خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی ساختمان اداری آنجل در شهر منچستر

   تعدادبرگ: 35 اسلاید بهمراه نقشه و تصاویر .   قیمت: 14000 تومان   حجم فایل: 15109 kb  تعدادمشاهده  6


پاورپوینت بررسی ساختمان اداری آنجل در شهر منچستر 
بخشی از مطلب
فضاهای اداری نشانه های بزرگ قرن بیستم هستند برج های اداری شاخصه های خط آسمان در شهرهای مهمند آنها سمبل آنچه که در این قرن رخ می دهد هستند (فرانسیس رافی "نویسنده و طراح")
   در حال حاضر در بسیاری از کشورها مانند ژاپن 50% از جمعیت در ادارات مشغول به کار هستند در حالی که در شروع قرن بیستم این رقم 5% بوده است و این نشان دهنده رشد نیاز به فضاهای اداری           می باشد.
    جالب توجه است که از هزینه های سالانه خدمات یک شرکت، 3 تا 5 درصد برای تامین تجهیزات 4% جهت نگهداری، 1% جهت مبلمان و 90 تا 91 درصد مربوط به حقوق کارمندان می باشد. بنابراین اگر ساختار اداری 3 تا 4% هزینه به توسعه تجهیزات و امکانات جهت بالابردن بهره وری نیروی کار اختصاص دهد تأثیر به سزایی بر روی بازده نیروی کار که 90 91% هزینه ها را ایجاد می کنند خواهد داشت.
   برای دست یابی به این موضوع، طراحی ساختمان های اداری بایستی موضوعاتی مختلف را درنظر گرفته و اصول خاصی را دنبال نماید با بهره گیری از این گونه طراحی، نسل جدیدی از ساختمان اداری با کارایی بالا در حال ظهور است که برای مالکین و کارکنان رضایتمندی، بهره وری ،سلامت و انعطاف پذیری بیشتر فضا را به ارمغان آورده و همچنین بهره وری از انرژی را بالا برده و رفتار محیطی مناسب تری ایجاد می کنند.
   ساختمان های اداری ساختمان هایی هستند که از کنار هم قرارگیری چند واحد اداری به وجودمی آیند و اصلی ترین کاربری ساختمان را تشکیل می دهند.
یک ساختمان اداری باید دارای محیط کاری با تکنولوژی پیشرفته و منعطف داشته باشد که شرایط کاری امن، سلامت، راحت، و با دوام، خوشایند و با دسترسی راحت داشته باشد. فضاهای اداری باید فضاهای کافی برای پذیرش لوازم مورد نیاز استفاده کنندگان را داشته باشند، همچنین باید توجه خاصی به جزئیات داخلی، دکوراسیون، فضاهای ورودی، اتاق های کنفرانس و فضاهای عمومی دیگر داده شود.
ساختمان آنجل، یک ساختمان اداری در شهر منچستر (Manchester) در انگلستان است که ساخت آن در سال ۲۰۱۰ شروع و در ۲۰۱۳ به اتمام رسید (شکلهای ۱ و ۲). این ساختمان، دفتر اصلی گروه شرکت سهامی (The Co-operative Group) در انگلستان میباشد. هزینه نهایی ساخت این پروژه حداقل ۱۰۵ میلیون پوند برآورد شد که پس از ساخت آن در سال ۲۰۱۳ به مبلغ ۱۴۲ میلیون پوند فروخته شد. هم اکنون مالک این بنا، یک بانک آلمانی (Deutsche Bank) و یک شرکت به نام گینکو(Gingko Investments) میباشند.
ساختمان آنجل، یکی از بزرگترین پروژههای پایدار در اروپا به شمار میرود که در ارزیابی مرکز تحقیقات ساختمان BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) بهترین رتبه را از آن خود کرد. ارتفاع ساختمان ۵/۷۲ متر در ۱۴ طبقه میباشد. سازه سه هستهای بتنی (Three concrete cores) و فولادی بوده که دارای نمای شیشهای میباشد. شرکت سازنده این پروژه ۳DReid و مهندس سازه آن بورو هاپولد (Buro Happold) بود. انرژی گرمایی و برقی این ساختمان از بیودیزل (Biodiesel) و انرژی گرمایی خورشیدی تامین میشود و به همین دلیل جزء ساختمانهای انرژی مثبت (Energy-plus-house) با انتشار کربن صفر (Zero carbon emissions) به حساب میآید که بیشترین انرژی خود در طول یک سال را از منابع انرژی تجدید پذیر تامین کرده و هیج آلودگی زیست محیطی ایجاد نمیکند. این سازه .و......


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت , بررسی ساختمان اداری ,آنجل در شهر منچستر ,نمونه موردی اداری ,نمونه مشابه اداری ,کیس استادی ,فضاهای اداری ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اداری ویلیام استریت منهتن نیویورک
پاورپوینت بررسی طرح های معماری نوآورانه دفتر با سبک باز
پاورپوینت بررسی ضوابط طراحی فضاهای اداری دانشگاها
پاورپوینت بررسی ضوابط استانداردها طراحی فضاهای اداری
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی ساختمان پارکینگ Dongguan CBD، با الهام از رگه های آب پیچ در پیچ منحصر به فرد ,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی دفتر مرکزی Chromavis در ایتالیا ,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی مرکز تنوع زیستی Naturalis در هلند،pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی ساختمان مدیریت باغ وحش در شیلی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی دفاتر گروه Buntin در نشویل,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی مرکز پاسخگویی به ایمنی عمومی II در برونکس,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی دفاتر MrSteam در کویین,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی دفتر مرکزی Cisneros Group میامی در آمریکا,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی فضای کاری ShareCuse در نیویورک،pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی بایگانی آنتونی کلاو در فرانسه ،pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی دفتر طراحی لوپز در گورگورام،pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی دفاتر خیابان ۱۰ jay در بروکلین،pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی دفتر اداره L264 در بارسلونا،pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی مرکز PCA-STREAM در فرانسه ،pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی دفاتر مترووازسا در اسپانیا ،pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی نوسازی ساختمان Halle Girard در فرانسه ،pptx

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد