خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت طراحی و معماری ساختمان اداری شرکت ملی نفت تایلند PTTEP

   تعدادبرگ: 50 اسلاید بهمراه نقشه و تصاویر   قیمت: 10000 تومان     تعدادمشاهده  0


پاورپوینت طراحی و معماری ساختمان اداری شرکت ملی نفت تایلند PTTEP
 
بخشی از مطلب

ساختمان اداری شرکت ملی نفت تایلند PTTEP-S1 اثر تیم طراحی Office AT در تایلند
این سایت برای حدد 30 سال مشغول فعالیت بوده تا در سال 2011 شرکت Pttep تصمیم به برگزاری مسابقه ای برای طراحی ساختمان اداری مذکور به مناسبت جشن 30 سالگی گرفت، که در این فرآیند Office AT برنده طرح برگزیده شد .
  تاثیرات تکنولوژی اطلاعات کامپیوتری کردن سیستم اداری پیشرفت در زمینه ی تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات به تغییر شرایط کاری در اداره ها کمک شایانی کرده است. تاثیر کامپیوتری کردن سیستم اداری بر کارگاهها و نقشه ها، نیازهایی را دفع کرده که ساختمانهای اداری موجود دیگر نمی توانند آنها را برآورده نمایند. طراحی مناسب ، موانع روند کار را به حداقل می رساند.
● شرایط قرارگیری فضاهای اداری:
ساخت ساختمان اداری جدید به موقعیت محلی آن بستگی دارد. ساختمان باید تا حد امکان در محلی ساخته شود که از روشنایی مفید روز بهره برده و از تابش شدید نور و گرمای خورشید دور باشد. در ایالات متحده، ۹۰% از ساختمانهای اداری در جهت شرق و غرب ساخته شده اند زیرا نفوذ نور خورشید در صیح و بعدازظهر ناخوشایند است. استفاده از سایه بان برای ممانعت از نور خورشید از سمت جنوب آسان می باشد. با این وجود اگر جهت اولیه، شمالی – جنوبی باشد نور خورشید به همه ی اتاقها می رسد.
● سیستم ها:
ساخت یک ردیف اتاق معمولاً مقرون به صرفه نبوده و تنها برای بخشهای انتهایی اداره که نور خورشید یک معضل است قابل قبول می باشد. طراحی اتاقهای سه ردیفه و منظم مخصوص ساختمانهای اداری و مرتفع است.
در ساختمانهایی که بدون راهرو ساخته می شوند. همه ی اتاقها (با نور طبیعی و مصنوعی ) در اطراف یک هسته ارتباطی شامل آسانسور ها – پلکان کانالهای تهویه و … جمع می شوند. ولی در ساختمانهای دیگر بخشهای خدماتی در حاشیه قرار می گیرند.
می توان از نور خورشید تا فاصله ۷ متری از پنجره استفاده کرد. با استفاده از سیستم های جدید تکنولوژی روشنایی روز که مسیر نور را هدایت کرده و تغییر می دهند. ( منشور ها و باز تابنده ها) می توان از روشنایی روز حداکثر استفاده و بهره برداری کرد.
● شناخت انواع ادارات (اصول کلی):
ساختمانهای اداری بزرگ معمولاً بناهای چند طبقه با دیوارهای متحرک داخلی هستند. مراکز تاسیساتی مثل لوله کشی – پلکان – آسانسورها و غیره معمولاً در حداکثر مراجل تعیین شده از طرف مقررات ساختمان سازی قرار می گیرند.
برای صرف حداکثر زمان و تداوم کار در محیط های اداری، می توان هسته های تاسیساتی را در جلوی ساختمان در یک طرف از داخل ساختمان، در گوشه های داخلی در انتهای یک گذر گاه ، پایین راهروها نزدیک منبع نور قرار دارند.
یک ردیف ستون ساده مرکزی باغث ایجاد راهرو در یک سمت یا سمت دیگر می شود. ساخت یک ردیف دو تایی از ستون، دفاتری با ارتفاع یکسان را ایجاد می کنند.
در چنین شرایطی راهروها باید مستقیماً توسط پنجرعه های مرتفع و یا از طریق درهای شیشه ای داخل دیوار روشن شوند. می توان راهروها را از طریق نور گیرهای سقفی در ساختمانهای پهلو دار و ساختمانهای کوتاه، ساختمانهای زاویه دار، ساختمانهای T شکل و U شکل به صورت مقرون به صرفه با روشنایی روز روشن کرد.
● مبلمان فضاهای اداری:
تناسب لوازم اداری با دفاتر، تحت تاثیر عواملی چون قابلیت تطبیق ، تنظیم، دوام، سازگاری، فضای نگهداری، بهره وری، زیبایی و چگونگی سیم کشی می باشد.
فضای مورد نیاز برای کارمندان در حالت نشسته یا ایستاده ، مبنایی برای محاسبه ی حداقل فاتصله بین میزها و میز تحریرها است (حداقل فاصله مطلوب ۱۰ متر) صندلیها باید قابل تنظیم چرخدار و مبله و مجهز به پشتی تکیه دادن باشند. دفاتر بایگانی ، آرشیو و کارتهای اطلاعات مربوط به دانشگاهها و … را می توان در کمدهای بدون پهلو که معمولاً از جنس استیل و در ابعاد استاندارد ساخته می شوند قرار داد.
سایت پروژه ،در ورودی میدان نفتی Sirikit در کنار تعدادی ساختمان های کوچک  قرارگرفته است.شرکت PTTEP در نظر داشت ،ساختمان اداری به مساحت 2000  مترمربع را در دو طبقه به عنوان مدیریت اصلی برای سایت طراحی کند . زمین  ساخت پروژه نیز از اهمیت بالایی برخوردار بود،در این زمین ،استخراج نفت  صورت می گیرد. پوشش نهایی سطح زمین ، بتن و یک لایه پوشش گیاهی همچون چمن  ،به عنوان گزینه انتخاب شده در این طرح می باشد .  در این طرح ، در تراز همکف مجموعه ، ورودی اصلی ، فضاهای سخنرانی،پذیرش و  پلکان ارتباطی طبقات، لحاظ شده است. این سطح پلکان،در طول روز می تواند  دارای انعطاف پذیری بوده و کاربری عملکردی همچون اجتماعات و رویدادها را  نیز شامل گردد .و......


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,طراحی و معماری ,ساختمان اداری ,شرکت ملی نفت ,تایلند PTTEP , تاثیرات تکنولوژی ,اطلاعات کامپیوتری ,نمونه ساختمان اداری ,نمونه مشابه ,نمونه موردی ,طراحی ساختمان اداری,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اداری لوموند
پاورپوینت بررسی معماری مجموعه اداری شرکت ملی نفت تایلند PTTEP-S1
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اداری صبا الهیه
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اداری شوالیه‌های کلمبوس اثر کوین روش و جان دینکلو
پاورپوینت بررسی معماری اتریوم در ساختمان های اداری .
پروژه رویت طراحی ساختمان اداری شهرداری
پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری ساختمان اداری تجاری ولیعصر استودیو ری را
پاورپوینت بررسی طرح معماری ساختمان اداری سازمان نظام مهندسی قزوین ، نمونه موفق ایرانی
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اداری دفتر مرکزی POHL cz اثر Rusina Frei
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اداری اشپیگل هامبورگ اثر گروه هنینگ لارسن
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اداری Dominion در مسکو اثر زاها حدید
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان مرکزی شرکت گاز اچ کیو استت اویل Equinor در اسلو نروژ
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی ساختمان اداری رمی مارتین در فرانسه ،pptx
پاورپوینت بررسی معماری و طراحی ساختمان اداری شرکت گلدیران در تهران
پاورپوینت بررسی ساختمان اداری شرکت گاز شمال شانگهای در جیادینگ اثر آتلیه دشائوس
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اداری مکعب شیشه ای لئوناردو در آلمان
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان انبار سیستم اثر دفتر معماری الگو
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع اداری گندم در تهران اثر دفتر معماری الگو
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اداری مقر اصلی PVH اروپا
پاورپوینت بررسی ساختمان اداری جدید گروه کارلسبرگ ، طراحی شده توسط C.F. معماران Møller

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد