خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری دفتر مرکزی ÖBB،در وین اتریش

   تعدادبرگ: 32 اسلاید بهمراه نقشه و تصاویر   قیمت: 15000 تومان   حجم فایل: 8861 kb  تعدادمشاهده  9


پاورپوینت بررسی معماری دفتر مرکزی ÖBB،در وین اتریش
بخشی از مطلب
 ساختمانهای اداری بزرگ معمولاً بناهای چند طبقه با دیوارهای متحرک داخلی هستند. مراکز تاسیساتی مثل لوله کشی – پلکان – آسانسورها و غیره معمولاً در حداکثر مراجل تعیین شده از طرف مقررات ساختمان سازی قرار می گیرند.
برای صرف حداکثر زمان و تداوم کار در محیط های اداری، می توان هسته های تاسیساتی را در جلوی ساختمان در یک طرف از داخل ساختمان، در گوشه های داخلی در انتهای یک گذر گاه ، پایین راهروها نزدیک منبع نور قرار دارند.
یک ردیف ستون ساده مرکزی باغث ایجاد راهرو در یک سمت یا سمت دیگر می شود. ساخت یک ردیف دو تایی از ستون، دفاتری با ارتفاع یکسان را ایجاد می کنند.
در چنین شرایطی راهروها باید مستقیماً توسط پنجرعه های مرتفع و یا از طریق درهای شیشه ای داخل دیوار روشن شوند. می توان راهروها را از طریق نور گیرهای سقفی در ساختمانهای پهلو دار و ساختمانهای کوتاه، ساختمانهای زاویه دار، ساختمانهای T شکل و U شکل به صورت مقرون به صرفه با روشنایی روز روشن کرد.
 تناسب لوازم اداری با دفاتر، تحت تاثیر عواملی چون قابلیت تطبیق ، تنظیم، دوام، سازگاری، فضای نگهداری، بهره وری، زیبایی و چگونگی سیم کشی می باشد.
فضای مورد نیاز برای کارمندان در حالت نشسته یا ایستاده ، مبنایی برای محاسبه ی حداقل فاتصله بین میزها و میز تحریرها است (حداقل فاصله مطلوب ۱۰ متر) صندلیها باید قابل تنظیم چرخدار و مبله و مجهز به پشتی تکیه دادن باشند. دفاتر بایگانی ، آرشیو و کارتهای اطلاعات مربوط به دانشگاهها و ... را می توان در کمدهای بدون پهلو که معمولاً از جنس استیل و در ابعاد استاندارد ساخته می شوند قرار داد.
 CI در واقع یک الگوریتم جدید بود که به عنوان یک ابزار کلیدی در طراحی،مورد استفاده ی ÖBB قرار گرفت.INNOCAD ،قلب این پروژه را ،در اتحاد با عناصر دیگر پروژه ،طراحی کرد.یک صفحه نمایش ٦/٣ کیلومتری ،که قابلیت حرکت در تمام ٢٣ طبقه را داشته و یک سفر با ارزش به اتریش و منطقه بندی و کیفیت شرایط جوی و صوتی را نشان می دهد.
 صحنه های روی این صفحه نمایش ،هم با سرعت زیاد و هم با سرعت کم به نمایش در می آیند و فضایی منحصر به فرد را به وجود می آورند.استراتژی عملی این طرح،افزایش ارتباطات،به ویژه ارتباط های خود جوش و ساخت یک فضای کاری مدرن است.هم زمان با طراحی کف،موضوع اختصاص دادن منطقه ی پر جنب و جوش و باز در مرکز ، برای ارتباط و طرح موضوعات مختلف مطرح می شود.پوشش کف در این منطقه قابلیت تغییر دارد و فضای این منطقه را بازتاب می دهد.
 در فضای کاری ،صفحه نمایش به عنوان یک حائل بین منطقه ی ارتباط و اتاق های کناری است.از یک طرف ،جنب و جوش و تعامل ضمنی و از سوی دیگر آرامش ، توسط یک صفحه آکوستیک ،از هم جدا می شوند و یک محیط ایده آل برای تمرکز را ایجاد می کند. مناطق باز و بسته ی ارتباطات و نیز مناطق خروجی،در امتداد ناحیه ی میانی،برای ایجاد مرکزی ارتباطی و تداخل نداشتن آن با محیط های اصلی کار ،ایجاد می شوند. 
 در لابی چند منظوره Sky نیز اتاق های تقسیم، مناطق مختلف را با نورها و گرافیک های تولیدی ،از هم جدا می سازد.طرح های انتزاعی گرافیکی را می توان با نور ،به رنگ های متغیر RGB(قرمز،سبز،آبی) اصلاح کرد.بسته به رنگ نور، طرح های گرافیکی تغییر می کنند.با خنثی کردن رنگ ها، تصاویر گرافیکی شروع به حرکت و تغییر می کنند و بر اساس موقعیت ،به دو صورت استاتیکی یا دینامیکی مورد استفاده قرار می گیرند. معمار: INNOCAD Architecture موقعیت: Vienna, Austria تیم طراحی : Oliver Kupfner Dominik Gladik, Harald Glanz, Jörg Kindermann, Martin Lesjak Michael Petar, Paul Plankensteiner مساحت :30000 متر مربع 
و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,بررسی معماری ,دفتر مرکزی ÖBB، ,در وین اتریش , ساختمانهای اداری ,فضای_اداری ,نمونه موردی اداری ,دکوراسیون_داخلی_اداری ,دکوراسیون_اداری ,نمونه مشابه ,INNOCAD ,معماری ,میز_اداری ,مبل_اداری ,صندلی_اداری ,میز_کارمندی ,کانتر ,میز_کنفرانس ,مدیریت ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری دفتر مرکزی و مرکز تحقیقاتی شرکت داروسازی باروز امریکا
پاورپوینت تحلیل معماری ساختمان اداری شعبه JMO ازمیر ترکیه
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان تایر پیرلی اثر مارسل بروئر
پاورپوینت بررسی طرح مسابقه پروژه ایده برای ساختمان شورای شهر به عنوان کانون تمدن
معماری ساختمان اداری سفید در شهرک غرب تهران پاورپوینت بررسی
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اداری آنجل در شهر منچستر
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری ساختمان اداری جدید شبکه BBC
پاورپوینت بررسی مجتمع تجاری اداری BLOX / DAC، کپنهاگ OMA - دفتر معماری متروپولیتن
پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری ساختمان میراث فرهنگی در خیابان آزادی تهران
پاورپوینت تحلیل معماری ساختمان میراث فرهنگی تهران اثر حسین امانت
پاورپوینت بررسی معماری برج اداری شرکت بیمه ایران نمونه موفق برج اداری ایرانی
پاورپوینت بررسی تحلیلی نمونه موردی سفارت‌ خانه های ایرانی در کشورهای جهان
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی ساختمان پارکینگ Dongguan CBD، با الهام از رگه های آب پیچ در پیچ منحصر به فرد ,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی دفتر مرکزی Chromavis در ایتالیا ,pptx
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری ساختمان تجاری اداری ولیعهدی اثر هومن بالازاده
پاورپوینت بررسی معماری و طراحی ساختمان اداری شرکت گلدیران در تهران
پاورپوینت بررسی معماری دفتر اداری منشور برجسته سیاه در کرما ایتالیا
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان نظام مهندسی قزوین اثر تغابنی
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان بانک و گروه مالی J&T
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان شهرسازی و محیط زیست هامبورگ ، آلمان

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد