خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی طراحی مینیمال ساختمان شرکت لوازم خانگی جاتا در اسپانیا

   تعدادبرگ: 25 اسلاید دارای نقشه و تصاویر   قیمت: 15000 تومان     تعدادمشاهده  2


پاورپوینت بررسی طراحی ساختمان شرکت لوازم خانگی جاتا در اسپانیا
 
بخشی از مطلب
طراحی ساختمان شرکت لوازم خانگی JATA ؛ جاتا، شرکتی با بیش از ۵۰ سال تجربه در تولید و فروش لوازم خانگی است. دفتر مرکزی اصلی آن از کار افتاده و بلا استفاده شده بود، مدیران شرکت تصمیم گرفتند که اداره‌ی جدیدی با ساختمان بزرگتری ساخته شود. بطوریکه کلیه نیازهای شرکت و مرکز تجاری و اداری شان را پوشش دهد. 
معمار: شرکت معماری خوزه میگوئل گارسیا پرز (José Miguel García Pérez)
 
محل: شهر تطیله، اسپانیا
 
 معمار مسئول: خوزه میگوئل گارسیا پرز
 
تیم پروژه: سارا کاتالان سسما، ریکاردو مارتینز جردن
 
مساحت: ۱۸۸۵۰
 
عکس از: خوزه مانوئل کاتیلاس
 
نیازها و الزامات به طور عمده، ساخت فضایی برای آماده سازی بخش‌های زیردست و فضای مشخص فعالیت‌های ساخت، بازیافت، خط تولید، آزمایشگاه و غیر بود. از سوی دیگر به ساختمانی مناسب جهت امور اجرایی نیاز بود.
با این برنامه‌ای که واگذار شده بود و با توجه به مطالعه‌ی راهبردهای عملیاتی که شرکت جاتا (Jata) طی دوره‌ی کاری انجام داده بود، برای پروژه دو حجم طراحی شد. یکی از حجم ها با خطوط خالصی فرم گرفت و حجم دیگر بر اساس ساخت و سازهای صنعتی با عناصر پیش ساخته‌ی بتنی طراحی شد. به عنوان مرجعی برای شرکت و اشاره به تولیدات سری آن، قطعات پیش ساخته‌ی بتنی به کار رفت، و باعث کاهش زمان اجرا شد. حجم بزرگ‌تر به کاربری مدیریتی اختصاص داده شد و در حجم کوچک‌تر باقی کاربری‌ها طراحی شدند.
حداکثر ارتفاع انبار بخش مدیریت و تدارک کالا، ۱۴٫۶ متر است و ۱۰۰ متر عرض و ۱۲۰ متر طول دارد. فضای داخلی ساختمان با نمای بسته ای از جنس پانل های بتنی افقی ساخته شد. به منظور خلق فضایی که تا جای ممکن روشن باشد، ساختاری پیش ساخته از بتن سکنکس (sconces) با چراغ‌های بزرگ به‌کار رفت. به لطف پنجره‌های سقفی و بیرون ‌زدگی‌های نمای ساختمان ، داخل ساختمان به طور طبیعی روشن شده است. بخش‌های اداری، مساحت و اندازه‌ی کوچکتر و پیچیدگی بیشتری دارند و با نمایی از قطعات پیش ساخته‌ی بتنی عمودی از کف تا سقف پوشیده شدند. جهت‌گیری دفاتر رو به خورشید است و در تمام روز نور طبیعی دریافت می‌کنند. در واقع برای اتاق‌ها، روشنایی طبیعی و یکنواختی بدست می‌آید. با پنجره‌ها و نور طبیعی بهترین دیدها به چشم انداز باز اطراف و قله مونکایو (Moncayo) ایجاد می‌شود.
نور همه جا حضور دارد و شفافیت در تمام فضاها در نظر گرفته شده است و بین فضاهای کاری مختلف ارتباط برقرار می‌کند، به بهره‌وری بیشتر و شرایط کاری بهتر در داخل شرکت منجر می‌شود.
با وجود همه مشکلات، برنامه طراحی شرکت، اجرا و پروژه‌ای با ارزش‌های معمارانه مرتبط با ماهیت شرکت ساخته شد. طراحی نوآورانه و مدرن بود اما در عین حال، هویت سنتی تاسیسات شرکت جاتا را هم حفظ کرد.
 
کیفیت ساختمانی بر اساس تکرار و ریتم، سادگی و قابلیت تولید قطعات سخت شکل گرفت که برای منقطع کردن فضاها، لازم بود. در حقیقت به منظور دسترسی به فضاهای داخلی این سبک طراحی انتخاب شد.
 
نمای بیرونی ساختمان و بخش اداری بنا به رنگ سفید اجرا شد که حس سبکی و شفافیت به ساختمان می‌دهد. با توجه به نیازها، بخش تولید در یک طبقه و بخش اداری در دو طبقه ساخته شد.
بنابراین، ورودی به بخش ساختمان اداری با شکستی در گوشه‌ی اصلی حجم متوازی السطوح تعریف می‌شود و میان تالاری با ارتفاع بلند به اندازه دو طبقه ایجاد می‌شود و شکل را می‌شکند. این شکستگی با سادگی بیش از حد کل مجموعه در تباین است.


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت , بررسی طراحی , مینیمال ,ساختمان شرکت , لوازم خانگی ,جاتا در اسپانیا ,طراحی ساختمان , شرکت لوازم خانگی JATA ,جاتا، شرکتی ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل معماری و طراحی داخلی ساختمان اداری صبا
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل ساختمان اداری ملاصدرا اثر فرامرز شریفی
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل ساختمان اداری JTI سوییس / گروه معماری SOM
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل ساختمان اداری Asebanacio در برزیل / گروه معماری ICESA
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل برج اداری الوند تهران
پاورپوینت بررسی معماری طراحی ساختمان اداری تجاری خیابان تهران در سئول
پاورپوینت بررسی معماری دفتر مرکزی بانک آلمانی Nord LB در هانوفر
پاورپوینت بررسی معماری دفتر مرکزی بانک آلمانی Nord LB در هانوفر
دانلود بررسی طراحی سفارتخانه پاورپوینت
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اداری بانک
دانلود بررسی طراحی مرکز تحقیقات ساختمان و انرژی اصفهان پاورپوینت
دانلود بررسی تجزیه و تحلیل فضاهای اداری نمونه خارجی و داخلی پاورپوینت
دانلود بررسی مجتمع ناشران,قم پاورپوینت
پاورپوینت بررسی معماری بورس اوراق بهادار تهران اثر پرفسور سراجی
دانلود تجزیه و تحلیل سازه‌های کابلی سانتیاگو کالاتراوا(Santiago Calatrava)،پاورپوینت
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان بانک فروم (Forum) Hongkong Land
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان بانک فدرال ریزرو- میناپلولیس
پاورپوینت بررسی الزامات و استانداردهای طراحی ساختمانهای بزرگ اداری
پاورپوینت بررسی برج اداري و نمايشگاهي هنگ كنگ
پاورپوینت بررسی روانشناسی طراحی فضاهای اداری معاصر

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد