خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی مجتمع تجاری اداری گل شرق

   تعدادبرگ: 24 اسلاید   قیمت: 12000 تومان     تعدادمشاهده  1


واحدهای تجاری مرکز خرید سرزمین گل شرق با زیربنای مفید 4550 مترمربع در 4 طبقه مشتمل بر 234 واحد تجاری، 24 واحد فودکورت و یک سوپر مارکت بزرگ می‌باشد.
سرزمین گل شرق تهران در زمینی به وسعت 6320 مترمربع با زیربنای تقریبی 15940 مترمربع در 14 طبقه مشتمل بر 4 طبقه پارکینگ، 3 طبقه واحـدهای تجــاری، 1 طبقه فــودکورت و 6 طبقه اداری می‌باشد. این مجتمع با رویکرد ایجاد محیطی ایده آل برای کسب و کار، فضایی مناسب برای دفاتر اداری، محلی جهت خرید کالا و گذران اوقات فراغت در حال احداث می‌باشد.
 
جهت دسترسی به طبقات اداری و جلوگیری از تداخل با بخش تجاری؛ در لابی اصلی، ورودی های مجـــزایی برای دسترسی به بخش اداری طراحی شده است.
با افزایش روزافزون فعالیت تجاری، بازرگانی، اداری ... و متأسفانه نبود ساختمان های مرتفع، فاخر و مــناسب در مناطق مجـاور برای حضـور شرکت‌های مــعتبر؛ ضرورت احـداث سـاختمانی مدرن، فاخر و بهره‌مند از امـکانات روز بیش از پیـش احســاس می گردید. مجتمع تـــــجاری اداری "سرزمین گل شرق تهران"، با توجه به رعایت تمامی استانداردهای لازم و با بهره‌مندی از خدمات و امکانات شایسته و چشمگیر(خصوصاً در منطقه)؛ یقیناً محل حضور شرکتهای صاحب نام متعددی خواهد بود.
واحدهای اداری سرزمین گل شرق تهران با زیربنای کل 15/168 مترمربع در 6 طبقه مشتمل بر 168 واحد اداری در حال احداث می‌باشد.
 
 
 
مشخصات کامل برج
 
سرزمین گل شرق تهران در زمینی به وسعت 6320 مترمربع با زیربنای تقریبی 51/940 مترمربع در 14 طبقه مشتمل بر 4 طبقه پارکینگ ، 3 طبقه واحـدهای تجــاری، 1 طبقه فــودکورت و 6 طبقه اداری می‌باشد. این مجتمع با رویکرد ایجاد محیطی ایده آل برای کسب و کار، فضایی مناسب برای دفاتر اداری، محلی جهت خرید کالا و گذران اوقات فراغت در حال احداث می‌باشد.
 
جهت دسترسی به طبقات اداری و جلوگیری از تداخل با بخش تجاری؛ در لابی اصلی، ورودی های مجـــزایی برای دسترسی به بخش اداری طراحی شده است.
ویژگی های معماری
امکانات و خدمات
 
 فود کورت و کافی شاپ
 
با توجه به ضرورت وجود فضایی به منظور ارائه غذاهای متنوع، باکیفیت و ... طبقه دوم این مجتمع به 24 واحد ارائه کننده غذاهای سرد و گرم (فودکورت و کافی شاپ) اختصاص یافته است.
این طبقه محل مناسبی برای گرد آمدن اعضاء خانواده و لذت بردن از همنشینی با خانواده و صرف غذای مطبوع و مطلوب خواهد بود.
 
 مرکز خرید بانوان 
 
با توجه به ضرورت وجود فضایی به منظور ارائه غذاهای متنوع، باکیفیت و ... طبقه دوم این مجتمع به 24 واحد ارائه کننده غذاهای سرد و گرم (فودکورت و کافی شاپ) اختصاص یافته است.
این طبقه محل مناسبی برای گرد آمدن اعضاء خانواده و لذت بردن از همنشینی با خانواده و صرف غذای مطبوع و مطلوب خواهد بود. 
 
 
 
تاسیسات مکانیکی
طراحی تأسیسات در مجتمع‌های تجاری، اداری از اهمیت بالایی برخوردار است. راندمان، عمر مفید و میزان مصرف انرژی؛ در طراحی و انتخاب تأسیسات سرزمین گل شرق تهران مورد توجه ویژه قرار گرفته است. در طراحی سیستم سرمایش و گرمایش این مجتمع، از تکنولوژی روز بهره‌گیری می‌شود، به همین منظور جهت سرمایش و گرمایش داخل واحدها از فن کویل‌های سقفی استفاده می‌گردد. به منظور تأمین سرمایش، از 2 دستگاه مبرد جذبی شعله مستقیم و جهت تــأمین انرژی گرمایی از دیگ‌های فولادی و موتور خانه مـــرکزی استفاده می‌گردد. همچنین به منظور بهبود کیفیت هوای داخل واحدهای تجاری از 2 دستگاه هوارسان استفاده خواهد شد. این2 دستگاه، هوای تازه خارج از ساختمان را ابتدا از فیلترهای تصفیه هوا عبور داده و پس از تأمین شرایط مطلوب دمایی، از طریق کانال‌های از پیش تأمین شده در تمامی واحدها و راهروهای واحدهای تجاری تزریق می‌نماید
 
سیستم اعلان و اطفاء حریق:
در طراحی سیستم اعلام حریق سرزمین گل شرق تهران، پوشش حداکثری توسط سامانه اعلام حریق آدرس پذیر پیش‌بینی شده است تا در هنگام وقوع حادثه، امکان مهار و کنترل حریق در کوتاه‌ترین زمان ممکن ‌باشد. همچنین این سامانه با نصب دتکتورهای دود و حرارت به سرعت نسبت به بر طرف نمودن حادثه با مشخص نمودن محل وقوع حادثه اعلام موقعیت می‌نماید. جهت اطفاء نیز در پارکینگ‌ها از سامانه اطفاء بارشی و در فضاهای تجاری اداری از جعبه های آتش‌نشانی با پراکندگی مناسب بهره گرفته شده است، به گونه‌ای که امکان سرویس دهی به تمامی نقاط و طبقات وجود خواهد داشت.
 
سیستم فاضلاب:
 
فاضلاب ساختمان توسط لوله‌های پلی پروپیلن با اتصالات Push fit به طبقه همکف انتقال یافته و پس از آن به شبکه فاضلاب شهری متصل می گردد.
 
سیستم آب رسانی: 
آب مورد نیاز ساختمان گل شرق از طریق انشعاب آب شهری درون مخرنی، با ظرفیت 100 متر مکعب ذخیره و تأمین می‌گردد. با توجه به ارتفاع ساختمان، بوستر پمپ‌هایی جهت تأمین فشار مناسب و ایجاد جریان یکنواخت آب در کلیه طبقات پیش بینی شده است، آب مصرفی بهداشتی از طریق لوله‌های فولادی گالوانیزه و پلی اتیلن مشبک 5 لایه به واحدها انتقال می‌یابد.
 
تاسیسات الکتریکی:
 
تأمین برق مجتـمع گل شرق، توسـط شبکه برق سراسری صــورت می‌پذیرد. به همین منظور پس از تبدیل برق 20KV به فشار ضعیف در اتاق پست برق اختصاصی پروژه، برق مورد نیاز هر واحد توسط کابل به محل مورد نیاز انتقال می‌یابد.
 
سیستم برق اضطراری:
 
در برج گل شرق تهران، برق مورد نیاز جهت تأمین برق اضطراری برای پمپ‌های آتش نشانی،پمپ‌های آبرسانی، روشنایی عـمومی، آسـانسورها و سـیستم هـوادهی، تخـلیه هـوا و سـیستم‌های امنیتی از طـریق دیزل ژنراتور، به ظرفیت مناسب پیش بینی تاسیس خواهد شد.
 
سیستم کنترل تردد:
 
این سیستم از نوع تحت شبکه، عملیات ضـبط و مانیــتورینگ تصــاویر دوربین‌های ثابت و متحـــرک که پوشش کامل مشاعـــات را دارند انجـــام می‌دهد و همچنین سیستم کنترل تردد برای اتاق‌های تاسیساتی و کنترل بکار‌رفته و شامل کارت خوان، قفل الکتریکی، شستی خروج، سوئیچ مانیتورینگ، درب بند و کنترلرهای مربوطه است که به امنیت هر چه بیشتر مجموعه کمک مـی کند.
 
خطوط تلفن و اینترنت:
 
برای تمامی واحدها خط تلفن لحاظ شده است و در واحدهای اداری امکان افزایش خطوط تا حداقل 4 رشته امکان پذیر می‌باشد.


کلمات کلیدی مرتبط:
واحدهای تجاری مرکز خرید سرزمین گل شرق با زیربنای مفید 4550 مترمربع در 4 طبقه مشتمل بر 234 واحد تجاری، 24 واحد فودکورت و یک سوپر مارکت بزرگ می‌باشد. ,سرزمین گل شرق تهران در زمینی به وسعت 6320 مترمربع با زیربنای تقریبی 15940 مترمربع در 14 طبقه مشتمل بر 4 طبقه پارکینگ، 3 طبقه واحـدهای تجــاری، 1 طبقه ف,
مقالات مرتبط در این دسته

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد