خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود,پاورپوینت بررسی پارکینگ ها,pptx

   تعدادبرگ: 60   قیمت: 10000 تومان     تعدادمشاهده  1


دانلود,پاورپوینت بررسی پارکینگ ها,pptx
 
  مطلب مفید  
پارکینگ (به انگلیسی: Parking) یا توقفگاه  محلی است که خودرو در طی زمانی که از آن استفاده نمی‌شود، در آنجا نگاهداری می‌شود. به‌طور معمول پارک ماشینها در دوطرف جاده مجاز است. پارکینگ  می‌تواند در فضای باز یا بسته واقع شوند به طوری که دسترسی به آن‌ها خصوصی یا عمومی باشد. 
 
 
 
  بخشی از مطلب  
 
 پارکینگ ها, دانلود فایل پاورپوینت معماری
 
هر سال ۸۷۶۰ ساعت است و اگر فرض کنیم که هر اتومبیل در طول سال به طور متوسط بیست هزار کیلومتر مسافت بپیماید و متوسط آن ۴۰ کیلومتر در ساعت باشد مدت زمانی که یک اتومبیل در سال به طور متوسط در حرکت است برابر با ۴۰۰ ساعت می شود.
 
بنابراین، هر اتومبیل به طور متوسط ۸۳۶۰ ساعت در سال در حال توقف است و احتیاج به محلی برای توقف دارد. این محاسبه ساده نشان می دهد که مدت زمان نیاز هر اتومبیل به پارکینگ به مراتب بیشتر از مدت زمان حرکت آن است.
نتیجه: به دلیل رشد بالای شهر نشینی، افزایش جمعیت و مسافرت های درون شهری، امروزه کلان شهرها با کمبود فضا برای پارک خودرو دست به گریبانند. همین مهم ضرورت ساخت پارکینگ را بیش از پیش تقویت می کند.
تقاضای پارکینگ تقاضای پارکینگ عبارت است از تعداد فضای پارکی که برای پارک نمودن سواری های شخصی در طول مدت توقف آنها در محدوده مورد مطالعه پارکینگ نیاز است.
 
(مختاری،۱۵،۱۳۸۸) سطح توقف خودرو
متوسط سطحی که برای توقف هر اتومبیل در نظر گرفته می شود، ۱۴ متر مربع است. اگر متوسط تعداد سرنشین هر اتومبیل دو نفر فرض شود، به طور متوسط، هر سرنشین اتومبیل به حداقل ۷ متر مربع از سطح شهر برای ایجاد پارکینگ نیاز دارد و چون اتومبیل وسیله شخصی است، حداقل دو جای پارک لازم دارد؛ یکی در محل سکونت و دیگری در محل کسب و کار یا محلهایی نظیر مراکز خرید و مرکز شهر. (شاهی،۸۵،۱۳۷۶)
مکان یابی پارکینگ “مکانیابی پارکینگ یعنی پیدا کردن محلی مناسب برای احداث پارکینگ که هم از لحاظ هزینه و هم از نظر پاسخ گویی به نیازهای منطقه مورد مطالعه، مکان بهینه باشد.” (ذکرالهی،۲،۱۳۸۰)
 
مکان‌یابی فعالیتی است که قابلیت‌ها و توانایی‌های یک منطقه را از لحاظ وجود زمین مناسب و کافی و ارتباط آن با سایر کاربری‌های شهری به منظور انتخاب مکانی مناسب برای کاربری خاص مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد. شاخص‌های زیادی در این فرایند کاربرد دارند که استفاده از این شاخص‌ها به اطلاعات صحیح و کامل از مکان نیازمند می‌باشد که پس از تجزیه و تحلیل این اطلاعات جمع‌آوری شده و با ارزیابی گزینه‌های مختلف امکان تصمیم‌گیری مکانی وجود خواهد داشت.
در معیار کیفی که آن را به عنوان معیار جغرافیایی می‌شناسیم سه نوع ماتریس تأثیرگذار هستند: ماتریس سازگاری
که خود به دو دسته هم جواری‌های سازگار مانند انواع مختلف کاربری‌ها و هم جواری‌های ناسازگار مانند آلودگی صوتی یا آلودگی هوا تقسیم می‌شود. ماتریس ظرفیت این معیار به دو دسته تراکم جمعیت و وسعت زمین می‌پردازد.
 
ماتریس مطلوبیت که خود شامل دو نوع است: اولی دسترسی و دومی ویژگی‌های محیطی و اقلیمی.
 
پارکینگ طبقاتی:
سازه‌های پارکینگ طبقاتی وجوه مشترک متعددی با سایر ساختمان‌ها دارند، با این حال دارای برخی تفاوت‌های منحصربه‌فرد نیز می‌باشند. اولین تفاوت بدیهی این است که برای دسترسی اتومبیل‌ها از یک طبقه به طبقه دیگر باید یک سیستم گردشی وجود داشته باشد.
 
استفاده از آسانسور و پله که امکان تردد افراد را فراهم می‌کند برای اتومبیل‌ها میسر نیست. این سیستم گردشی می‌تواند برای یک شخص عادی که به نقشه‌ها و طرح‌های آن نگاه می کند کاملاً پیچیده و مشکل باشد با این حال پیچیده بودن طرح بدان معنی نیست که راننده هنگام استفاده از سیستم دچار سردرگمی خواهد شد.
 
در فرآیند مکان یابی، استخراج لایه های اطلاعاتی مورد نیاز، اولین مرحه از مراحل عملی تحقیق مباشد که طی آن لایه های نقشه ای هریک از معیارها و زیرمعیارهای آنها استخراج شده و برای انجام مراحل بعدی وارد پایگاه داده gis میشود. این مرحاه شامل رقومی سازی، زمین مرجع نمودن و gis ready نمودن لایه های اطلاعاتی می باشد.
پس از تهیه نقشه لایه های اطلاعاتی موردنیاز معیارهای ذکر شده با استفاده از نرم افزار arc gis  در سیستم مختصات زمین مرجع شدند.


کلمات کلیدی مرتبط:
پارکینگ ها ,pptx ,دانلود,پاورپوینت بررسی پارکینگ ها,pptx , مطلب مفید ,پارکینگ (به انگلیسی: Parking) یا توقفگاه محلی است که خودرو در طی زمانی که از آن استفاده نمی‌شود، در آنجا نگاهداری می‌شود. به‌طور معمول پارک ماشینها در دوطرف جاده مجاز است. پارکینگ می‌تواند در فضای باز یا بسته واقع شوند به طور,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود,پاورپوینت نقش شهرداريها در زندگی و توسعه شهر ,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی چند نمونه بنای سفارتخانه ها,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی برخی آثار لوكربوزيه ,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی مطالعات فضای مطالعه ,pptx
دانلود,پاورپوینت طراحي ساختمان هاي اداري ,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی مقر بانک Capitec در آفریقای جنوبی ،pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی فضا های اداری,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی داخلی دفتر کار Mead Johnson Nutrition در شیکاگو,pptx
دانلود,بررسی پاورپوینت طراحی مجموعه اداری فرهنگی چابهار نمونه موفق ایرانی ,pptx
دانلود,بررسی پاورپوینت بزرگ‌ترین پروژه‌های بازسازی شهری در قلب پاریس,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی معماری ساختمان الحاقیه کارخانه واچرون کنستانتین معمار برنارد چومی,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی معماری سفارتخانه ايران در برلين معمار داراب دیبا,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی ساختمان مرکزی BMW بهمراه پلان,pptx
دانلود بررسی فضاهای اداری به همراه نمونه داخلی و خارجی،پاورپوینت
دانلود تجزیه و تحلیل فایل معماری نمونه ها و رویکردهای موثر در طراحی سفارت،پاورپوینت
دانلودبررسی کلانتری13آبادان پاورپوینت
دانلود بررسی مجتمع ناشران,قم پاورپوینت
دانلود ,بررسی سازه های کابلی سانتیاگو کالاتراوا,پاورپوینت
دانلود تجزیه و تحلیل سازه‌های کابلی سانتیاگو کالاتراوا(Santiago Calatrava)،پاورپوینت
دانلود تحلیل وبررسی دو نمونه موردی ساختمان اداری ایرانی ، پاورپوینت

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد