خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی سير تحول آموزش معماري

   تعدادبرگ: 35 اسلاید   قیمت: 15000 تومان     تعدادمشاهده  2


پاورپوینت بررسی سير تحول آموزش معماري
بخشی از مطلب
تاريخ معماري به طرز عميقي با تاريخ روش هاي آموزش آن در هم آميخته است و تغييرات معاصر در دانشگاه ها و بسياري از مدارس ديگر معماري، بخشي از يك تحول وسيع تر است. بنابراين مي توان جريان آموزش معمار يا معماري را در غالب سه گسستگي بزرگ (كه در دو يا سه هزار سال گذشته اتفاق افتاده است) بيان كرد.
گسستگي اول
از دوره اهرام تا پايان سده هاي مياني، معمار در محوطه ساختمان مي زيست و كار
مي كرد و تقريبا به عنوان فردي مستقل مطرح بود. هيچ مدرسه معماري وجود نداشت. در سال 1670 اولين و مهمترين اختلاط ميان و معماري و ساختمان سازي اتفاق افتاد.
كلبرت، آكادمي سلطنتي معماري را بعد از مشاركت پرو در ترجمه كتاب ويتروويوس، در زمان لوئي چهاردهم در پاريس تاسيس كرد. اولين مدرسه معماري همچنين در جهت اهداف سياسي و عليه اصناف صنايع دستي به وجود آمد: تقسيم كردن و رقابت از طريق اختلاط ميان نظريه و عمل از آن پس معمار در محوطه ساختماني چيزي فرا نمي گرفت. بنابراين او به مدرسه معماري رفت.
گسستگي دوم
بعد از دويست سال، نظام هنرهاي نظام هنرهاي زيبا به طول كامل جا افتاد. معماران در جايي كه زيبايي شناسي كاغذ دو بعدي، معماري را هدايت مي كرد، تركيب هاي بسيار خوبي را طراحي كردند. منطق به كارگيري مصالح كه پديد آورنده ساختمان بود متوقف شد و منطق راندو و ارائه نماها با آب رنگ، جانشين آن گشت. ويوله لدو، سازه فلزي را در درون طاق هاي سنگي پنهان مي كرد، روندي قابل مقايسه با آنچه كه هنوز امروزه كه گاهي از معماران شنيده مي شود:
براي من تا زماني كه ساختمان شبيه آن چيزي شود كه مي خواهم چگونگي ساخت آن بي اهميت است. همه معماران امريكايي، به مدرسه هنرهاي زيبا در پاريس رفتند: سوليوان، ريچاردسون، مك كيم، مييد و وايت.
در سال 1814 ميلادي توماس جفرسون پيشنهاد آموزش حرفه اي معماري را در دانشكده رياضيات دانشگاه ايالتي ويرجينيا داد. به علت نبود يك معمار رياضيدان، اين مسئله به تعويق افتاد. آموزش معماري به طور رسمي در آمريكا در سال 1865در انستيتو تكنولوژي ماساچوست M.I.T آغاز شد و دانشگاههاي تورنتو و مونترال، اولين مدارس معماري در سال 1876 در كانادا بودند.
در سال 1862، قانون معروف موريل به منظور گسترش وسيع و مداوم آموزش عالي به ويژه رشته معماري تصويب شد تا در برابر تخصيص زمين به دانشگاه مجلس سنا به جوانهاي آمريكا، آموزش عملي يا كاربري بدهند. (تلفيق آموزش و تربيت حرفه اي) اروپا به شدت با اين سنت در تضاد بود و اين سنت از نظر سير تفكر تاريخي به هر صورت در مرتبه دوم اهميت آموزش معماري در آمريكا قرار داشت. جستجو براي دستيابي به يك استاندارد در اروپا به مدرسه مشخص بزآر در پاريس، به عنوان برجسته ترين مكان براي آموزش حرفه اي معماري رسيد. در نتيجه فلسفه وارد آمريكا شد.
سنگ بناي سيستم آموزشي مدرسه بزآر براي طرح مساله طراحي بود كه تقريبا در ابتداي ترم به دانشجوها داده مي شد. مسئله به صورت اسكيس مطرح مي شد و به صورت شارت (گاري)، تمام مي شد.
شاسي هايي حامل نقشه هاي نهايي براي نقد و ارزيابي
اساس داوري هم در نظر گرفتن مفخوم كلي بود كه دانشجويان در طراحي استفاده
مي كردند.
و....


کلمات کلیدی مرتبط:
سير تحول آموزش معماري ,پاورپوینت بررسی ,تاريخ معماري ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری مدرسه معماری آرانف Aranoff دانشگاه Cincinnati
پاورپوینت بررسی معماری دانشکده مدیریت و طراحی زولورین سانا در اسن، آلمان
پاورپوینت بررسی نمونه های مشابه خارجی مدیا تک
پاورپوینت بررسی معماری دبستان جوزپه پارینی اثر معمار انریکو کاستیلیونی
پاورپوینت بررسی معماری مهدکودک مدرن جیدینگ
پاورپوینت بررسی نمونه های داخلی و خارجی مهدکودک
پاورپوینت بررسی معماری کتابخانه دانشگاه بالتیمور واقع در آمریکا
پاورپوینت بررسی معماری کتابخانه آندره چدید در فرانسه Andree Chedid
پاورپوینت بررسی معماری مرکز کودکان بی سرپرست آمستردام ، معمار: آلدو ون ایک
پاورپوینت بررسی معماری خانه موسیقی پیو دی سنتو اثر معماران ماریو کوچینلا
پاورپوینت بررسی معماری هنرستان موسیقی در منطقه 17 پاریس
پاورپوینت بررسی معماری پاورپوینت بررسی خانه بازی کودک لگو در بیلهاند دانمارک ، اثر گروه بیارکه اینگلس
پاورپوینت بررسی معماری کتابخانه fábrica das palavras در پرتغال
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان پردیس میدلند در دانشگاه کرتین اثر لیون + توماس هانلی
پاورپوینت بررسی معماری مهدکودک و کودکستان با حیاط سنتی چین با سقف شناور
پاورپوینت بررسی معماری کتابخانه کوئینز Hunters Point اثر معماران استیون هول
پاورپوینت بررسی معماری دانشگاه امام خمینی قزوین
پاورپوینت بررسی معماری مدرسه در کاجس لس پینز فرانسه
پاورپوینت بررسی معماری دبیرستان هنرهای بصری و نمایشی لس آنجلس
پاورپوینت بررسی معماری کتابخانه ملی بریتانیا

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد