خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مدرسه و سياچ ـ فلاخت Weissach-Flacht

   تعدادبرگ: 28 اسلاید .   قیمت: 12000 تومان   حجم فایل: 2555 kb  تعدادمشاهده  1


پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مدرسه و سياچ ـ فلاخت Weissach-Flacht
 
بخشی از مطلب
مائوته + كلومپ Mauthe+ Klumpp ،‌گارترينگن Gartringen
طرحي است كه بايد موثر و به سادگي براي بچه‌هاي قابل تشخيص باشد. مدرسه‌اي كه حاكي از فضايي با احساس امنيت و ذوق در بچه‌ها گردد.
معماران:
موقعيت زمين واقع در يك خيابان مسكوني‌، مدرسه را به صورت يك آپارتمان بزرگ مطرح مي‌كند و طرح تكه تكه بهم فشرده‌اي را نمايش مي‌دهد. "خانه" بعنوان هدف معماري مدرسه نمايش طرحي است كه بايد موثر و به سادگي براي بچه‌ها قابل تشخيص باشد. مدرسه‌اي كه حاكي از فضايي با احساس امنيت و ذوق در بچه‌ها گردد. بمنظور كسب اين منظور نه تنها افكار و عقيده‌هاي معماران مورد بحث و بررسي قرار گرفت،‌ بلكه با شوراي محلي و اولياي امور اداري و معلمان مشورتهاي پي در پي انجام گرفت و اين طرح تنها بعد از بررسي ماكت‌هاي مختلف توانست بصورت پروژه نهايي امكان ساخت بيابد.
اهميت اين طرح بخاطر مقياس متناسب و همچنين تركيبات رنگ بصورتهاي متفاوت در نماي معماري براي كودكان بود. سرانجام يك هنرمند با حس بالايي از درك مستقيم و شهود قادر است ساختمان را به يك كار هنري تبديل نمايد. چرخش خورشيد،‌برجهاي دوازده گانه روي نردبان جاكوب (يعقوب) وزنگ مدرسه مشرف به ورودي سالن بزرگ بايد در نظر گرفته شود.
مثالهاي بيشتري را در عناصر وجزئيات ويژه كودكان در زير مي‌توان جستجو كرد:
پنجره‌هاي سراسري كلاسها با كاربردهاي متنوع و براي مثال امكان كاشتن گياهان‌،تجربه سايه آفتاب و نمايش صنايع دستي و غيره. فضاي خالي مانده بر روي ديوارهاي آجري در پشت سر كودكان جهت استفاده و نصب تابلوها. باغ مدرسه با زميني وسيع براي مشاهده زندگي حيوانات و گياهان در آن و اطراف بركه آب،‌و وسايل براي بازيهاي جست وخيزداري كه در سطح محوطه زمين بازي ساخته شدند.
 
كودكان:
جاهاي جالب:
كلاسها كه مستطيل يا مربع شكل نيست و راحت است. تخت و نيمكتهاي (4B,3B) نرم و راحتي دارند،‌ و كف آن كفپوش شده،‌ و چون پنجره‌هاي سراسري بيرون زده آن پر از گل است. كتابخانه چون كتابهاي بسيار خوبي دارد. زمين بازي كه نميكتهايي براي نشستن و تماشا كردن دارد و مي‌توان در آنجا بازي كرد. زنگ مدرسه كه با نور خورشيدي كار مي‌كند به نظر خيلي  قشنگ است و مي‌توان منتظر بود تا ناگهان زنگ بخورد . حوض آب با فواره آن،‌ مي‌توان صداي جريان آب را شنيد و چون گياهان زيادي دارد. بركه كوچك آب در قسمت بيروني بخوبي تنظيم شده و گياهان و آبهاي زيادي دارد. پلكان كه حالت پيچ خورده اي دارد و داراي گنبد شيشه‌اي است.
جاهاي زشت:
زمين بازي به خاطر سنگريزه و شن‌ها كه اگر شما زمين بخوريد،‌شلوارتان خراب مي‌شود. دستشويي بوي بد مي‌دهد و بدجوري رنگ شده است. كف ورودي‌ سالن خيلي تاريك است.
آنچه را كه ما دوست داريم:
كل مدرسه را،‌چون خيلي گرد است و اتاق‌هاي روشن آ‌ن،‌بطوريكه مي‌توان فكر كرد آزاد هستيد و رنگ سبز چون‌آرامش بخش است. زمين باغ پر از علف و انجير با حشرات و مي‌توان به خرگوش و گوسفند در زنگ تفريح غذا بدهيد. از ديوارهاي رختكن كه تاريك وخشن هستند و نمي‌توان چيزي را بدان آويزان كرد يا چيزي را روي آن ديورا سنجاق كرد‌،خوششان نمي‌آيد. كاشيهاي سالن لغزنده و بي ثباتند.
آرزوي بچه‌ها:
يك گوشه دنج و راحت براي دنبال هم دويدن.
پيشنهاد معلمين براي تغييرات:
كلاسها بايد بزرگتر باشد و يك اتاق گروهي داشته باشند. توسعه زمين بازي و پوشش آن يا بخشي از آن با سقف شيرواني و بزرگتر كردن محل تجمع معلمان.       
و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت , تحلیل بررسی ,معماری مدرسه و سياچ ,فلاخت Weissach-Flacht ,نمونه مدرسه ,نمونه موردی مدرسه ,تحلیل مدرسه ,نمونه مشابه مدرسه ,کیس استادی مدرسه ,معماری مدرسه خارجی ,طراحی مدرسه ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری سبز مدرسه بینهای Binhai Xiaowai چین
پاورپوینت بررسی پنج مزیت طراحی مدرسه پایدار
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مدرسه جورجیا اوکیف و مدرسه سن جان رسول
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری دبستان هینز گالینسی و تحلیل مدرسه پرواز
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مدرسه پیش دبستانی مدرن LYCS چین اثر Kincang
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی مرکز آموزش طبیعت و محیط زیست در هلند,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی مدرسه باشگاه پینیروس در برزیل,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی گسترش مدرسه RBANMS در هند,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی مدرسه کالی در غنا,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی توسعه مدرسه نپال، مدرسه ابتدایی شیلادوی دوکسان در نپال,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی مدرسه مارسینل دوم در بلژیک,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی مدرسه گیلدر سنتر در آمریکا,pptx
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مهدکودک و مدرسه هانگزو شنگلی
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی مدرسه بازرگانی کلمبیا در آمریکا,pptx
پاورپوینت بررسی معیارها و ضوابط طراحی مدرسه
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی مدرسه اقتصاد لندن ساختمان مارشال در انگلستان,pptx
دانلود,پاورپوینت طراحی مدرسه بیرون در هند,pptx
پاورپوینت بررسی و مطالعه طراحی مدرسه ابتدایی دخترانه در بافت تاریخی شهر
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مهدکودک یوتاکا Yutaka ژاپن
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی مدرسه آلیس اسمیت جالان بلامی در مالزی ,pptx

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد