خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی طراحی ساختمان اداری چند منظوره 12 طبقه اثر MVRDV

   تعدادبرگ: 24 اسلاید   قیمت: 12000 تومان     تعدادمشاهده  4


پاورپوینت بررسی طراحی ساختمان اداری چند منظوره 12 طبقه اثر MVRDV 
 
بخشی از مطلب
از MVRDV: "حجم ساختمان ها به سمت داخل به سمت جلو حرکت می کند تا یک نماد تکه تکه ای ایجاد شود، یک غار" Esslinger "که توپوگرافی واقعی آن را نشان می دهد و یک راهرو عمومی باز را از طریق مرکز می سازد و محل مركز مرکزی را نشان می دهد. دفاتر واقع و به عنوان فضاهای سبک، جذاب و انعطاف پذیر طراحی شده اند که می توانند برای کاربران مختلف قابل تنظیم باشند تا ترکیب کار و زندگی ایجاد شوند. در سطح زمین، نمای سنگی کریستال به طرف میدان عمومی در جلوی اتصال شهر به ساختمان باز می شود فراهم می کند امکانات عمومی از جمله یک کافه، رستوران و مناطق جلسه. "
 
 گروه معماری MVRDV طرح خود برای یک ساختمان اداری چند منظوره 12 طبقه که قرار است در جنوب آلمان در شهر Esslingen ساخته شود آشکار کرد. این بنا که "The Milestone" نام دارد، یک مجموعه 6500 مترمربعی است که یک نمای صیقلی و بازتاب کننده متفاوت را نشان می دهد و در مرکز خود دارای یک وُید است. نمای تعاملی پروژه با الهام از ظاهر سنگ های کریستالی طراحی شده و توپوگرافی شهر Esslingen را بازسازی کرده که حامل پیامی درمورد تاریخ و مردم این شهر می باشد. 
دیاگرام گیف ساختمان اداری انعکاس
طرح شرکت MVRDV پاسخی است در برابر نیازهای کارفرمای پروژه که خواسته بود بنایی چند منظوره ساخته شود و سنت مدرنیته را در کنار هم بیاورد. این برج، که یک فضای دید باز برای عموم در طبقه فوقانی خود دارد.  این ساختمان اداری را می توان یکی از پروژه های متعدد اخیر در محدوده ایستگاه مرکزی قطار شهر Esslingen نام برد. وینی ماس، از موسسان کمپانی MVRDV در مورد این بنا می گوید: " این بنا شهر Esslingen را به همه مردمانی که با قطارها تردد می کنند نشان می دهد و به نمادی تبدیل خواهد شد که میراث گذشته و آینده شهر Esslingen را به نمایش خواهد گذاشت. "
طراحی ساختمان اداری انعکاس از گروه معماری MVRDV
حجم این بنا از حالت صلب خارج شده تا یک نمای فراگمنتال و چندپاره تشکیل دهد که هم انعکاس دهنده توپوگرافی واقعی شهر بوده و هم یک مسیر گذر برای عموم از مرکز خود فراهم کند. در طبقه همکف آسانسورها به میدان عمومی شهری باز می شوند که شهر را به بنا ارتباط داده و یک مکان تفریحی عمومی شامل کافه، رستوران و یک فضای گردهمایی به وجود آورده است. در عین حال در طبقات فوقانی، ادارات به صورت فضاهای نورانی، جذاب و انعطاف پذیر خود را به نمایش می گذارند. 
طراحی ساختمان اداری انعکاس از گروه معماری MVRDV
در طبقه اول، آسانسورها به سوی یک میدان عمومی باز می شوند.
بعلاوه بر روی شیشه های مشجر نما، کدهای QR نقش بسته است تا اطلاعاتی در مورد مردم، تاریخ و منظر شهر Esslingen، برای بازدیدکنندگان فراهم کند. این کدهای QR در نهایت یک نمای پیکسل پیکسل شده را به وجود می آورند که برای عموم از طریق پلکان و تراس ها در دسترس بوده و حدود 40 متر ارتفاع دارد. استفاده از شیشه های مشجر به علاوه از دریافت گرمای زیاد جلوگیری کرده و درعین حال به عنوان سلول های فتوولتاییکی گرما را جذب کرده وانرژی تولید می کنند. عملیات ساخت و ساز این بنا در سال 2020 آغاز شود.


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت بررسی ,طراحی ساختمان ,اداری چند منظوره , 12 طبقه اثر MVRDV ,از MVRDV: ,حجم ساختمان,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی طرح های معماری نوآورانه دفتر با سبک باز
پاورپوینت بررسی ساختمان خدماتی جدید شهرداری تکیرداغ
پاورپوینت بررسی طرح مسابقه پروژه ایده برای ساختمان شورای شهر به عنوان کانون تمدن
پاورپوینت بررسی ضوابط استانداردها طراحی فضاهای اداری
پاورپوینت بررسی ساختمان اداری کومپوس در هلسینکی ، فنلاند
پاورپوینت بررسی معماری داخلی واحد اداری بخارست
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان نظام مهندسی قزوین اثر تغابنی
پاورپوینت بررسی ساختمان اداری جدید گروه کارلسبرگ ، طراحی شده توسط C.F. معماران Møller
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اداری LCT ONE اولین بنای هیبریدی چند طبقه در جهان با سیستم ساخت مدولار
پاورپوینت بررسی برج اداری گوستاوو کاپانما در ریودوژانیرو اثر آلفونسو ادواردو ریدی
پاورپوینت بررسی طرح معماری دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی قزوین
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اداری مهرگان صنعت ، نمونه موفق ایرانی
پاورپوینت بررسی طرح مرکز همایشها و افتخارات ویکتوریا ، سنت کیلدا ، ملبورن ، استرالیا
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان مرکزي اي ان جي ING
پاورپوینت بررسی معماری باشگاه کارکنان روساکوف اثر کنستانتین ملنیکف
پاورپوینت بررسی معماری برج بانک جهانی چین Bank of China Tower
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اداری زرتشت
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان دفتر مرکزی آجر کهن سرام ، نمونه موفق ایرانی
پاورپوینت بررسی ساختمان اداری شرکت فراتحقیق سپاهان SBR Consultant Office Building
پاورپوینت بررسی ساختمان بیمه لویدز لندن ، درس برنامه دهی و روش های طراحی

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد