خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری مرکز مالی بوند در شانگهای اثر طرح مشترک استودیو هیترویک و فاستر

   تعدادبرگ: 40 اسلاید شامل نقشه ها تصاویر و متن   قیمت: 12000 تومان   حجم فایل: 4379 kb  تعدادمشاهده  25


پاورپوینت بررسی معماری مرکز مالی بوند در شانگهای اثر طرح مشترک استودیو هیترویک و فاستر
 
بخشی از مطلب
موسسه فوسان محور مرکز مالی و تجاری باند (Bund Finance Center)، یک مجتمع ترکیبی جدید است و توسط شرکت معماری نورمن فاستر  و استودیو طراحی توماس هیترویک برای انتهای خیابان مشهور چینی باند (Bund) طراحی شده است.
این توسعه ۱۹۰،۰۰۰ متر مربعی هنوز در حال ساخت است، اما این تصاویر جدید توسط Laurian Ghinitoiu، مرکز فرهنگی جدیدی را نشان می دهد که در حال حاضر تکمیل شده است.
 
با الهام از تئاترهای سنتی چینی، این ساختمان سه طبقه با یک نمای پرده مانند با لوله هایی برنزی دیده می شود. این استوانه ها در سه لایه آویزان بوده، و نمای نیمه شفافی در جلوی پنجره ها و بالکن ها ایجاد می کنند.
در سال 2013، شرکت های بریتانیایی استودیو هترویک و فاستر جهت همکاری در طراحی و ساخت ساختمان چندمنظوره “مرکز مالی بوند” در شانگهای انتخاب شدند. این مجموعه 420 هزار مترمربعی شامل دو برج 180 متری ست که کاربری هایی چون دفاتر بیمه تراز اول، یک هتل بوتیک و یک مرکز هنر و فرهنگ را در خود جای داده است. طیف گسترده ای از فضاهای تجاری لوکس نیز در اطراف لندسکیپ گسترده پلازای عمومی آن قرار گرفته اند. پس از چهار سال ساخت و ساز، عکاس بین المللی لوریان گینیتو، عکس هایی از این پروژه را به اشتراک گذاشته است.
 
این پروژه سایتی برجسته در یکی از معروف ترین خیابان های شانگهای را به خود اختصاص داده است. طرح کلی استودیو هیترویک و فاستر برای این “مرکز مالی بوند” جهت عبور و مرور عابرین پیاده بسیار نفوذپذیر است و این طرح را به نقطه اتصالی میان شهر قدیم، بوند (منطقه آب نمای شانگهای) و منطقه اداری مالی جدید بدل شده است. این طرح تحت تاثیر این بافت شهری در شرق سایت قرار گرفته است؛ در حالی که ساختمان ها رو به آب نمای شانگهای چرخیده اند و در مقیاس و ریتم با همسایگی لندمارک های قرن نوزدهمی اطراف مرتبط و هماهنگ شده اند.
 
در قلب این طرح، مرکز انعطاف پذیرِ هنر و فرهنگ، که ترکیبی از سالن رویداد و نمایشگاه با یک محل اجرا و پرفورمنس جای دارد که از استیج های باز در تئاترهای سنتی چینی الهام گرفته است. این مرکز که همچون یک پلت فرم برای هنر بین المللی و تبادل فرهنگی عمل می نماید، می تواند به عنوان محلی برای برندهای تجاری، نمایش محصولات و همکاری شرکت ها استفاده شود. نمای ساختمان که از چادر در حال حرکت، الهام گرفته شده با کاربری های در حال تغییر ساختمان سازگار است و استیج روی بالکن مجموعه را با چشم اندازی نسبت به شهر به نمایش می گذارد
و......


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,بررسی معماری ,مرکز مالی بوند ,شانگهای اثر طرح , مشترک استودیو ,هیترویک و فاستر ,موسسه فوسان ,محور مرکز مالی ,و تجاری باند ,(Bund Finance Center)، , یک مجتمع ترکیبی ,شرکت معماری نورمن فاستر ,استودیو طراحی , توماس هیترویک ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری فرهنگی Xujiahui در شانگهای چین
پاورپوینت تحلیل نمونه های موردی معماری مجتمع تجاری داخلی و خارجی
دانلود بررسی پاورپوینت مجموعه بازار تاریخی تبریز
دانلود بررسی پاورپوینت بررسی نمونه های تجاری
دانلود بررسی پاورپوینت معرفی و مقایسه بازار سنتی تبریز با بازار قدیمی گرگان
دانلود بررسی کاملترین پاورپوینت تحلیل موزه هنرهای مدرن فورت وورث Modern Art Museum of Fort
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل بازار قیصریه اصفهان
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل ساختمان Tainan کانون جامعه اماکن سبز تایوان
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل مرکز تجاری اسمارالیند ایسلند
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل مرکز تجاری تایلند / گروه معماری AL_A
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل مرکز تجارت جهانی Hangzhou چین
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری تفریحی لاله پارک تبریز
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل دفتر خدمات نارنجی روسیه
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل فروشگاه Dior میامی آمریکا
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل ساختمان اداری ، تجاری ترمه همدان
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل فروشگاه Massimo Dutti مکزیک
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل غرفه ماشین آئودی در نمایشگاه بین المللی فرانکورت ۲۰۱۵ آلمان
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل دفتر مرکزی Portugal Vodafone
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل مرکز خرید Spacumer کره جنوبی
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل بازار حوزه فرهنگی افغانستان ملبورن استرالیا

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد