خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی برج تجاری لزاسوهو پکن

   تعدادبرگ: 40 اسلاید بهمراه نقشه   قیمت: 9000 تومان   حجم فایل: 7331 kb  تعدادمشاهده  7


پاورپوینت بررسی برج تجاری پکن
 
بخشی از مطلب
با رشد روزافزون جمعيت به تبع آن رشد و توسعه سريع شهرها شرايط جديدي در زندگي مردم ايجاد مي‌شود. اين شرايط خود نيازهاي جديدي را نيز به دنبال خواهد داشت. وضعيت ايجاد شده موجب بروز تغييرات نسبتاً زيادي در زندگي مردم و فعاليت‌هاي آنان مي‌گردد. در روند اين تغيير و تحولات، خريد كالا و نيازهاي زندگي (نيز مانند بسياري از جنبه‌هاي ديگر زندگي) دگرگون مي‌شود. چگونگي خريد مايحتاج عمومي توسط خانواده‌ها در شهرهاي بزرگ (و يا در حال گسترش) و پرجمعيت در طول زمان دچار تغييرات چشمگيري گرديده است. خريد از سيستم تك مغازه‌اي پراكنده به دفعات، تدريجاً به سمت خريد يك يا چند كالا از فروشگاه‌هاي متمركز در يك محل كه داراي امكانات جنبي و خدماتي رفاهي مي‌باشد، سوق پيدا كرده است. مراكز خريد سرپوشيده‌اي كه پاركينگ‌هاي لازم در آنها پيش‌بيني و تأمين شده، امكانات تفريحي سالم براي كودكان و نوجوانان در آنها موجود بوده و نيز امكان تهيه كليه مايحتاج متنوع عمومي فراهم باشد، از آنجا كه در راستاي ايجاد رفاه و آسايش بيشتر شهروندان مي‌باشند، بدون شك مورد نظر و استقبال مورد قرار خواهد گرفت.
فراهم نمودن زمينه‌هاي لازم بر ساخت مجموعه‌هاي تجاری رفاهی از آن جهت امري بديهي به نظر مي‌رسد كه مي‌توان از يك طرف نيازهاي خانواده‌ها را تأمين كند و از سوي ديگر مي‌تواند محيطي مناسب را براي گذراندن اوقات فراغت، ايجاد كند. بدين ترتيب تلفيق مجموعه‌هاي تجاري با مراكز تفريحي مي‌تواند مورد توجه تمامي اعضاي خانواده قرار گيرد و مجموعه را در اغلب ساعات شبانه‌روز فعال و زنده نگه دارد. و اين در حالي است كه طي سال‌هاي اخير در كشور ما به دليل كمبود مسكن و اسکان عمومي، بيشتر پروژه‌هاي اوليه، طرح آماده‌سازي در راستان اسكان بوده است. ولي بررسي‌هاي بيشتر نمايان ساخته است كه هيچ منطقه مسكوني بدون در نظر گرفتن فعاليت‌هاي اقتصادي و اشتغال در كنار آنها جوابگو نبوده و بدون اين فعاليت‌ها، مجموعه‌هاي مسكوني سريعاً به انقراض كشيده مي‌شوند.
 
 گروه طراحی و معماری شرکت زاها حدید تصاویر جدیدی از برج Leeza SOHO در منطقه امور مالی پکن به نمایش گذاشته است. یکی از ویژگی های مهم این پروژه آتریوم 190 متری آن بوده که به صورت خط مارپیچی بین دو ساختمان قرار گرفته است. به غیر از آتریوم، 172 هزار متر فضای اداری و مسکونی تعبیه شده که از امکانات رفاهی کاملی برخوردار می باشد. پایه برج شامل برنامه ای جامع برای طراحی ایستگاه مترو بوده و به طور اختصاصی یک سکو قطار زیرزمینی به ساختمان متصل می گردد.
 
فرم طراحی برج به گونه ای است که تمام شهر را به گونه ای در بر گرفته که شامل عرصه های زیر می باشد:
-تعبیه ایستگاه مترو در پایه برج که این ساختمان را به خودی خود به یک نشانه شهری تبدیل کرده است.
-دهلیز و فضای آتریوم به عنوان مکانی عمومی در نظر گرفته شده. به طوری که همه می توانند از فضای مرکزی برج عبور کنند.
این ساختمان در حال ساخت و ساز بوده و بیش از 42 طبقه آن به پایان رسیده است. پروژه فوق طبق برنامه ریزی های موجود در سال به پایان رسیده که با 207 متر ارتفاع، بلندترین ساختمانی است که کمپانی زاها حدید طراحی کرده است.


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت بررسی ,برج تجاری پکن ,نمونه موردی، نمونه مشابه ،مقاله برج تجاری پکن, پروژه , برج تجاری پکن , معماري برج تجاری پکن, سمینار, دانلود طرح برج تجاری پکن, پاورپوينت سبک برج تجاری پکن, دانلود اصول , برج تجاری پکن ,جزییات برج تجاری پکن, ایده برج تجاری پکن, تحقيق, مقاله ,ويژگيهاي, اصول, تاريخ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری کافه و فروشگاه HEYTEA با کانسپت DNA
پاورپوینت بررسی کاربری تجاری
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری بازار بین المللی پردیس2 کیش
پاورپوینت بررسی و تحلیل سرانه ها اصول و ضوابط طراحی مجتمع تجاری
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری ایست گیت برلین
پاورپوینت بررسی معماری مجموعه چند منظوره Sky SOHO توسط معماران Zaha Hadid
پاورپوینت بررسی معماری مجموعه تجاری , پردیس سینمایی کوروش تهران
پاورپوینت بررسی طراحی نمای تبخیری مرکز خرید Part-Dieu لیون فرانسه توسط گروه MVRDV
پاورپوینت بررسی اصول معماری و طراحی پلانهای مراکز تجاری
پاورپوینت بررسی طرح معماری مجتمع تجاری تفریحی فرمانیه اثر علیرضا تغابنی ، نمونه موردی موفق
پاورپوینت بررسی معماری مرکز خرید آرن تهران ، نمونه موفق ایرانی
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع اطلس مال در تهران
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع برند سنتر ، بام سنتر 1 فرمانیه
پاورپوینت بررسی معماری مرکز تجارت جهانی شهر تایچونگ تایوان با کانسپت گیاه بامبو
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری بزرگ دره سبز در چین با رویکرد معماری پایدار
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری اقامتی توس ونک
پاورپوینت بررسی ساختمان اداری تجاری پارمیدا و ساختمان اداری آلدار ALDar
پاورپوینت بررسی طراحی مجموعه تجاری تفريحی
پاورپوینت بررسی طراحی و معماری برج های بلند مرتبه
پاورپوینت بررسی معماری مرکز تجاری با کانسپت حباب صابون در آینتهون هلند

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد