خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی دفتر اداری و آتلیه گروه معماری MVRDV

   تعدادبرگ: 34 اسلاید بهمراه پلان و تصاویر   قیمت: 6000 تومان   حجم فایل: 4603 kb  تعدادمشاهده  6


پاورپوینت بررسی دفتر اداری و آتلیه گروه معماری MVRDV

بخشی از مطلب

تیم معماری MVRDV، به دنبال گسترش فعالیت های خود به دفتر جدید در روتردام نقل مکان کردند .
 موفقيت يك معماري تا حد زيادي به تاثير گذاري آن معماري مربوط ميشود . معماري موفق بر روح انسان تاثير ميگذارد و فضاهاي ماندگار خلق ميكند و مي ماند .اينكه يك معماري چه راهي را طي ميكند تا به يك معماري تاثیر گذار تبديل شود و اصلا" در اين راه به چه بستري نياز دارد و ... موضوع اين متن نيست بلكه اين متن گونه اي معماري تأثير گذار را معرفي ميكند .اين روزها معماري هلند به يكي از تأثير گذارترين گونه هاي معماري تبديل شده است . تأثيري كه از مرزهاي اروپا گذشته و حتي به حوالي ما رسيده است و آنچنان كه كپي هايش را در مسابقات معماري و ... ميبينيم.
گروه ام وی آر دی وی هم یکی از بزرگترین و معروفترین گروههای معماری در جهان می باشد که در این تحقیق سعی شده است با این گروه بیشتر آشنا شویم.
این گروه تفکر مشخص و روشنی در معماری دارند و پروژه های آنها دارای خط مشی خاصی است. آنها هیچ محدودیتی برای دریافت تفکرات معمارانه ندارند و معتقدند: دیگر علامت گذاری سنتی بین رشته های مختلف وجود ندارند. تصمیمی را که برای یک کار طراحی داخلی اتخاذ شده است، را می توان در قسمتی از برنامه ریزی شهر به کار برد یا دستورالعمل هائی که برای یک محوطه طراحی شده اند، می تواند در قسمتی از فن طراحی معماری برده شود.
 
 
 
معرفی گروه
اين گروه در سال 1991 ، در رتردام تأسيس شد . اعضاي اين گروه ويني مس ، ژاكوب وان ريج و ناتاليا دي رايس هستند كه نام اين گروه از حروف اول فاميلي اعضا گرفته شده است . De Vries، Van Rijs ، Maas ويني مس مؤسس گروه متولد 1995 است و در سال 1990 از دپارتمان معماري دانشكده مهندسي ساختمان دانشگاه دلف فارغ التحصيل شده است . او بيشتر به همراه ناتاليا دي رايس در دفتر رم كولهاوس مشغول به كار بود .
ناتاليا دي رايس نيز فارغ التحصيل دانشكده مهندسي ساختمان دانشگاه دلف است . از مهمترين پروژ ه هاي اين گروه مي توان غرفه هلند در نمايشگاه اكسپو 2000 در هانوفر ، مجموعه مسكوني واسوكو در 1997 در آمستر دام و مجموعه مسكوني سيلو دام در 1995 در آمستردام و مجموعه ديگري از همين دست را در كپنهاك نام برد.
این دفتر اداری جدید گروه معماری MVRDV با مساحتی بالغ بر 2400 متر مربع و دارای ظرفیت 140 کارمند طراحی شده است.
 
در طراحی داخلی این مجموعه، هریک از اتاق ها به رنگ های متنوع و شادی می باشند که از یکدیگر متمایز شده اند.
 
به طور مثال: اتاق جلسات رسمی به رنگ آبی تیره، کتابخانه به رنگ قهوه و صمیمی و دیگر فضاهایی چون اتاق گفتگو، بازی و … که با تک رنگ های خاص طراحی شده اند.
 
 در ادامه، به منظور بهبود تعاملات اجتماعی بین تیم، در یکی از سالن ها میز طویلی قرار داده شده تا کارمندان برای فعالیت های جمعی گردهم آیند.
 
همچنین، در این مجموعه حیاط، کافه و رستوران نیز در نظر گرفته شده که محل مناسبی برای استراحت و آرامش کارمندان به شمار می رود.
و....


کلمات کلیدی مرتبط:
تیم معماری MVRDV، ,پاورپوینت بررسی , دفتر اداری و آتلیه ,گروه معماری MVRDV,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اداری بالتیک در پوزنان، لهستان توسط گروه معماری MVRDV
پاورپوینت بررسی معماری کارخانه و ساختمان اداری شرکت ساعت سازی واچرون کنستانتین
پاورپوینت بررسی طراحی ساختمان اداری مرکزی 50 هرتز برلین -50Hertz Headquarter Berlin
پاورپوینت بررسی رنگ در طراحی فضاهای اداری
پاورپوینت بررسی ساختمان اداري‌ فراري‌ Ferrari
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اداری نارنجستان - نمونه موفق ایرانی
پاورپوینت بررسی مجتمع چندمنظوره هیوندای پارک در کره جنوبی اثردنیل لیبسکیند
پاورپوینت بررسی ساختمان اداری-تجاری ولیعصر در خیابان ولیعصر تهران
پاورپوینت بررسی ساختمان هوشمند اداری ادج در هلند - Edge
پاورپوینت بررسی ساختمان اداری نوارتیس ، Novartis Campus
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اداری ژاپنی با پرده فیبر کربن اثر کوما
پاورپوینت بررسی دفتر مرکزی بی ای تی
پاورپوینت بررسی طرح الحاقی ساختمان اداری Townhall مرکز شهر در دانمارک
پاورپوینت بررسی مرکز جدید اپل در امریکا
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اداری آرژانتین، فرامرز شریفی
پاورپوینت بررسی طرح ساختمان اداری مرکزی بانک پاسارگاد
پاورپوینت بررسی بانک اومپ‌کوآ پلازا
پاورپوینت بررسی سفارت ترکیه در برلین

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد