌ها، سالن ورزشی و سالن رقص هستند؛ چراکه بسیاری از این فضاها نیازمند دسترسی سریع مراجعین و دانش‌آموزان هستند و بنابرین قرارگیری آنها در طبقه همکف، از اهمیت بسیاری برخوردار است. 
طبقه اول:
طبقه اول مدرسه ایولین گریس لندن، با مساحت محدود خود، دربرگیرنده پذیرش متوسطه، پذیرش سن پایین، سالن مشترک و سرور است. این طبقه نسبت به طبقه همکف آن فضای محدودتری دارد که به سبب شکل طراحی خاص آن است. هرچند که طبقات بالاتر نیز با همین طبقه تیپ می‌باشند و تنها طبقه همکف است که به دلیل شکل خاص خود، فضای بیشتری را در اختیارمان می‌گذارد. 
طبقه دوم:
مهم‌ترین ویژگی طبقه دوم مدرسه ایولین گریس که در طراحی خود از تیپ طبقه زیرینش بهره می‌برد، بهره‌گیری حداکثری از فضاهای اشتراکی است. به طوری که تمام فضاهایی نظیر غذاخوری، ورزش‌های سبک، سالن رقص و بخش آموزش-هنری آن در یک امتداد قرار دارند.
طبقه سوم:
طبقه سوم مدرسه اولین گریس نیز ۵ فضای کلی، مدرسه سنین بالا، مدرسه سنین متوسط، سالن مشترک سنین بالا، سالن مشترک سنین پایین و تراسی بزرگ را در بر می‌گیرد. شایان ذکر است که فضاهای نامبرده شده در این طبقه نیز همانند سایر طبقات، تنها فضاهای کلی آن به شمار می‌روند و خود دارای چندین و چند ریزفضای دیگر هستند.


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت , بررسی و تحلیل ,معماری مدرسه ایولین گریس لندن ,اولین گریس, ایولین گریس, پاورپوینت, پلان مدرسه ایولین گریس, تحلیل مدرسه اولین گریس, تحلیل مدرسه ایولین, تحلیل مدرسه ایولین گریس, تحلیل مدرسه گریس, زاها حدید, مدرسه اولین گریس, مدرسه ایولین, مدرسه ایولین گریس, مدرسه گریس , سایت پلان , ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری سبز مدرسه بینهای Binhai Xiaowai چین
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری آکادمی علوم کالیفرنیا اثر رنزو پیانو
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز دایانا در کالج بارنارد
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری دانشكده حقوق دانشگاه كمبريج اثر نورمن فاستر
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مهدکودک ککچ kekec در اسلوونی
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری خانه و استودیوی oak park اثر فرانک لوید رایت
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری کتابخانه اسکندریه مصر
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مدرسه مک میکن اثر معماری TCF و مدرسه براونزپوینت
پاورپوینت بررسی معماری دانشگاه و کالج ایالتی همیشه سبز واشنگتن  
پاورپوینت بررسی معماری مدرسه پرستاری دانشگاه علوم بهداشتی تگزاس، هوستون معمار BNIM
پاورپوینت بررسی مدرسه ابتدایی بن فرانکلین Ben Franklin نمونه مدرسه با معماری سبز
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اکولوژیکی دانشگاه پکن دفتر معماری ماریو کوچینلا
پاورپوینت مبانی طراحی و معماری محیط های آموزشی کودکان
پاورپوینت بررسی بازسازی محوطه کالج سنت هیلدای آکسفورد
پاورپوینت بررسی معماری مرکز هنرهای تجسمی هرنینگ دانمارک اثر استیون هال
پاورپوینت بررسی معماری مرکز آموزشی فناوری و تجارت kawartha
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی آکادمی H در چین,pptx
پاورپوینت بررسی معماری موزه کودکان موزیکو بلغارستان
پاورپوینت بررسی معماری مرکز علمی فائنو در ولفسبورگ اثر زاها حدید
پاورپوینت بررسی معماری کتابخانه و مرکز اجتماعی ناسوشیوبارا اثر ماری ایتو UAo

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد