خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری هتل در شهر ماکائو با نامMorpheus دفتر معماری زاها حدید Zaha Hadid

   تعدادبرگ: 41 اسلاید بهمراه نقشه ها و تصاویر.   قیمت: 10000 تومان   حجم فایل: 16 kb  تعدادمشاهده  5


پاورپوینت بررسی معماری هتل در شهر ماکائو با نامMorpheus  دفتر معماری زاها حدید Zaha Hadid

بخشی از مطلب
morpheus ، یک هتل پرچمدار جدید برای شهر رویاهای توکیو ماکائو ، درهای خود را برای میهمانان باز کرده است. طراحی شده توسط معماران zaha hadid (ZHA) ، شکل ظاهری این پروژه را با فرم های سیال موجود در سنت های حکاکی شده با جید چینی نشان می دهد. تصور می شود که به عنوان یک اکسترونی عمودی از اثر مستطیل شکل آن ، یک سری از حفره ها در مرکز ساختمان حک شده اند. این چیزی را ایجاد می کند که معماران آن را "پنجره شهری" توصیف می کنند ، خلافی که برای اتصال فضاهای مشترک داخلی هتل با شهر طراحی شده است.
این ساختمان جالب در کوتای ، ماکائو ، بخشی از شهر رویاها ، یک استراحتگاه که شامل یک کازینو ، دو سالن تئاتر ، یک منطقه خرید ، 20 رستوران و چهار هتل است. هتل مورفئوس از طریق یک تریبون سه طبقه به استراحتگاه متصل شده است که سطح بالایی آن شامل 770 اتاق مهمان و همچنین سوئیت های مختلف و ویلاهای آسمانی است. فضاهای مدنی نیز در نظر گرفته شده است که امکانات اجتماعات و رویدادها ، اتاق بازی و رستوران ها به استخر آبگرم و پشت بام می پیوندند.دفتر معماری زاها حدید Zaha Hadid، همیشه به عنوان پیشرو در شکستن حد و مرزها شناخته شده است که این پروژه شان هم از این قاعده مستثنی نیست. این هتل در شهر ماکائو با نام «Morpheus»، شامل 770 اتاق، سوئیت و ویلا در کنار تعداد زیادی رستوران فضاهای جلسات و همچنین استخر بر روی بام خود می شود. به گفته ی مدیر طراحی شرکت، در سال 2012 که طراحان کار بر روی این پروژه را شروع کردند، کارفرما فقط یک چیز از آن ها درخواست کرده بود که به میزان زیادی به ماهیت کارهای شرکت نیز همخوانی داشت: یک ساختمان رویایی و جذاب که به بهترین شکل نمادی برای کشور ماکائو به شمار بیاید.
در این طرح، رویکرد مشابهی در طراحی فضای داخلی نسبت به وجوه پر و خالی اتخاذ شده است. فضای سیال آتریوم لابی با ارتفاع 130 فوت است که با شبکه هایی که گویای هندسه ی سازه هستند پوشیده شده است. 12 آسانسور شیشه ای، میهمانان را به طبقات بالای هتل انتقال می دهند، که در طول حرکت خود باعث شده تا بیننده پرسپکتیوهای مختلفی را از فضای داخلی و هندسه آن درک کند. در مجموع، این تازه ترین پروژه ی دفتر معماری زاها حدید Zaha Hadid به گونه ای معمایی و رمزآلود طراحی شده و چیزهای زیادی برای کشف کردن دارد چراکه طراح انتظار داشته ساختمان نهایی، همه ی حواس آدمی را بر بیانگیزد و به نظر می رسد طراح به خوبی از پس آن برآمده است.در توسعه پروژه ZHA از مبانی موجود سایت برای تعریف شکل ساختمان 40 طبقه که در ارتفاع کلی 160 متر قرار دارد استفاده کرد. بلوک یکپارچه سپس با حفره هایی که به این طرح ظاهری چشمگیر دارند ، حک شده است. این فضاها همچنین فضاهای عمومی هتل را شکل می دهند و یک اتاق گوشه ای با منظره دهلیز و شهر ایجاد می کنند. این چیدمان حداکثر تعداد اتاقهای هتل را با نمای خارجی به حداکثر می رساند و توزیع مساوی اتاق را در هر دو طرف ساختمان تضمین می کند. در همین حال ، 12 آسانسور شیشه ای با سفر به صورت عمودی ، چشم انداز هتل را در اختیار مهمانان قرار می دهند.


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری هتل در شهر ماکائو ,نامMorpheus دفتر معماری , زاها حدید Zaha Hadid ,پاورپوینت بررسی ,morpheus ,یک هتل پرچمدار ,جدید برای شهر ,رویاهای توکیو ماکائو . ,هتل در شهر ماکائو با نام «Morpheus,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری مرکز تفریحی Het Steen در آنتورپ توسط noAarchitecten
پاورپوینت بررسی معماری مرکز توریستی استراحتگاه ملی گردشگری Qionghai
پاورپوینت بررسی معماری هتل ویلا BAN در روستای جیجیادون
پاورپوینت بررسی دسته‌بندي هتلها از نظر كيفيت و طرح
پاورپوینت بررسی پارک عمومی ملنیوم در منطقه شیکاگو آمریکا
پاورپوینت بررسی هتل چهارستاره بین‌المللی لاله سرعین
پاورپوینت بررسی پارک تفریحی دیزنی لند آناهایم - آمریکا
پاورپوینت بررسی معماری آکواریوم سیاره آبی توسط 3XN
پاورپوینت بررسی معماری بندرگاه تفریحی و استخر حمام های زمستانی در جزایر بریژ ، کپنهاگ ، دانمارک
پاورپوینت بررسی معماری کمپ اقامتی گوادالوپه
پاورپوینت بررسی معماری پناهگاه های اسکی وینیپگ وینی پگ ، مانیتوبا ، کانادا
پاورپوینت بررسی معماری هتل EME Fusion سویل ، اسپانیا اثر ساندرا تاررولا
پاورپوینت بررسی معماری هتل زیارتی سلام مشهد
پاورپوینت بررسی معماری مهمانسرای دانشجویی Backstay Hostel Ghent
پاورپوینت بررسی معماری پارک آبی وایلد وادی دبی
پاورپوینت بررسی معماری نمونه موردی ایرانی و خارجی خانه و سرای سالمندان
پاورپوینت بررسی معماری هتل Club Med Cefalù در سیسیل ایتالیا
پاورپوینت بررسی معماری هتل کوهستانی Brenas Doucerain Architectes
پاورپوینت بررسی معماری هتل گورنی سنت پترزبورگ
پاورپوینت بررسی معماری هتل د آنام ناترانگ ویتنام ، هتل آنام نوترانگ

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد