خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری ویلا و اقامتگاه Sinkhuis در استلنبوس ، آفریقای جنوبی

   تعدادبرگ: 25 اسلاید   قیمت: 15000 تومان     تعدادمشاهده  2


پاورپوینت بررسی معماری ویلا و اقامتگاه Sinkhuis در استلنبوس ، آفریقای جنوبی
 

بخشی از مطلب
'ویلا و اقامتگاه Sinkhuis در استلنبوس ، آفریقای جنوبی- مختصر و ساده است - خانه ای که دائماً  به کوههای زیبای اطراف خود احاطه دارد، به همین دلیل بسیاری از زندگی شهر خودداری می کنند. من به عنوان معمار و مشتری می توانم قدردانی شدیدم را از ساختار مزرعه صادقانه محلی خود کشف کنم و از آن به عنوان الهام بخش خانه جدید خود استفاده کنم. سادگی ساختارهای راه راه کاربردی که در هر مزرعه در آفریقای جنوبی و استفاده صادقانه از مواد اولیه محلی یافت می شود.
این خانه بر روی یک ملک طراحی شده است که با یک ذخیره طبیعی از شمال هم مرز است و قرار گرفتن در ساحل تاریخی رودخانه Eerste اندکی بلند شده است ، این کار باعث می شود تا منظره های بی وقفه از بالای درختان روی کوههای باشکوه اطراف استلنبوش باز شود.
این طرح شامل چهار سازه ریخته گری ساده است که با دیوارهای محلی سنگ کرال ارتباط دارد. سازه های فلزی با دقت موقعیت دارند تا از جهت گیری های شمالی بهره مند شوند ، از نمای کوهستان حداکثر استفاده کرده و در برابر بادهای کیپ محافظت کنند. این سازه های فلزی و دیوارهای سنگی به دقت دستکاری می شوند تا منظره ها از تمام فضاهای نشیمن و اتاق خواب گرفته شود. موقعیت و اندازه پنجره های خوابگاه با توجه به ارتفاع کوه هایی که روبرو هستند ، دیوارهای سنگی مجسمه ای و زاویه دار برای تصدیق منظره ها و ایجاد حیاط های محافظت شده تعیین می شوند. دیواره های شیشه ای مقیاس یافته به حفره های سنگی ناپدید می شوند و مناطق زندگی را به یک ایوان بزرگ باز تبدیل می کنند.
خانه بر روی یک زمین چمنزار fynbos که در کنار مرز طبیعت قرار دارد و از جنوب ، یک تراس سنگی بسته بندی شده سنگ تراشیده بر روی "مزرعه" شناور است - زمین تنیس قدیمی به یک باغ سبزیجات کارآمد تبدیل شده است. در پایان از تعمیر و نگهداری کم استفاده می شود. با توجه دقیق به جهت گیری های شمالی و عایق بندی دقیق تمام سازه ها ، این کار برای بهینه سازی سیستم های انرژی جایگزین ادغام شده در سقف ها و ساخت دیوار انجام شده است. یک سقف خورشیدی در بالای ایوان شمالی آب خانگی و استخر را در زمستان گرم می کند.
و....


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری ویلا و اقامتگاه ,ویلا و اقامتگاه Sinkhuis ,ویلا و اقامتگاهاستلنبوس ,ویلا و اقامتگاه آفریقای جنوبی ,پاورپوینت ویلا و اقامتگاه ,
مقالات مرتبط در این دسته

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد