خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود پاورپوینت بررسی مجموعه اداری و هتل کیش

   تعدادبرگ: 24 اسلاید بهمراه تصاویر   قیمت: 5400 تومان     تعدادمشاهده  1


بخشی از مطلب
در سال ۱۳۴۹ هیاتی آمریکایی-ایرانی جزیره را مورد بازدید قرارداد و با توجه به ویژگی‌های طبیعی، سواحل زیبای مرجانی و آب‌های زلال اطراف آن، به عنوان مرکز توریستی بین‌المللی انتخاب شد. جزیره کیش در سال ۱۳۶۱ به عنوان نخستین منطقه آزاد اقتصادی کشور برگزیده شد.
 جزیره کیش یکی از جزیره‌های خلیج فارس و از توابع شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان و از مراکز دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است. در گذشته این جزیره را به نام " قیس " می‌خواندند. شکل این جزیره بیضوی مانند است و در ۱۲ کیلومتری کرانه شیبکوه جای گرفته است.
 این جزیره سالیانه بالغ بر یک میلیون  گردشگر دارد. در سال ۱۳۴۹ هیاتی آمریکایی-ایرانی جزیره را مورد بازدید قرارداد و با توجه به ویژگی‌های طبیعی، سواحل زیبای مرجانی و آب‌های زلال اطراف آن، به عنوان مرکز توریستی بین‌المللی انتخاب شد. جزیره کیش در سال ۱۳۶۱ به عنوان نخستین منطقه آزاد اقتصادی کشور برگزیده شد.
 امروزه اقتصاد کیش برپایه گردشگری و تجارت استوار است. مجموعه اداری و هتل کیش توسط گروه معماری هوباتو طرح و با مدیریت هومن بالازاده طراحی شده است.
 ایده ی پروژه براساس ایجاد فضایی شکل گرفت که بر کل شهر تأثیرگذار باشد، چه در مقیاس شهر در تمامیتش و چه در اِشِلِ محیط پیرامونی اش. بر این مبنا دو فضای شهری کلان با محورهای فضایی ای که به موازات محورهای شهری اصلی همجوار سایت به دست آمدند، طراحی شدند تا هر یک تأثیر موردنظر را در مقیاس های مذکور پدید آورند.
این دو در درون پروژه به هم متصل می شوند تا در نهایت جریان فضایی پیوسته ای را که از شهر شروع و به آن ختم می شود به وجود آورند. این پروژه، چه از نظر مقیاس ارتفاعی و چه از لحاظ موقعیت شهری اش، هم در طرح جامع کیش و هم در واقعیت، پتانسیل یک بنای شاخص شهری را دارا بود. این پتانسیل به فعل نمی رسید مگر با ایجاد روحیه ای شهری در کلیت فضایی پروژه که با تأمین دو فضای به هم پیوسته ای به وجود آمد که یکی در مقیاس شهر عمل می کند و دیگری با نزدیک شدن به سایت، منطقه همجواری پروژه را تحت الشعاع قرار می دهد.
اگر پروژه به لحاظ فضایی یک سلسله مراتب چندبعدی از فضاهای شهری را به دست می دهد، از نظر کارکردی نیز می بایست چنین باشد. از اینرو سه فضای کلان عمومی طراحی شد که به ترتیب از فضایی تماما شهری به فضای عمومی ای برای پروژه و به فضایی مختص هتل تبدیل می شوند. این سه هرچند از لحاظ بصری و فضایی به هم مرتبط هستند، ولیکن در عین حال ملاحظات عملکردی، آن ها را از هم جدا می کند.
این پروژه در فضایی با زیربنای کل 58000 مترمربع طراحی شد. تیم طراحی این پروژه متشکل از: هومن بالازاده، حسام الدین فنا، نوشین عطروش، ماهان شیرازی، نینا بازقی، مطهره خزائی و شهرام صیفی کار است. این پروژه در پاییز 1389 طراحی شده است. 
آرشیتکت : هومن بالازاده
موقعیت مکانی : جزیره کیش - ایران
مدیر پروژه : شهرام سیفی‌کار
مسئول طراحی : حسام‌الدین فنا
دستیاران طراح : نوشین عطروش - ماهان شیرازی - نینا بازغی
تحلیل‌گر محیطی : مطهره خزایی
مشاور : گروه طراحی هوبا
مشتری: شرکت ایران دریا کیش
اگرچه جزیره کیش در حال حاضر یک منطقه در حال توسعه است، می‌توان آن را به‌عنوان دو منطقه اصلی دید : یکی منطقه توسعه یافته طی سال‌های پیش و دیگری منطقه در حال توسعه. این پروژه یک مجموعه‌ی هتل و اداری است که توسط هومن بالازاده و تیم وی در آستانه‌ی منطقه در حال توسعه و منطقه توسعه یافته قرار دارد. این نقش، هم‌بخشی با دو منطقه را تسهیل نمود و هم‌چنین به‌طور موثری در توسعه‌های آتی کاربرد دارد.  و......


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود پاورپوینت ,بررسی مجموعه ,اداری و هتل کیش ,آرشیتکت : هومن بالازاده ,موقعیت مکانی : جزیره کیش - ایران ,مدیر پروژه : شهرام سیفی‌کار ,مسئول طراحی : حسام‌الدین فنا ,دستیاران طراح : نوشین عطروش - ماهان شیرازی - نینا بازغی ,تحلیل‌گر محیطی : مطهره خزایی ,مشاور : گروه طراحی هوبا ,مشتری: شرکت ایران ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود پاورپوینت بررسی هتل رمانتیک سانتورینی، یونان
پاورپوینت بررسی طرح مجموعه اقامتی اداری کیش پانکتم اثر هومن بالازاده
دانلود پاورپوینت بررسی طراحي هتلهای پايدار در جهان
دانلود پاورپوینت بررسی منظر پارک های ملت، شفق و دانشجو تهران
دانلود پاورپوینت بررسی هتل بزرگ شیراز - هتل دروازه قرآن شیراز
دانلود پاورپوینت بررسی دهکده سلامت
دانلود بررسی 3 نمونه مشابه هتل ایرانی و خارجی,پاورپوینت
دانلود پاورپوینت بررسی پارک شهری نامبا
دانلود پاورپوینت بررسی هتل قصر حباب‌ها، هتل سورئال جهان
دانلود پاورپوینت, 3 نمونه مشابه هتل ایرانی و خارجی
دانلود پاورپوینت بررسی اقامتگاه کیوبویدال در پارک ملى تاترا اسلواکى
دانلود پاورپوینت بررسی هتل چهار ستاره دی سز
دانلود پاورپوینت بررسی هتل Volkshotel طراحی 9 اتاق توسط 9 طراح متفاوت
دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی خوابگاه دانشجویی اثر لوکوربوزیه ،به همراه پلان ها وتصاویر کامل
دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی هتل صخره ای کندوان
دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل خارجی
دانلود پاورپوینت بررسی سالن سمفوني كاراكاس
دانلود پاورپوینت مطالعات طرح 4 - هتل
دانلود پاورپوینت بررسی هتل کیوسرا در شهر کاگوشیما ژاپن
دانلود پاورپوینت آنالیز تحلیل سایت هتل قصر

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد